Mitä sellaista et ole tehnyt tai kokenut jota melkein kaikki muut ovat?
Mä en oo koskaan:
- Käynyt kuntosalilla. Olen harrastanut liikuntaa aktiivisesti aina, mutta en ole koskaan käynyt yhdelläkään kuntosalilla.
- Kokenut yhdenyönsuhdetta tai minkäänlaista irtoseksiä. En vain osaa tuntea seksuaalista mielenkiintoa ilman että olen tutustunut ihmiseen, oppinut tykkäämään ja luottamaan, kiintynyt.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut humalassa
Sama juttu. Maistanut alkoholia monta kertaa, mutten koskaan juonut humalaan asti.
En ole käynyt aikuisena huvipuistossa tai elokuvissa, syömässä ravintoloissa tai kahvilat. En ole käyttänyt mönkijää, mopoa, moottorikelkkaa, ruohonleikkuria tai iskuporakonetta. En omista autotallia tai taloa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Helsingissä. Asun Tampereella.
Melkein sama, mutta koulusta käytiin joskus luokkaretkellä. Ehkä parikin kertaa ja ohjelma oli aina sama: kansallismuseo, eduskuntatalo ja tunti hengailua Forumilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosaleilla ja ulkomailla käyvät lopulta aika harvat. En ole facebookissa, en instassa, en käytä Netflixiä enkä Spotifyta.
No eihän tuo ole totta. Jo kasarilla käytiin liikuntatunneilla kuntosalilla. Monessa koulussakin on pieni sali. Suurin osa suomalaisista on varmasti joskus käynyt. Ja kyllä suurin osa on nyt ainakin Ruotsissa ollut.
- Päihtymys
- Suudelma, parisuhde tai seksi
- Automaattivaihteisella autolla ajaminen
- Noutoruoan syöminen tai tilaaminen (esim. Wolt)
- Vuokralla asuminen
- Konsolipelin pelaaminen
- Treffeillä käyminen
Ei, en ole uskovainen tai peräkammarin tyttö. Vain kiinnostunut muista asioista.
N33
Vierailija kirjoitti:
Onko irtoseksi tosiaan niin yleistä että voi olettaa suurimman osan sitä "harrastaneen"?
En tiedä suurimmasta osasta, mutta oman ikäluokkani ihmisistä varmaan. Ihan jokainen kaverini ja tuttuni kokeili joskus yhden illan juttuja ysärillä, kun nuoria oltiin ja baareissa pörrättiin. Useimmilla se jäi nuoruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosaleilla ja ulkomailla käyvät lopulta aika harvat. En ole facebookissa, en instassa, en käytä Netflixiä enkä Spotifyta.
No eihän tuo ole totta. Jo kasarilla käytiin liikuntatunneilla kuntosalilla. Monessa koulussakin on pieni sali. Suurin osa suomalaisista on varmasti joskus käynyt. Ja kyllä suurin osa on nyt ainakin Ruotsissa ollut.
Olet siis sitä ikäluokkaa, joiden vanhemmat ovat kasikymppisiä. Sen ikäiset ja sitä vanhemmat tuskin salilla ramppaavat, ainakaan maaseudulla. Heillä on ihan muut tavat liikkua, ja aina ollutkin.
En ole polttanut yhtään tupakkaa, en edes kokeillut.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan käynyt liikuntatunnilla kuntosalilla eikä meillä mitään salia koulussa ollut. Ja kävin ihan pääkaupunkiseudulla suurehkoissa kouluissa.
Seukannut kunnon suhteessa. Ei tullut sopivaa. Ikisinkkuja on. Omannut kunnon keittiövälineitä, nyt vuosia myöhemmin vähitellen etsii. Omannut ikkunaverhoja jotka todella haluaa, ehkä seuraavaksi tulee ne.
En ole katsonut Star Wars -elokuvia
En ole suudellut kuin yhtä ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut. En avioliitosta, en avoliitosta, en seurustelusuhteesta. Olen edelleen (olen melkein 50 v.) yhdessä ensimmäisen seurustelukumppanini kanssa.
Tämä on yksi harvoista vastauksista, joka on varmaan oikeasti melko harvinaista.
En ole itsekään eronnut - enkä eroa. Myönnän kyllä käyneeni kerran treffeillä ennen nykyistä kumppaniani :)
Vierailija kirjoitti:
- Päihtymys
- Vuokralla asuminen
- Treffeillä käyminen
Ei, en ole uskovainen tai peräkammarin tyttö. Vain kiinnostunut muista asioista.
N33
Kyllä olet.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Helsingissä. Asun Tampereella.
Tuossa on yritystä.
En ole koskaan lasketellut. Lapsena ja nuorena tuntui siltä, että kaikki olivat käyneet skimbaamassa.
En ole nähnyt Gangnam Style -musiikkivideota. Sillä on yli 5 miljardia näyttökertaa. No, minä en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Päihtymys
- Vuokralla asuminen
- Treffeillä käyminen
N33
Kyllä olet.
En tuhlaa aikaani inttämällä tuntemattomien kanssa, tässä on ihan oikeakin väitöstilaisuus tulossa.
Mulla olisi varaa, mutta ei kiinnosta shoppailu yhtään. Joskus pakolla on tietenkin jotain ostettava, mutta en nauti siitä yhtään. Jotenkin ahdistaa ylipäätänsä mainosten uhrit ja tarjousten perässä juoksijat. "Ostin kun halvalla sain".