Entinen kaveri otti yhteyttä pitkästä aikaa
Jäin pikkasen suu auki lukemaan sen viestiä. Meillä meni syystä välit poikki 15 vuotta sitten. Oltiin kuin paita ja peppu oltu teininä ja opiskeluaikana. Sitten se alkoi olla vaan se peppu. Jakoi sitä maireesti ympäriinsä, vaikka vakavasti seurusteli. Itse myös seurustelin siinä vaiheessa... Mulla meni maku koko muikkiin ja kerroin poikkikselleni, että muija panee kaikkea mahdollista. Naama vähän venähti ja sitten tajusin, että jaa, että suakin?!
No se siitä ukosta ja soitto "bestiksen" sulhaselle ja lauloin kuin kanarialintu ja samalla toivotin jakorasialle hyvät loppu elämät.
Nyt tää sitten ottaa yhteyttä. "olis kiva nähdä pitkästä aikaa" Hän on yhdessä tuon pettämänsä miehen kanssa. Tai olihan heillä puolen vuoden breikki, mutta mies aneli takas.. säälittävää. Hellä on nyt lapsia ja oli kautta rantain kuullut, että mullakin on. "olis kiva tavata perheinä ja vaihtaa kuulumisia. Lapsistakin on seuraa toisillee"
Joo, ei ole. En ole vieläkään päässyt yli. On ollut helppo unohtaa ja jättää käsittelemättä, kun ei olla nähty. Aika äkkiä silloin vielä muutin Helsinkiin ja hän (he) jäi lapsuuspaikkakunnalle räpisemään.
Miten nousikin vanha kiukku, viha pintaan..!?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus:
Hei, kiva kuulla sinusta. Eipä tänne mitään ihmeempiä kuulu, ihan mukavasti menee. Life is good. Joo, tosiaan ois kiva joskus nähdä, aika vaan on kortilla näin ruuhkavuosina. Mut hei, kiva oli kuulla sinusta. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!Laitat tään ja sit blokkaat koko tyypin.
On hirveän masentavaa saada tällainen viesti. Kokemusta on. Eli valehtelee, että olisi kiva nähdä ja luulee kai, että toinen uskoo sen. Jos oikeasti haluaisi nähdä, niin aikaa sille löytyisi. No, ehkä tämä henkilä on sellaisen vastauksen ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus:
Hei, kiva kuulla sinusta. Eipä tänne mitään ihmeempiä kuulu, ihan mukavasti menee. Life is good. Joo, tosiaan ois kiva joskus nähdä, aika vaan on kortilla näin ruuhkavuosina. Mut hei, kiva oli kuulla sinusta. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!Laitat tään ja sit blokkaat koko tyypin.
Kohta se löytää av:lle 😂😂😂😂👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus:
Voitko selittää järjenjuoksuasi moisen tekstin ja blokkaamistoiminnon taustalla?
e
+ verkosto markkinointi "mull menee tosi lujaa ja mä tienaan tosin hyvin täss yhessä bisneksessä. luulen et suakin varmaan kiinnostaisi tosi isot rahat, tästä vain tyhmä haluu jäädä paitsi"
Tai
+ Vipin tarpeessa. "Juu oli todella kivaa tavata plä plä plää... Eiks sull sattuis olleen muutama huntti lainata... Tai tonni... Vanhana frendinä tiedät et muhun voi luottaa... Ajattele lapsia, ne näkee nälkää... Plä plä plää"
Ihan satavarmasti.
