Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@JOULUISTEN HÖPÖTYKSET VIIKOLLE 16@

15.04.2007 |

moikka moo! ja ei kai haittaa että aloitin tälle viikolle jo uuden pinon??

jatkoa viikonlopun höpinöille jotka löytyy täältä:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10043879&p=1&tmode=1&smod…

MEIKÄLÄINEN PAKKAUTUU SIT RETKUUMAAN TEIJÄN PINNOON TAAS eli ilmottelempa minäkin itsestäni että hengissä täällä vielä edelleen ollaan. oon tainnu viimeksi ilmotella sillo ku lähin tammikuun alussa käynnistykseen. taisin olla toiseksi viimeisin kuka lähti synnyttämään joulukuisista kun toi meijän poika tosiaan viihtyi tuolla yksiössään sen 15 päivää yli ja käynnistettiin sitte lopulta eli syntyi 3.1.

jätkä oli ihan normi kokonen , sen 3920g ja alussa tosiaan ensimmäiset 2kk vaan söi ja söi. jos ei syöny niin huusi vaan. kaikki hereillä olo ajat märisi ja ei viihtynyt missään.

tosiaan söi vaan koko ajan ja painokin kyllä nousi kiitettävästi,yhes välis oli tullu 1,6kiloo 3viikossa. nyt jätkä oli 3kk neuvolassa reilu 7600g.

meillä on nukuttu jo pitkään koko yö (korkeintaan joskus aamu tuimaan yksi syöttö)jäbä menee nukkumaan tossa klo 20-20.30 ja nukkuu tonne 7.30-8 aamulla . pojun nimeksi tuli muuten Lenni hermanni (näin asiasta taas kukkaruukkuun....)

mulla on nyt tässä vähä " jänskät ja jänskät" paikat. en tiiä tässä tilanteessa ett itkeekö vai nauraa kun ei tosiaan oo ollu suunnitelmissa viel mut:

itellä siis tästä synnytyksestä se 3 kuukautta ja jälkivuoto kesti sen 5viikkoo sit oli vajaa viikko välissä ja menkat alko (tai ainakin luulin niin... ) tuli pari päivää vaan verta ja sit meni taas jonkun aikaa niin tuli yhden kerran yhtenä päivänä verta. mut sen jälkeen ei oo nyt sit kuulunutkaan

pari kertaa ollaan vällyissä tuohuttu vasta,ekalla kerralla kortsun kans ja toisen kerran ukkeli vetäsi mahalle

mulla on ollu kauheeta väsymystä tässä ja kaverille jo vitsailin että tietty raskaana mut ei kyl voi olla niin " huono" tuuri ett ois jostain touhutipasta tullu. aamulla ollu pari kertaa tosi huono olo ja kerran lensi pikku yrjökin. mut mulla monesti kyl on huono olo ku tyhjään mahaan juon aamulla monta kuppii kahviikiin ja tupakilla tulloo käytyy

ja kaikenlisäksi aattelin koklata noita ruusunjuuritabuja kun lisäävät kuulemma vireyttä niin mielellisestikki ku vällyjen allakin, KUULEMMA,

niin otin sit sillo yrjö-aamuna ensimmäiset sellaset napit tyhjään kahvi mahaan,oisko se tehny sit ton oksennus-paha-olon...

ei helekutti jos tässä jo nyt oiski raskaana.... oisin sit taas tuolla joulukuisissa.... ukko pomppis kyl seinille!!!!!

mulla ollu kyl kierto tavallisestikin päin prinkkalaa ja pitkä mut nyt ois niinku menossa jo 36päivä....

ja muutenkaan en oo helpolla tullu raskaaksi näiden kahden nuorimman aikana. toista tehtiin 3,5vuotta ja lennii nyt yli vuosi myös. eli enhän mä nyt tosiaankaan voi olla.... (viideshän tää ois sit ;D ) 5 tai 6 mä' oon aina halunnu mut ei ollu kyl ihan viel suunnitelmissa. mulle kyl kävis mut ukko repis kyl pelihousut.

ja olishan se kyl ett 2007 vuodelle olisi kaksi eri ikäistä lasta.

kait se pittää testi käydä ostamassa jos ei nyt ens viikon aikana kuulu tonne alapäähän mitään uutta...huh huijaa!!!

