Naiset' nypittekö leukakarvoja pinsetillä?
Minä nypin. Nopeastihan ne tulee takaisin' mutta onpahan hetken sileä
Kommentit (34)
Sorruin mainoksen uhriksi ja ostin sellaisen pienen "koneen" jossa on pyörivä pää, pakkauksessa flawless, Halpa-halli ainakin myy suomessa, paras ostos pitkään aikaan, käytän kerran viikossa tai harvemmin, vie kaikki pienimmätkin haituvat. Mulla kasvaa vaaleaa ohutta haituvaa joka on vaikea miuten nyppiä.
Mun äiti teki työuransa vanhuspuolella, ja hän sanoi, että monella mummolla on partakone käytössä.
Vältän nyppimistä ja käyn välillä kauneshoitolakoulussa jossa vahaavat pois. Vahauksella niiden pitäisi periaatteessa heikentyä.
On se kumma kun tietysssä iässä eivät mitkään karvat kasva paitsi sitten nämä partakarvat.
Pinseteillä?! Ehei, kyllä tosinainen poistaa naamakarvansa vesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi kasva sellaisia ainakaan vielä.
N50
Mulle alkoi tulla noin viisvitosena. Kolme nypittävää.
Kannattaa katso äitinsä tai mummonsa karvankasvua, yleensä samaa on odotettavissa, Jos yhtään lohduttaa, niin tummaihoisilla, joilla on kadehdittavan paksut hiukset, myös naamakarvoja joutuvat usein ajelemaan.
Epilaattorilla poistelen samalla kun epiloin kainalot ja sääret. Epilaattori on kiva apulainen ja kun riittävän pitkään käyttää ei enää satu eikä oikeastaan edes tunnu enää miltään.
Nuorena en älynnyt ja voi kiesus sitä koulu-, yliopisto- ja työpaikkakiusaamisen määrää. Nyt nypin joka aamu edes osan vaikka sattuukin. On se vaan hassua että tukka ei kasva mutta naama- ja pyllykarvat kasvaa senkin edestä;)
Se on partaa eikä mitään karvoja. Naisilla kasvaa viikset
Vierailija kirjoitti:
Ei kasva parta naamassa.
Olet siis suomalainen NHL-jääkiekkoilija.
Kolme jouhta kasvaa.. leikkaan saksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohuthiuksisuuden hyvä puoli, ei kasva leukakarvat.
Ei kasva mullakaan vaikka ei ole ohut tukka. 😁
Mulla on ohuet hiukset JA muutama leukakarva,
Huitasen ne pari karvaa höylällä tai useimmin ihan vaan saksilla
Jep :D 5 mustaa, paksua karvaa kasvaa, 3 leuassa ja 2 ylähuulessa. Sokeroin kasvot epäsäännöllisen satunnaisesti ja se on vähän hillinnyt näiden kasvua onneksi