En tahdo enää rakastaa sun puhelin vastaajaa 👴🏻📞💖
Kai tää on provo. En usko, että järkevä ihminen kirjoittaisi näin, että entinen kaveri tunnistaisi itsensä ja tapauksen. Jos ap ei häntä enää tunne, niin hän voi tietää vaikka kyseinen henkilö roikkuisi Vauvalla päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
En tahdo enää rakastaa sun puhelin vastaajaa 👴🏻📞💖
JOS MUMMALLA ON TOINEN 👵🏻🤍👨🏻
KOKO KONALA TIETÄÄ SEN P U P P A A ENNEN 🥸🤯👴🏻💜
Aivan sama kuinka pikkumaisena minua pidätte mutta olen hyvin pitkävihainen ihminen ja jos minä kerran välit katkaisen niin en enää taakseni katso. Ei mullakaan olisi enää mitään mielenkiintoa olla tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä joka on jo kerran näyttänyt mitä musta ajattelee. Hänhän on pitänyt sinua ihan pilkkanaan vuosia sitten ja nyt yrittää luikerrella takaisin jostain syystä. Jos olisi ihmisenä kasvanut ja hyvässä hengessä yrittäisi lähestyä olisi hän ensin pyytänyt anteeksi ja sanonut että painaa edelleen se miten välit aikoinaan menivät.
Jakoi? Peppua? Ihme käsitys taas kerran seksistä, että siinä toinen antaa ja toinen saa. Kyllä on tarkoitus että molemmat antavat ja saavat.
Pettäminen toki väärin.
Turha anteeksiantanutta miestä sääliä, oma asiansa.
Naiset ei pane.
Miehet panee naista.
Nainen voi naida, nussia, harrastaa seksiä tai lisääntyä, mutta ei panna.
Mikä siinä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään kyllä vaikuta penaalin terävimmältä kynältä.
Mites se nyt mihinkään liittyy? :D Vai piti vaan päästä haukkumaan?
ap
Joo sun piti päästä palstalle haukkumaan sitä entistä kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus:
Kohta se löytää av:lle 😂😂😂😂👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Äkkiä ilmiantakaa ennen kuin maineeni on menetetty!
Poikkis. Ei kai kukaan alle 70 vuotias sano, poikkis.
Ihme porukkaa täällä. Pitäisikös ap:n onnesta hihkuen ottaa tuo ex-ystävä taas elämäänsä? Siis sehän pani ap:n poikaystävääkin! Tosi luotettava ystävä. Juu en kyllä itse vastasi mitään enkä enää ajatustakaan soisi.
Noin pitkän ajan jälkeen jos ottaa yhteyttä on todennäköisesti jotain vailla. Siellä se on menneitä muistellut ja sulle nauranut miten tyhmä sekin oli kun ei mitään mistään tajunnut. Olisikohan yhtä hölmö edelleen ja tällä kertaa voisi miehen sijaan keplotella vaikka rahaa.
Puhua? Miksi? Jos ystävä panee minun miestäni niin eiköhän siinä ole puheet puhuttu. Heippa vaan loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama kuinka pikkumaisena minua pidätte mutta olen hyvin pitkävihainen ihminen ja jos minä kerran välit katkaisen niin en enää taakseni katso. Ei mullakaan olisi enää mitään mielenkiintoa olla tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä joka on jo kerran näyttänyt mitä musta ajattelee. Hänhän on pitänyt sinua ihan pilkkanaan vuosia sitten ja nyt yrittää luikerrella takaisin jostain syystä. Jos olisi ihmisenä kasvanut ja hyvässä hengessä yrittäisi lähestyä olisi hän ensin pyytänyt anteeksi ja sanonut että painaa edelleen se miten välit aikoinaan menivät.
Kirjoitustesi perusteella vaikuttaa, että sinä olet se ongelma tässä. Oletko koskaan miettinyt, miksi olet niin pitkävihainen ja katkera ihminen? Luultavasti et itse ymmärrä, että olet itsekin loukannut muita. Kaltaisesi ihmiset ovat todella raskasta seuraa.
Sillä on dementia eikä muista että himoissaan pani sinunkin poikaystävää. Tai sitten se on jotain vailla. Tai haluaa vaan hämmentää. Tai onko hoksannut että sinulla on nytkin mielenkiintoinen mies niin vois tulla jaolle?
Koska ollaan niin aikuisia, että asioista ei vaan voi puhua