kiva ku pompin taas niin sekopäänä asiasta asiaan ja kukkaruukkuun. toivottavasti tästä mun söpöstyksestä sai nyt jotain käsitystä. oli vaan niin paljon asiaa kun en oo täällä käyny kirjottelemassa piiiiiiiiiiitkäääääääääään aikaan ett puolet jäi taas varmaan sanomata.

mutta mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vielkään menkkarintamalla mitään.... huoh! ainahan mä oon haluunnu sen suurperheen mutta ei ollu kyl ihan suunnitelmissa viel. jos nyt oisin raskaana niin ikäeroksihan tulee nuorimmille vajaa vuosi.

tytöthän meil on jo 8v. , 6,5v. ja pojat nyt 2v. ja 3kk ....

minäkin haluan kuvia ;D kiva nähdä minkä näköistä porukkaa täällä on :D

mun meili on miilukka@wippies.com

saa laittaa tonne :D

nyt täytyy lähtee syöttään tota lennukkaa....

Vierailija
22/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta kun meillä heräillään kukonlaulun (tai talitinttien :)) aikaan ja muutenkin on joku " 4kk kriisi" menossa :D! Ja pitänyt krapsia puutarhaa ja ja ja... *selittelee*

Huoh. Alpi ♥ todellakin luulee, että täytyy herätä yhtä aikaa auringon kanssa... Tänäänkin olen ollut hereillä aamuviidestä, krääh! Ja poika mokoma meni ekoille " päikkäreille" kahdeksalta kun toiset vasta heräilevät. Eipä väsytä, ei! Onneksi huomenna mennään hankkimaan kunnollinen pimennysverho makuuhuoneeseen, josko se auttaisi.

Ja se [b]4 kk kriisi[/b] oli vähän vitsi, mutta nyt tuosta pojasta on tullut niin uteliaasti ympäristöään seuraava ja uusille kokemuksille ahne, että meno on hektistä! Koko ajan pitää kääntyillä, pyöriä napaa ympäri ja treenata ryömimistä (etenee jo senttejä!), tarttua kaikkeen mihin yltää ja ennenkaikkea, maistella. Imuroida pitää ahkerasti ja keräillä esikoisen pikkuleluja, sillä Alpi-imuri kyllä muuten vetää ne suuhunsa :)

Tissiäkään ei poika meinaa päivällä malttaa syödä, pikku pää kääntyilee siihen malliin, ettei se nisä kauaa suussa pysy. Ja sitten sitä pikkuhörppäilläänkin useammin, hohhoijaa, ja päivällä menetetty tankkailu otetaan yöllä takaisin korkojen kera :P

No nyt hän heräsi, joten kommentit ja muut kuulumiset myöhempään!

Tinuri ja Alpi-Armas 14.12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo ikävä :DD Taitaa olla Venlallakin toi " 4kk-kriisi" :D, mietin nimittäin juuri itsekin että johtuskohan noi yöheräämiset kuitenkin siitä että päivällä ei taho malttaa syödä.. On niin kiire tutkia maailmaa. Todella pitkiä pätkiä tyttönen on päiväsaikaan syömättä, ei yhtään kitise nälkäänsä mutta äiti jo alkaa tuputtaa ruokaa.. Pitääpä koittaa seurata tarkemmin noita yöllisiä syömisiä. Ompas Alpikin jo iso poika kun noin hienosti liikkuu, meillä treenataan vasta niitä kääntymisiä ja navanympäripyörimistä :)

Mutta nyt neito taitaa herätä joten loppu jutut tähän..

-nesselia & Venla edelleen 4kk+3pvää

Vierailija
24/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tälle aamupäivälle huhkittu ihan riittämiin.. Kuuden jälkeen noustiin ylös hyvin nukutun yön jälkeen.Tai Johanna nukku hyvin ja heräs vaan kerran syömään,mutta äiti ei meinannu saada millään unta, se eilinen Oulun tapaaminen vain mielessä pyöri! Kiitokset vielä Pimmille,että ilmoitteli mulle siitä tapaamisesta,kun en ollu päässy moneen viikkoon näille vauvalehden sivuille.Tiedossa oli kuitenkin että tapaaminen Oulussa on ja ilmoitin halukkuuteni tavata..Joku tuossa explorerissa on kun ei avaa näitä sivuja,mutta eilen rupesin kokeilemaan tuota operaa niin hyvin nämä sivut aukeaa!:)

Tänä aamuna olen siis jo paistanu pullat, kerran pyykkikone on pyöriny ja talo on imuroitu. Joten taidanpa lopun päivää ottaa rennosti.Johannakin on nukkunu jo 2,5tuntia ulkona. Varmaan pian herää tai toivottavaa olis,kun muuten menee yö takuulla tissutteluks,jos päivällä nukkuu pitkät päikkärit.

