Jos voittaisit loton päävoiton irtisanoutuisitko?
Jos voittaisit loton päävoiton irtisanoutuisitko?
Kommentit (52)
Välittömästi. Vittuilisin päälle vielä.
Kyllä. Eikä tarvis olla edes mikään jättipotti.
Joo heti. Olisi itsekästä ja vastuutonta jäädä töihin, kun työtä ei enää tarvitse. Antaisin sen sille, joka sitä enemmän tarvitsee.
Riippuu olisiko voitto 1 miljoona vai 15 miljoonaa.
Jos nyt muutamakin sata tuhatta tulisi niin jäisin eläkkeelle. Eläkeikä täyttyy ja aikoimus olisi jatkaa vielä vuosi, mutta muutaman sadan tuhannen ylimääräisellä pääomalla en kyllä jäisi.
Työelämä on niin kummallista nykyään, heitellään vähän uhkaavia kommentteja, epäillään, tarkistellaan....ajat on huonot ja keppi heiluu, porkkana on annettu muiden syötäväksi.
Palkkaisin itseni välittömästi harrastusneuvokseksi.
Jättäytyisin opintovapaalle ja hankkisin uuden ammatin. Ja työssä voisi olla sopivasti tekemistä ja haastetta tiedolla, että jos oikein alkaa kyrsiä, voin lähteä kälppimään.
Jos voittaisin niin ison potin että loppuelämä olisi turvattu, hommaisin potkut itselleni ilman työvelvoitetta (tai sitten 6kk saikkarilla). Loputkin irti mitä saa, vieläpä työpöydällä lojuvat panttipullot mukaan. Sen jälkeen ansiosidonnaisella loppuun asti. Poliitikot ovat opettaneet.
Vierailija kirjoitti:
En. Mitä tekisin sitten jos en kävisi töissä?
Sinäkö olet aina töissä?
En. Mä ostaisin talon ja sinne tarpeelliset asiat ja jatkaisin töitä.
Kyllä ja nostaisin kaikki mahdolliset tuet lisäksi
Heti.
enkä pistäs jalkaanikaan enää sinne vaikka olis mitä irtisanomisaikoja
Olen keskipalkkaisessa asiantuntijatyössä josta en juurikaan pidä. Jos voittaisin lotossa päävoiton irtisanoutuisin välittömästi. Jos voittaisin 100k euroa irtisanoutuisin todennäköisesti silloinkin.
Irtisanomiset on puolestani hoidettu jo aikoja sitten, mutta toki loton päävoitto kelpaisi. Pitäisi vaan alkaa lotota uudestaan, että olisi edes se 1:18 643 560.
En missään nimessä. Jatkaisin orjana olemista ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Olen keskipalkkaisessa asiantuntijatyössä josta en juurikaan pidä. Jos voittaisin lotossa päävoiton irtisanoutuisin välittömästi. Jos voittaisin 100k euroa irtisanoutuisin todennäköisesti silloinkin.
Sata tonttua riittäisi minullekin, kun eläkkeeseen on vähän yli neljä vuotta.
Sen siunaaman hetkellä kun rahat näkyisi tilillä lähtisi irtisanoutumisilmoitus matkaan. Pätkääkään en jäisi kaipaamaan työntekoa enkä työympäristöä. Ei ne pahoja ole, mulla on vaan mielekkäämpää puuhaa tehtävänä vaikka ja kuinka. Nyt joutuu oottelemaan eläkeikää 10v päästä XD
Joo. Muuttaisin mökille sitten