Tein tinder profiilin. Mitä pidätte?
VIrallinen passikuva
Olen 32 vuotias mies. Tiedän mitä haluan ja haluan vain parasta.
Horoskoopiltani olen tyypillinen neitsyt: Tarkkaileva, analyyttinen ja älykäs. Virgo on pikkutarkka ja voi olla kriittinen sekä itseään että muita kohtaan, mutta taustalla siinä on vilpiton auttamisen ja kehittämisen halu.
Mitä haen:
En hae mitään. Te haette minua. Mitkä ovat vahvuutesi ja heikkoutesi? Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
Haluan hakemukseen liitettävän videokuvaa jossa ilmaiset itseäsi selkeästi ja teet analyyttisen erittelyn itsestäsi ja tavoitteistasi.
Liiteeksi entiset suhteet (mikäli niitä on), kuinka pitkään ne kestivät sekä syyt miksi suhde muodostui ja miksi se kariutui.
Onnea ja menestystä!
Kommentit (46)
Olen mies enkä tajua aloitusta: onko tuo astrologiauskovaisten parodiaa vai naisten kohtuuttomien vaatimusten parodiaa vai tosissaan kirjoitettu? Jos parodiaa, ei mielestäni onnistunutta; jos tosissaan kirjoitettu niin herra paratkoon.
Ei tinderprofiiliin mahdu noin paljon tekstiä, joten et tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva. Ei liian vaativa. Video on hyvä idea ja samoin selonteko edellisistä suhteista 😅
Jos tämä toimii työnhakijoiden kohdalla niin miksei tämä toimi myös seuranhakijoihin? Työnhakijoilla täytyy olla vain selonteko edellisistä työpaikoista.
Työpaikkailmoituksissa on aina maininta siitä, miksi juuri minun pitäisi sitä paikkaa hakea eli mitä työnantajalla on tarjota. Aloituksessa ei mainita mitään, mitä ap:lla on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä tajua aloitusta: onko tuo astrologiauskovaisten parodiaa vai naisten kohtuuttomien vaatimusten parodiaa vai tosissaan kirjoitettu? Jos parodiaa, ei mielestäni onnistunutta; jos tosissaan kirjoitettu niin herra paratkoon.
Milloin miehet olisivat tajunneet jotain?
Vierailija kirjoitti:
Ei tinderprofiiliin mahdu noin paljon tekstiä, joten et tehnyt.
Voi ei... Oletko tehnyt tinderprofiilisi aina väärin.
En. Olen asiantuntija analyyttistä taitoa vaativalla alalla.