Tintti ja Johanna

Vierailija
25/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli juttelee ankkaleluille niin ahkerasti, että minä pääsin nopeasti lukemaan teidän juttunne.

Peitottomuus pätee eli nyt nukutaan yöt. Nukkumaan klo 19-21 ja siitä unta viiteen kuuteen. Sitten ruokailu ja unta n. puoli kahdeksaan. Ja minä olen piristynyt huomattavasti, kun on saanut nukkua putkeen yöunia. Ihanaa.

Lempinimistä: Meillä on Aksu, poikanen, herra kakkapierunen, Herra A, Akselsson(myös isosiskon keksimä), Katto Kassinen, Akseli Touhola(älkää kysykö miksi) ja minä kutsun häntä säännöllisesti isonsiskon nimellä, toivottavasti poika ei saa traumoja....

Mulle voi laittaa kuvia sähköpostilla ja muistakaa laittaa, että kuka on kuka! :) osoite on: kirsikkka34@hotmail.com

Nyt pittää männä.

Kirsikka ja Herra A

Vierailija
26/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava kuulla [b]nani[/b]sta ja [b]tinuri[/b]sta pitkästä aikaa =)

Aika monella oli näköjään ollu vähän huonompi yö... Jos tuo aurinko piristäis =)

Meidän yö oli semmonen " tavallinen" eli Lassi söi 4 kertaa ja onneksi nukahti heti joka syötön jälkeen että ollaan saatu levättyä, mutta ei olo kyllä ole mikään superpirteä...

Mä olin myös kuvitellu mirpan semmoseksi " kukkaistädiksi" - mitä lie se sitten tarkottaakin ;)

MrsCruiserin oon ajatellu olevan semmonen kikkarapäinen tomera täti ja tintin oon ajatellu olevan tosi pitkä jolla on pitkät tummat hiukset että ne meni aika pahasti metsään =)

Marshmallowsta ei ollu ehtiny tulla vielä erityisempiä mielikuvia - kovasti oon miettiny että tunnetaankohan kun asutaan kuitenkin samassa kaupungissa ja ollaan melkein saman ikäisiä - ja kyllähän naama oli tuttu kun muistais vielä mistä =)

Vähän tais kaikki vauvat itkeskellä, mutta menihän se kuitenkin tosi hyvin jos ajattelee että siellä oli 5 vauvaa ihan uudessa paikassa. Lassi nosti lopussa hepulit, mutta poju olikin tosi väsynyt ja kärttyisä koko loppu päivän. Äitin vika. Mitä meni luulemaan että toinen osais yhtäkkiä nukkua sisällä ku on tottunu nukkumaan ulkona =)

Piti muuten pyytää anteeksi jos jotakuta häiritsi se mun mies siellä sivussa. Hän kun oli vähän hätäinen ja luuli että ei oltais kauan =)

Meillä on muuten tullu vähän ongelmia sen Tampereen tapaamisen kanssa ku meillä on rahat nyt vähän tiukilla ja kun sinne on sitä matkaa melkein 500 km pelkästään yhteen suuntaan niin ollaan mietitty että riittääköhän meillä rahat bensaan =o

Yöksi ei voida jäädä just tuon rahatilanteen takia joten joudutaan ajamaan se 1000 km yhtenä päivänä ja rupesin miettimään että mitenköhän Lassi jaksaa olla niin kauan kaukalossa yhtenä päivänä =/ Tympeys...

Pitää vielä vähän miettiä.

