Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ASMR-videoiden kuuntelu

Vierailija
27.10.2025 |

Moi,

toisessa keskustelussa sivuttiin tätä aihetta, joten päätin tehdä tästä oman keskustelun, koska mielipiteet kiinnostavat. Mä oon mies ja kuuntelen aika usein (pari kertaa viikossa) ASMR-videoita etenkin sellaisia, missä joku puhuu rauhallisesti, kuiskaa ja on personal attention -tyylinen, eli vähän kuin joku huolehtisi ja rauhoittelisi. Joissain on myös semmoista lellittelymeininkiä.

Mulle ne ei oo mitään seksuaalisia juttuja, vaan enemmänkin tapa rentoutua ja rauhoittua päivän jälkeen. Oon aika herkästi stressaantuvaa tyyppiä, ja ASMR auttaa tosi paljon uneen ja levolliseen oloon.

Silti oon miettinyt, että jos joskus seurustelisin, niin voisiko joku nainen pitää tätä jotenkin outona? Että "mies kuuntelee jotain kuiskailuvideoita netissä" kuulostaako teistä oudolta vai ihan ymmärrettävältä?

Kiinnostaisi kuulla rehellisesti, miten te suhtautuisitte tällaiseen.

Olen siis 32-vuotias mies, ihan täysipäinen ja työssä käyvä yms. Olen seurustellut pari kertaa, mutta noihin aikoihin en ollut vielä löytänyt ASMR-juttuja.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali mies. ASMR, sateen ropina, tylsä podcast, rauhallinen musiikki tai mikä tahansa rauhoittava ääni on hyvää unilääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla