Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahdet monitehot 199€ (yhdet 149€)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin samana päivänä 1.4 lasit sekä Lenswayltä että Banaanista. Molemmissa maksutapa 30 pv maksuaika klarnalla. 

 

Banaanin 30 pv lasketaan tilauspäivästä, eli pitää maksaa 1.5. koska on neljän viikon toimitusaika laseilla, kerkeää juuri saamaan lasit ennen maksamista. 

 

Lenswayn kohdalla lasku muodostui kaksi päivää ennen lähetystä (13.4), eli lasit pitää maksaa 11.5. Lenswayn lasit saapuivat 15.4, eli kaksi viikkoa tilauksesta.

 

Banaanin lasit tulevat ilmeisesti noin 2 viikon päästä, eli lasien laatuun en voi ottaa kantaa.

 

Hinnat Lenswayllä ja banaanilla ainakin yksitehoisissa -3 laseissa auringossa tummuvilla linsseillä aika samoissa, mutta banaanilla oli pienempi linssivalikoima. Ei saanut esim. peiliaurinkolaseja voimakkuuksilla, jollaiset viime aikoina ollut autolla ajaessa päässä kun nuo tummuvat eivät toimi autossa.

 

Koska olen 3-4 kertaa ostanut lasit Lenswayltä ja ollut niihin hyvin tyytyväinen, taidan jatkaa heidän asiakkaana jatkossakin. Tuli nyt Banaanikin kokeiltua. Yhtä hidas on ainakin toimituksissa kuin suomalaiset kivijalkaliikkeet.

Vierailija
22/26 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ensin moniteholasit reilussa 5 viikossa.Linssit olivat hirveät pullonpohjalinssit vaikka olin maksanut lisähintaa erittäin ohuista linsseistä.No,olin yhteydessä asiakaspalveluun ja viestivaihtojen jälkeen lupasivat uudet lasit.Sovittiin että palautan pullonpohja lasit.No,nyt on uskomattomat 8 viikkoa mennyt eikä laseja näy edelleenkään!!Kälysen 50e sain korvaukseksi odottelusta mutta mitään selvitystä en ole saanut,missä lasini menee ja koska tulevat!Asiakaspalvelu on aivan surkeaa ja tällainen firma ilman minkäälaista tilausseurantaa edes omalta puoleltaan on silkkaa huijausta!Helmikuun alussa  alunperin tilannut lasit enkä osannut ikinä kuvitella,että kohta toukokuun puoliväli eikä laseja ole edelleenkään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ensin moniteholasit reilussa 5 viikossa.Linssit olivat hirveät pullonpohjalinssit vaikka olin maksanut lisähintaa erittäin ohuista linsseistä.No,olin yhteydessä asiakaspalveluun ja viestivaihtojen jälkeen lupasivat uudet lasit.Sovittiin että palautan pullonpohja lasit.No,nyt on uskomattomat 8 viikkoa mennyt eikä laseja näy edelleenkään!!Kälysen 50e sain korvaukseksi odottelusta mutta mitään selvitystä en ole saanut,missä lasini menee ja koska tulevat!Asiakaspalvelu on aivan surkeaa ja tällainen firma ilman minkäälaista tilausseurantaa edes omalta puoleltaan on silkkaa huijausta!Helmikuun alussa  alunperin tilannut lasit enkä osannut ikinä kuvitella,että kohta toukokuun puoliväli eikä laseja ole edelleenkään!!

Vierailija
24/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi pystyä jo peruskoulumatikalla laskemaan, että alalle on iskenyt loinen, sillä optikon näöntarkastuksen nimellinen hinta ei kata mitään todellisista kustannuksista, mitä tutkimuslaitteet, henkilökunta ja tilat maksaa. Banaani pystyy pitämään hinnat matalalla sillä ei tuota mitään edellä mainituista palveluista vaan on pelkkä kiinatuotteiden jälleenmyyjä. Nappaa välistä katteen ja uskottelee somessa olevansa hyvän tekijä haukkumalla optikkoliikkeet. Uskaliasta, sillä hänellä ei olisi koko bisnestä ilman optikkoliikkeitä. Ja suomalainenhan uskoo ja taputtaa käsiään. 

Vierailija
25/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitäisi pystyä jo peruskoulumatikalla laskemaan, että alalle on iskenyt loinen, sillä optikon näöntarkastuksen nimellinen hinta ei kata mitään todellisista kustannuksista, mitä tutkimuslaitteet, henkilökunta ja tilat maksaa. Banaani pystyy pitämään hinnat matalalla sillä ei tuota mitään edellä mainituista palveluista vaan on pelkkä kiinatuotteiden jälleenmyyjä. Nappaa välistä katteen ja uskottelee somessa olevansa hyvän tekijä haukkumalla optikkoliikkeet. Uskaliasta, sillä hänellä ei olisi koko bisnestä ilman optikkoliikkeitä. Ja suomalainenhan uskoo ja taputtaa käsiään. 

Saa sen reseptin vaikka Terveystalon silmälääkäriltä ja muutaman vuoden välein olisi hyvä käydä silmälääkärillä joka tapauksessa.   Ei optikkoliikkeet mitään sellaista tarjoa mitä ei muualta saisi siis, ja linssit tulee heillekin halpamaista.  

Siinä toki olet oikeassa että optikon näöntarkastus on sisäänhoittotuote jonka hinnoittelua varmaan joudutaan miettimään uusiksi jos Banaanin konsepti menestyy. Helppoa olisi laittaa sille suurempi hinta, mikä hyvitetään lasien hinnassa osittain tai kokonaan, esimerkiksi.

Vierailija
26/26 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa paljon lääkiksekssä opetetaan silmälääkäreille lasimääritystä?