Pitkän aikaa piti miettiä että kehtaankohan laittaa omaakaan osoitetta kun siitäkin saa aika hyvin selville mun nimen, mutta jos näitä sivuja ei nyt lukis kukaan " ylimääräinen" ;)

Eli mun mailiosoite on [color=red]piiamikk@paju.oulu.fi[/color] ja voitte tuonne lähetellä teidän omia osoitteita ja pistän tulemaan nuo pari kuvaa sieltä Oulun tapaamisesta. Samalla mä voisin kerätä ne teidän osoitteet ylös ja lähetän listan sitten niille ketkä ottaa kuvia Tampereen ja Helsingin tapaamisista. Käykö?

Nyt pitää lähtä petaamaan sänky ja tekemään aamupuuhia ku tuo poju näyttää viihtyvän vielä lattialla.

Pimmi ja Lassi

PS. [b]Miilukka[/b]: Joko ois testin paikka? (en yhtään utelias) ;)

Vierailija
27/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti postia Pimmille kera meiliosoitteen :)

olisi kyllä ihan hyvä, jos pimmi viittit kerätä yhteen kaikkien halukkaiden osoitteet ja sitten ne vois jakaa muillekin.

itse ajattelin ainakin ottaa kameran mukaan sitten kun pk-seudulla treffataan. eli ehdotuksia nyt koska ja missä tavataan ???? itse ehdottelisin toukokuun alkupuolta ja puolessa välissä, ettei ihan sinne kesän kieppeille mene, kun joillakin varmaan jo alkaa lomat ja on lakkiaisia ja muuta siinä. hurjaa vauhtia kun tänä kevät nyt tuntuu menevän!

-nani

Vierailija
28/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oikein huono omatunto kun luki teidän kaikkien huonosta yöstä. Meillä kun oli aivan loistava yö viime yönä. Neiti meni nukkumaan klo 21, heräs syömään klo 05!!! Nukku 8h putkeen!!! Eikä tuttiakaan kaivannut. Nukahti uudestaan ja taas syötiin klo 07 jolloin ajattelin, että noustaan, mutta ei neiti nukahti tissille ja jatko unia klo 8.30 asti vaikka siirsin omaan sänkyyn. Arvatkaa onko pirteä olo! =) Tätä lisää, kiitos! Sori jos hehkutan, kun te muut ootte nukkunu niin huonosti, mutta on vaan pakko. Yhdeksi yöksi tämä kuiteski jää.

Noustiin siis klo 8.30 ja neiti valvo tonne 11.40 asti jolloin laitoin hänet ulos vaunuihin. Voi kun alkaiskin tällainen vuorokausirytmi nyt. Jäis se yks 30min. unipätkä pois tosta aamupäivästä.

Meilläkin on sellainen [color=brown] kävelytuoli [/color] mutta en ole uskaltanu laittaa neitiä siihen vielä. Mikä ikäsuositus siihen on? Meillä on se lainassa neidin serkulta. Jos pitää odottaa sinne 6kk asti, että se häpyluujuttu olis kehittynyt. Vai mikä lie. Hyvä muisti mulla. Raupotar tais kuitenkin siitä jotain kirjoittaa. Ja minä olen vahingossa kirjoittanut konttaamisesta vaikka tarkoitin kyllä ryömimistä. =) Hupsis!

[color=brown] Pimmi [/color] Kyllä teille tulee pitkä reissu jos tuutte tampereelle. Siis vaan yhden päivän takia. Tottakai olis kiva jos pääsette, mutta kaikki varmaan ymmärtää hyvin jos jätätte väliin. Entäs juna? Mitä se tulis maksamaan?

Tässä mun s-postiosoite jonne voitte laittaa niitä kuvia ; paula1980@luukku.com. Tosta siis selviää mun etunimi, terveisiä tutuille jos tunnistatte mut tästä... =)

Nyt taitaa makaroonilaatikko olla valmis, ei ku sitä syömään.

rusina & M vähä yli 4kk

Vierailija
29/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli päätin sittekin avata uuden osoitteen tätä varten, vaikka ehdin jo pimmille laittaa ensin sen toisen:

nani77@luukku.com

mutta siis tuonne saa nyt laittaa niitä kuvia ja muita juttuja, jos liittyy tapaamisiin tai muuten vaan;D

nani jälleen:)

