miehet kuin paljon Läheisyyden puute haittaa
jokapäiväisessä elämässä, teillä jotka perheellisiä ja 'lapsellisia' vielä.
Kommentit (34)
Läheisyyden puute ei haittaa, meillä on asiallisen ystävälliset virkamiesmäiset välit. Ei sitä kymmenien vuosien jälkeen mitään kylki kyljessä kyhnäämistä jaksa koko ajan.
Seksin puute alkaisi kyllä haitata, muttaa semmoista ei onneksi ole.
Koska todennäköisesti tarkoitat "miehillä" vain tietynlaisia - niitä jotka ylipäätään miehiksi noteeraat - niin voinen vastata että ei heitä haittaa. Kun ei sitä puutetta ole.
Olisipa meillä miehen kanssa asiallisen ystävälliset virkamiesmäiset välit! Silloin voisi seksikin maistua itselleni. Nyt mies on koko ajan ällöttävästi kyhnäämässä ja halimassa ja pusimassa ja se vie haluni häntä kohtaan aina hetkellisesti nollaan.
Nukumme sentään eri huoneissa, muuten olisi tullut jo ero. Ja yhteenmuutettaessa mies kyllä vakuutti olevansa introvertti ja kaipaavansa paaaljon omaa tilaa. Noh, käytännössä hän on karski ja miehekäs kodin ulkopuolella ja täällä hän taantuu pieneksi kissanpennuksi joka kaipaa hoivaa, hassuttelua ja haleja.
Mies on rakas ja tärkeä, eikä syytä minua eroistamme tässä asiassa. Hän ei vain tiennyt tätä puolta itsestään. Minä taas en voi kiihottua ihmisestä joka toimii noin.
Eli meillä miestä haittaa aina kun läheisyys loppuu, vaikka siitä seuraa välitön seksin lisääntyminen. Ja itse tulen hulluksi jos pitää sietää jotain halimista ilman että se johtaa välittömästi seksiin. Seksin jälkeen voi kyllä nukkua yhdessä jos toinen haluaa. Näin me sitten kai kaikki ollaan erilaisia.
Läheisyyden puute ei haittaa sikäli kuin parisuhteessa on seksiä, mutta siinä kohtaa kun seksi alkaa jäädä tauolle, alkaa tarvita edes läheisyyttä. Se voi korvata seksiä jonkin aikaa, mutta vaikka läheisyyttä onkin, seksinpuute tekee minusta passiivisagressiivisen murjottajan jo viikossa ja vie samalla halut olla lähelläkään. Sen jälkeen on naisen tajuttava mistä kenkä puristaa tai huomaa minulla olevan aiempaa enemmän omia menoja, jotka vain lisääntyy seksitauon venyessä. En haluaisi olla noin pikkumainen, mutta minkäs teet kun seksinpuute johtaa ketutukseen? Onneksi puoliso lopulta näkee lävitseni ja osaa tulla paljas takapuoli edellä vastaan kun mörökölliksi muuttunut muodolliseksi alkanut ukko alkaa ottaa omaan aivoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille taitaa riittää läheisyydeksi se, että seksipäivänä vähä hiplataan, pannaan ja sit nukkumaan?
Se on just näin. Läheisyyttä saa sillon kun miestä panettaa. Muuten sitä ei kiinnosta halailut ja pussailut. Mieluummin kattelee vauva.fi seksikeskusteluja, kuin tulis viereen lähelle ja koskettais.
Tämä ei pidä ainakaan minun kohdalla paikkaansa. Mielellään halailisin vaimon kanssa mutta kun menet vaikka sohvalle viereen ja kainaloon niin heti ilmoittaa, että tänään ei ole seksiä. Siinä menee kyllä halailufiilis samalla, vaikka ei seksiä kaipaisikaan. Ja muutenkin tuntuu, että välttelee kosketusta ja joutumasta liian lähelle.
Känny taitaa olla monen naisen ( miksei miehenkin) paras läheinen. 😟
Vierailija kirjoitti:
Miehille taitaa riittää läheisyydeksi se, että seksipäivänä vähä hiplataan, pannaan ja sit nukkumaan?
tuohan on jo paljon mikäli tapahtuisi joka viikko ja olisi muutakin läheisyyttä kuin seksiin johtavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksipäivä" on joka päivä, kerran päivässä on hyvä tahti rakastella. Leikkipäivä on hyvä olla kerran viikossa.
vaimosi vai sslarakkaan kanssa? Ei taida jälkikasvua olla kotona jos vaimon kans.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vaimon silittelyä ja kosketusta. Kännykkä tuntuu olevan hänelle se tärkeämpi asia :( M55
vakavaa ja totta, peukutin
Vierailija kirjoitti:
naiset on tehneet läheidyydestäkin kauppatavaraa jolla kiristää miehiltä etuja itselleen. Tarkoituksella jätin käyttämättä isoa n-kirjainta virkkeen alussa, koska naiset eivät ansaitse sitä.
Toki ikäni yksineläneenä en voisi enää edes sietää mitään läheisyyttä, tai jotakuta toista saman katon alla. Se aika on jo kauan sitten mennyt ohi.
Voi kyllä on naiset pahoja kun ei yksikään halunnut alkaa sinun kanssa. Eivät ansaitse mitään kun eivät antaneet mitään sinulle.
Yksin sä tuut tänne ja yksin lähdet, älä siis läheisyyden perään pillitä. Kytke se osa aivoistasi poid ja kylmene kuten muutkin täällä
Kaiken. Ilman läheisyyttä ei kiinnosta seksikään. Olen ollut aina itsenäinen omantien kulkija pienestä lähtien. Mutta ymmärsin teininä jo, että hillitön kaipuu omaan rakkaaseen. Olin kuin ajopuu merellä ennen kuin löysin vaimoni ja sielunkumppanini. puuttuvan puoliskoni, Pienenä ei kiiinostaneet mitkään halinallet, eikä äisin helmat, mutta vaimostani tuli minun halinalleni, joka vetänyt magneetin tavoin lähelleen. Ainut todella läheinen ihminen. Kummalllinen sekoitus kaipuuta, läheisyyttä ja seksuaalista himoa. Onneksi vaimoni ollut samanlainen itsenäinen susi. Siksi koko ikä yhdessä. Yhä vieläkin suudelmat saa aivosumua aikaiseksi ja yhdynnät kytkee tiedostot yhteen ja lataa akut.