Entinen kaveri otti yhteyttä pitkästä aikaa
Jäin pikkasen suu auki lukemaan sen viestiä. Meillä meni syystä välit poikki 15 vuotta sitten. Oltiin kuin paita ja peppu oltu teininä ja opiskeluaikana. Sitten se alkoi olla vaan se peppu. Jakoi sitä maireesti ympäriinsä, vaikka vakavasti seurusteli. Itse myös seurustelin siinä vaiheessa... Mulla meni maku koko muikkiin ja kerroin poikkikselleni, että muija panee kaikkea mahdollista. Naama vähän venähti ja sitten tajusin, että jaa, että suakin?!
No se siitä ukosta ja soitto "bestiksen" sulhaselle ja lauloin kuin kanarialintu ja samalla toivotin jakorasialle hyvät loppu elämät.
Nyt tää sitten ottaa yhteyttä. "olis kiva nähdä pitkästä aikaa" Hän on yhdessä tuon pettämänsä miehen kanssa. Tai olihan heillä puolen vuoden breikki, mutta mies aneli takas.. säälittävää. Hellä on nyt lapsia ja oli kautta rantain kuullut, että mullakin on. "olis kiva tavata perheinä ja vaihtaa kuulumisia. Lapsistakin on seuraa toisillee"
Joo, ei ole. En ole vieläkään päässyt yli. On ollut helppo unohtaa ja jättää käsittelemättä, kun ei olla nähty. Aika äkkiä silloin vielä muutin Helsinkiin ja hän (he) jäi lapsuuspaikkakunnalle räpisemään.
Miten nousikin vanha kiukku, viha pintaan..!?
Kommentit (21)
Et sinäkään kyllä vaikuta penaalin terävimmältä kynältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaveri siihen sanoi, kun sanoit olevasi katkera edelleen?
Hän laittoi viestin instan kautta, en ole vastannut. Vastaan korkeintaan, että kiitos ei ja blockkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mites se nyt mihinkään liittyy? :D Vai piti vaan päästä haukkumaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän laittoi viestin instan kautta, en ole vastannut. Vastaan korkeintaan, että kiitos ei ja blockkiin.
Mä saattaisin sanoa, että jäi kalvamaan ja pskasti tehty "kaverilta" vaikka asioista onkin aikaa ja olen vihainen edelleen, oisko mitään sanottavaa asiaan.
Mutta mä oonkin tyhmän rehellinen ja vähän autisti.
Miten asia mitä kutsutaan puhumiseksi onkin aikuiselle niin vaikeaa.
No edes toinen teistä on kasvanut 15 vuodessa.
Ehkä se haluaa myydä sulle pölynimurin
Heh mieti oot ollu käsittelemättä asiaa sen 15 vuotta ja siellä se katkeruus on ollu sun sisällä piilossa tuon aikaa ja nyt se sitten aktivoitui ärsykkeestä. Meinaatko jatkaa samaan malliin, laittamalla aktivoivan ärsykkeen pois silmistä ja mielestä, ja jatkaa käsittelemättä tunteitas?
Mä oon ollut kahdessa pitkässä suhteessa jossa mua pahoinpideltiin.
Oli ihan avartavaa suhteiden jälkeen jossain vaiheessa puhua ja kysyä asioista rauhallisesti. Sai tietynlaisen päätöksen ja vaikka se anteeksipyyntö ei siinä vaiheessa enää korjannut mitään, niin se auttoi eteenpäin.
Miksi se on sulle parempi vaihtoehto jatkaa kaunanpitoa? Ainakin tuo kaveri voi sanoa,että yritti edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se nyt mihinkään liittyy? :D Vai piti vaan päästä haukkumaan?
ap
No et ole ainakaan tunteitasi käsitellyt kovin aikuismaisesti. Koko teidän touhu kuulostaa niin wt-touhulta.
Olisi mielenkiintoista kuulla kaverin versio tapahtuneesta.
15 vuotta sitten ja jaksat vieläkin märehtiä asiaa? Jätä viesti vain vastaamatta ja jatka elämääsi.
Jos joku kaivaa 15 vuoden takaisia tuttuja seuraksi, niin se kertoo vain että kaikki 0-14 vuoden tutut on kääntänyt selkänsä tai poltettu sillat niihin. Anna tuon vanhan haamun siis suosiolla jatkaa vaikka niihin 16, 17, 18... vuoden takaisiin.
Tässä vastaus:
Hei, kiva kuulla sinusta. Eipä tänne mitään ihmeempiä kuulu, ihan mukavasti menee. Life is good. Joo, tosiaan ois kiva joskus nähdä, aika vaan on kortilla näin ruuhkavuosina. Mut hei, kiva oli kuulla sinusta. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
Laitat tään ja sit blokkaat koko tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus:
Hei, kiva kuulla sinusta. Eipä tänne mitään ihmeempiä kuulu, ihan mukavasti menee. Life is good. Joo, tosiaan ois kiva joskus nähdä, aika vaan on kortilla näin ruuhkavuosina. Mut hei, kiva oli kuulla sinusta. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!Laitat tään ja sit blokkaat koko tyypin.
Voitko selittää järjenjuoksuasi moisen tekstin ja blokkaamistoiminnon taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus:
Hei, kiva kuulla sinusta. Eipä tänne mitään ihmeempiä kuulu, ihan mukavasti menee. Life is good. Joo, tosiaan ois kiva joskus nähdä, aika vaan on kortilla näin ruuhkavuosina. Mut hei, kiva oli kuulla sinusta. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!Laitat tään ja sit blokkaat koko tyypin.
Siis miksi pitää valehdella? Miksei voi sanoa mikä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Heh mieti oot ollu käsittelemättä asiaa sen 15 vuotta ja siellä se katkeruus on ollu sun sisällä piilossa tuon aikaa ja nyt se sitten aktivoitui ärsykkeestä. Meinaatko jatkaa samaan malliin, laittamalla aktivoivan ärsykkeen pois silmistä ja mielestä, ja jatkaa käsittelemättä tunteitas?
Näin mä olen vissiin ajatellut. Ei se asia ole mielessä ollut näinä vuosina. :) En mä tee mitään epärehellisellä ihmsellä elämässäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
No edes toinen teistä on kasvanut 15 vuodessa.
Mistä tiedät? Tunnetko hänet? Jospa onkin samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se haluaa myydä sulle pölynimurin
Sitten se on kaksi viikkoa myöhässä, kun just ostin Dysonin. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut kahdessa pitkässä suhteessa jossa mua pahoinpideltiin.
Oli ihan avartavaa suhteiden jälkeen jossain vaiheessa puhua ja kysyä asioista rauhallisesti. Sai tietynlaisen päätöksen ja vaikka se anteeksipyyntö ei siinä vaiheessa enää korjannut mitään, niin se auttoi eteenpäin.
Miksi se on sulle parempi vaihtoehto jatkaa kaunanpitoa? Ainakin tuo kaveri voi sanoa,että yritti edes.
Yritti mitä? Eipä se ainakaan anteeksi ole pyytänyt. Luulisi, että aloittaisi sillä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla kaverin versio tapahtuneesta.
tuo ap:n versio oli jo aika ristiriitainen. ap:lle nousi kiukku siitä, että hän itse pilasi kaverinsa parisuhteen juoruilulla