Vierailija
30/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan Lumin ja anopin kanssa, ku mies lähti aamulla reissuun ja tulee huomeniltana. Laitoin Lumin aamulla leikkimatolle lelujen kanssa, ja käväsin koneella. Kerkesin istahtaa ja alko kuulua naputus lattialta.. Neiti oli kääntyny kello kolmeen ja oli puoliksi lattialla jahtaamassa ähinän kanssa pehmopalloa... Oli niin ylisöpö, kun yritti ryömiä, ja osu palloon ja pallo vieri karkuun ja sit taas neiti punnersi itseään pallon luo... Ihana typy! Eilen illalla ei meinannu rauhottua (taaskaan) nukkumaan, kun piti ryömiä pinniksen päätyyn ja siitä käännähtää vasemmalle poikittain, ja sit oltiin jumissa, ja äiti apuun, ja ralli uusiks. Toi liikkuminen menee uniinkin, nukahti neiti yhdeksän aikaan ja tohis hereillä jo (meillä jo) ennen puol viittä, kun on nukkunut ennen ryömimisharjoituksia tonne kuuteen. Ja kun nukkumisasiaan pääsin, niin oon kohta kolme kuukautta saanu nukkua todellakin kellon ympäri yhdellä aamuyön syötöllä, ja oon kyllä sellanen yöuninen ihminen, et tekee todella pahaa lukea, et kaikilla ei yöt meni yhtä rattoisasti. Voimia kovasti yö valvomiseen.

Ja mulle voi kans laittaa kuvia ym. s-postiin Leena1984@luukku.com

Mut nyt ei muuta jorinaa.

Leenu ja Lumi (uinuu ulkona)

Vierailija
31/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katsotaan saisinko sen meili osoitteen tänne...

mailto:nefili77@hotmail.com

Vierailija
32/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen torvelo... pitäis varmaan ottaa kurssi näistä hommista...

joka tapauksessa postia voi laittaa tuohon osoitteeseen, niit valokuvia jännityksellä odottelen.

nefili jälleen

Vierailija
33/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat pitäis olla nyt lähetettynä kaikille jotka lähetti mulle sähköpostiosoitteen ja jos joku muukin haluaa niitä katsella niin nakatkoon mua osoitteella niin lähetän =)

[b]Nani[/b]: Mun ymmärtääkseni sulla pitäis näkyä se vastaanottajien lista eli siitähän sä saat sitten listan niistä kenelle lähettää kuvia sieltä Helsingin tapaamisesta...? Ois tietenkin kiva jos lisäät siihen mut ja varmaankin tulee vielä muita ketkä ei oo vielä ennättäny lähettää omaansa...

Junalla me ei kehata lähtä tulemaan sinne Tampereelle ku mä en oo oikein junamatkustuksen ystävä ja siinä ei kyllä säästäis kovin paljoa... [b]Nefili[/b] vois laittaa mut semmoseen " ehkä-ryhmään" tällä hetkellä ku en osaa sanoa juuta enkä jaata ennen kuin näen miehen seuraavan tilinauhan =) Hankalaa muuten kun mies on semmosessa työssä että palkka voi vaihdella jopa 200 eurolla molempiin suuntiin =/

Eniten mua tässä hävettää se kun olin niin tohkeissaan siitä että tullaan ja pyysin vielä muuttamaan sitä tapaamisaikaakin ja nyt näyttääkin siltä ettei tulla... Höntti mikä höntti...

Mulla on muuten niissä kuvissa sitten vähän kuuma että älkää välittäkö ku mun posket näyttää kahdelta kirkkaanpunaiselta omenalta =)))

Huoh... Mulla on pää taas niin pirkuleen kipeänä että taidanpa lähtä kinuamaan mieheltä niskahierontaa.

Lassi on ollu ihan kummallisella päällä koko päivän ku ei suostunu nukkumaan ulkona ku vajaa tunnin ja siitä lähtien vaan kitisi ja kitisi eikä suostunu nukkumaan tai tekemään yhtään mitään. Tuossa puoli tuntia sitten sain sen vihdoin ja viimein nukahtamaan omaan sänkyyn ja taitaapi käydä niin että poju on sen verran väsynyt että jatkaakin aamuun asti - - tai siis tietenkin syö välissä monen monta kertaa ja ens syötöllä pitää vaihtaa vaippa ja yöpuku mutta kuitenkin... You know =)

Mutta siis... nyt miehen kimppuun =)

Pimmi ja Lassi (joka hitsi vieköön ei nukahtanutkaan)

Vierailija
34/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimmi: Laitatko minullekin kuvia, en ollut niitä saanut. Sähköpostiosoitteeni on ylempänä ja lähetin myös sinulle viestiä. Kirsikkka34 kolmella koolla. ;)

Kirsikka ja jo nukkuva herra A

Vierailija
35/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemon nukkumisissa ei oo enää yhtään mitään rytmiä. Viime yönä nukahti yhdeksän jälkeen, heräsi kahdelta jolloin nostin tissille. Siihen nukahti enkä nostanut omaan sänkyyn ettei heräis, ja nukkuikin viiteen. Taas söi ja nukkui puol kahdeksaan, jolloin söi... Vielä nukahti ja puol yhdeltätoista sitten herättiin kumpikin. En oo kyllä kauheen väsynyt kun saan hyvin nukuttua vauva kainalossa, paremminkin kun ilman vauvaa. Tänään Nemo ei sit oo nukkunut päikkäreitäkään kun kahdet kymmenen minuutin tirsat ja kerran puoli tuntia. Ihmetyttää vaan kun lukee täältä että muilla vauvat nukkuu hyvin yöt ja vielä monta tuntia päikkäreitä... Ei meillä.

En nyt muista kuka sitä raskautta epäili mutta mulla oli joku aika sitten kans pieni epäilys uudesta masuasukista... Ei kyllä oo alkanu menkatkaan vielä mutta jotenkin tuli vähän sellainen olo ja pitihän se raskaustestikin sitten käydä ostamassa. Puhuttiin miehen kanssa että onhan se testi hyvä tehdä kumminkin vaikka ei uskottukaan että siellä ketään vielä olis. Mies olisi kyllä toivonut että olis ollut jo mutta mua vähän pelotti ajatus niin pienestä ikäerosta, vaikka haluunkin lisää lapsia pian. Enhän mä raskaana vielä ole, mutta kun se pieni epäilys oli hiipinyt mahanpohjaan niin tietysti kaikki pienetkin merkit paisui mielessä isommiks... Vuoden päästä sais olla jo toinen tulossa.

Aloitettiin eilen miehen kanssa tän kesän minigolf-turnaus. Panokseksi laitettiin viikonloppumatka, eli kesän lopussa voittaja saa valita matkakohteen ja päättää kaikesta matkaan liittyvästä. Mieshän tän ekan sitten voitti mutta me ollaan aika tasaväkisiä, viime kesän turnauksen voitin mä. Sillon ei kyllä ollut mitään panosta, harmi vaan...

Me käytiin tänään tekemässä viikon ruokaostokset kun ei enää myöhemmin viikolla ehditä yhdessä, ja mä ostin peruna-porkkanavelliä siinä toivossa että noi yöt vähän pitenis. Ajattelin ottaa riskin ja antaa sitä jo tänään illalla, Nemo on kumminkin jo saanut perunaa ja porkkanaa ja korvikemaitoa että en usko että tulee mahakipuja. Saa nähdä, huomenna saatan katua katkerasti etten kokeillu ensin antaa aamulla.

Mulle vois kanssa lähettää niitä kuvia osoitteeseen katri@mad.scientist.com. Mä en oo vielä ehtinyt oikein kuvia teistä mieleeni muodostaa mutta ehkä on helpompi tutustuakin kun viestiä lukiessa on jo kasvot mielessä. Kiito sjo etukäteen!

Nyt täytyy mennä syöttämään Nemolle sitä velliä, kun mies tekee meille vohveleita ja kermavaahtoa kunhan Nemo nukkuu. Huomiseen!

Tinnis & Nemo

Vierailija
36/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selailin pinoja taaksepäin ja huomasin että muutamaa päivää olikin jo ehdotettu tapaamiselle, eli mitä sanotte :

huhtikuussa:

to 26.4.

toukokuussa:

ti 15.5.

ke 23.5.

kommentteja ???

ja oliskos sitten paikkana joku Stoccan tai Forumin kahviloista?? tai joku muu kiva minne olis helppo mennä vaunuillakin. Enskat ainakin tuntuvat treffavan välillä sanomatalossa, mutta sen mitä siellä päin olen kulkenut, niin siellä tuntuu olevan paljon vaunuilevaa kansaa:) eli olisko helpompi jossain muualla missä olis helpompi tunnistaa toisemme.

nyt pikasesti vaan kommentteja ja ideoita niin saadaan joku aika ja paikka löytyä lukkoon ennen kun kesä jo kolkuttelee ovella;)

nani (jälleen kerran)

Vierailija
37/79 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam.. keksiä... olen ollut pikäään sokeri lakossa ja sillä sain painon takaisin lukemiin ennen raskautta. Ajoittainen sokerin himo vaivaa välillä.

Olipas eilen päivä: tiskikone hajos, samoin vessan lamppu, sisko kulta mursi nilkansa(tarvii mennä ulkoiluttamaan sen koira tänään ja tulevaisuudessa) ja muutenkin kummaa kaaosta koko päivä. Sellainen päivä jolloin pitäis vaan suosista jäädä aamulla sänkyyn.

Ikkunoita pitäis alkaa vihdoin pesemään. Minä vihaan sitä yli kaiken, meillä kun on vanha talo ja vaikeasti pestävät ikkunat.

PIMMI pistin sinulle postia. Jään innolla odottelemaan kuvia :)

Nyt en muista yhtään mistä ollaan puhuttu.... lahopäää

nefili ja Adam 3kk ja risat

Vierailija
38/79 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Pimmi kuvista! Ihania vauveleita meillä on! Ja ei äiditkään " pahan" näköisiä ollut. ;)

Tuli mieleeni siitä helsingin tapaamisesta, että Iituli1970 haluaisi varmaan mukaan ja hän lienee siellä pitkällä reissulla vielä. Eli varmaan se toukokuu olis ihan hyvä? Taidan minäkin tulla moikkaamaan teitä helsinkiläisiä, mikäli päivä on sopiva. Voisi samalla vähän kierrellä kauppoja, jos Akseli tykkäisi myös ajatuksesta...

Nyt sohvan kautta siivouspuuhiin, eilen tuli uudet matot eteiseen ja keittiöön eli hyvä syy pestä lattiat...?

Kirsikka ja kiukkuinen Akseli.

Vierailija
39/79 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pimennysverhon osto edessä! Meidän pikkuneiti herää kukonlaulun aikaan. Aiemmin nukahti aamusyötön (5.30) jälkeen vielä unille mutta nykyään on jo niin valoisaa että alkaa touhuamaan ja höpöttämään kovalla äänellä, eikä sen jälkeen enää kukaan nuku...

Meillä tulee tänään 4kk täyteen ja eilen jo maisteltiin hiukan bataattia. Neitipä ei ollut asiasta innoissaan ja suuttui hirmuisesti. Saasnähdä mitä tänään tykkää kun ikävä äiskä taas samaa " moskaa" tarjoaa ;-)

Huomenna onkin neuvola, kiva nähdä paljonko neiti on kasvanut.

Hesan tapaamisesta; mulle passais 26.4 ja 15.5 kumpi vaan.

Jaahas, meillä taidetaan pihalla jo heräillä; naapurin poika kaasuttelee motskarilla n. 2 m päässä vaunuista... :-(

Tarttee mennä...

Katju ja Salla 4kk

Vierailija
40/79 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...krroooohhhh.... Akselin kanssa valvoin sitten taas viime yönä :/ nyt oli hereillä klo 24-03.30 huoh... Ei jaksa vanha äiti tämmösiä öitä kun tämä oli jo kolmas putkeen *vali vali, nati nati* Niin ja päivälläkin hereillä ollessaan poika on kiukkunen: sylissä vaan pitäs olla ja viihdykettä keksiä.... Olikos se hampaiden tekeminen näin vaikeaa vai pitäskö tuo ukko viiä ihan tarkistukseen tuonne arvauskeskukseen? Mielipiteitä?

Imuroida pitäisi... vaan kun voimat on ihan hukassa :(

Ääh.. poistun valittamasta. Mukavaa päivää kaikille, kyllä se päivä paistaa risukasaankin :)

RauPotar The Zombie ja raivoava Akselsson