Naapurin lapsiperhe taas metelöinyt koko viikonlopun.🙄
Eipä ollut levännyt olo viikonlopun jälkeen. Onneksi muutan parin kuukauden päästä. En enää ikinä halua lapsiperheen naapuriin. Ihan hirveetä sakkia!🤢
Kommentit (114)
Jos ei ole varaa omakotitaloon niin suosittelen taloa, jossa on vain pieniä asuntoja; yksiöitä tai kaksioita. Ei ole lapsiperheitä näissä.
Mun kaveri asui perheineen kerrostalossa, jossa jonkun perheen lapset hakkasi pattereita 24/7. Aina kun olin käymässä tai edes puhuttiin puhelimessa sitä hirveää kolinaa piti kuunnella. En tajua kuka antaa lasten hakata pattereita? Kyllä lapsiperheestä aina kuuluu jotain ääniä, mutta yksittäinen riemunkiljahdus tai tömpsähtäminen lattialle on eri asia kuin jatkuvan äänisaastematon tuottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa omakotitaloon niin suosittelen taloa, jossa on vain pieniä asuntoja; yksiöitä tai kaksioita. Ei ole lapsiperheitä näissä.
Mun kaveri asui perheineen kerrostalossa, jossa jonkun perheen lapset hakkasi pattereita 24/7. Aina kun olin käymässä tai edes puhuttiin puhelimessa sitä hirveää kolinaa piti kuunnella. En tajua kuka antaa lasten hakata pattereita? Kyllä lapsiperheestä aina kuuluu jotain ääniä, mutta yksittäinen riemunkiljahdus tai tömpsähtäminen lattialle on eri asia kuin jatkuvan äänisaastematon tuottaminen.
Entä jos ei halua asua yksiössä tai kaksiossa? Kyllä aikuinen ihminen tarvitsee enemmän tilaa, erityisesti jos kyseessä on pariskunta. Kyllä kaikissa kerrostaloissa pitää osata asua ihmisiksi asuntojen koosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että täysin väärät ihmiset lisääntyvät. Usein ne, jotka olisivat tarpeeksi fiksuja ja taloudellisesti riippumattomia, ovat niin fiksuja, että eivät lisäänny. Loisimiseen tottuneet heikomman aineksen edustajat sen sijaan lisääntyvät mielellään ja liikaa.
Tilastojen valossa eniten lapsia saavat varakkaat.
Paitsi että varakkaita on väestöstä hyvin pieni osa, ja varakkaiden osuus koko ajan pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä normaalin elämisen ääniä niin kannattaa muuttaa. Metsään vaikka.
Mitä ihmettä oikein valitat? Niinhän juuri olen tekemässä.😅
Toivottavasti omakotitaloon.
Se lapsiperhe saisi muuttaa omakotitaloon, jottei häiritse seinänaapureita. Vanhoja taloja saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua asua yksiössä tai kaksiossa? Kyllä aikuinen ihminen tarvitsee enemmän tilaa, erityisesti jos kyseessä on pariskunta. Kyllä kaikissa kerrostaloissa pitää osata asua ihmisiksi asuntojen koosta riippumatta.
Pitäisi, juu, mutta ei osata. Mä asun yksin niin kaksio talosta, jossa on vain kaksioita on nappiratkaisu. Eläkeläisiä pääosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutinkin, ja olen niin tyytyväinen. Ei se ole mitään normaalin elämisen kuuluvia ääniä kun yläkerrassa pompitaan niin että hyllyiltä tippuu tavaroita, tai että pelataan pallopelejä sisällä. Puhumattakaan siitä jatkuvasta kiljumisesta ja muusta älyttömästä melskaamisesta.
Lasten normaaliin elämään kuuluvat leikit kiljahteluineen. Lapset saavat myös hyppiä vaikkapa naruhyppelyä kotonaan. Vaan meidän naapurimme aloittaa joka aamu klo 6.00 jumalanpalveluksien kuuntelemisen, laulavat virsiä mukana. Ovat puolikuuroja, joten ämyrit täysillä. Alakerran naapurit kännäävät ja riitelevät erittäin kovaäänisesti iltaisin/öisin. Että mieluummin lasten kuin tällaisten aikuisten mölinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet ovat kyllä jotenkin tosi vastenmielisiä. Meidän taloyhtiön hissikin ja rappukäytävä ylipäätän on niiden jäljiltä karmeassa kunnossa, kun ne kakarat tahkovat likaisilla käsillään ja kuolallaan ja räällään joka paikan.
Meillä löytyi verta ja pullonkorkkeja viime vklopun alakerran 30 v lapsettoman pariskunnan juhlien jälkeen rappukäytävästä.
Löytyikö eritteitä? Minua inhottaa enemmän kyllä ne.
Käytetty kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana että lapsellinen kommentti. Mikä oikeus häiritä ihmisiä. Häirikkö, haista vttu!
Ei kovin aikuismainen kommentti tässä. Kiroilua ja haistattelua. Ei hyvä naapuri tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on parasta jos taloyhtiössä asuu kaikenlaisia ihmisiä. Vanhuksia, lapsiperheitä, sinkkuja, vuokralaisia, omistusasujia, koiranomistajia, opiskelijoita, vuorotyöläisiä ym. ihan niin kuin oikeassakin maailmassa meitä on monenlaisia. Tietenkin lapsista, koirista ja opiskelijabileistä joskus tulee äänihaittaa, mutta pääsääntöisesti ihmiset asuvat siivosti ja naapurit huomioiden. Täysin hiljainen kerrostalo on luonnoton. Enkä nyt tarkoita, että bileitä saa olla joka viikko tai koira haukkua koko päivän, mutta sellaista tavallista asumista pitää kyllä sietää.
Olen samaa mieltä. Jos ei kerrostalon ääniä kestä, muuttakoon muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutinkin, ja olen niin tyytyväinen. Ei se ole mitään normaalin elämisen kuuluvia ääniä kun yläkerrassa pompitaan niin että hyllyiltä tippuu tavaroita, tai että pelataan pallopelejä sisällä. Puhumattakaan siitä jatkuvasta kiljumisesta ja muusta älyttömästä melskaamisesta.
Lasten normaaliin elämään kuuluvat leikit kiljahteluineen. Lapset saavat myös hyppiä vaikkapa naruhyppelyä kotonaan. Vaan meidän naapurimme aloittaa joka aamu klo 6.00 jumalanpalveluksien kuuntelemisen, laulavat virsiä mukana. Ovat puolikuuroja, joten ämyrit täysillä. Alakerran naapurit kännäävät ja riitelevät erittäin kovaäänisesti iltaisin/öisin. Että mieluummin lasten kuin tällaisten aikuisten mölinä.
<
Kuulostatte tyypilliseltä häiriköivältä lapsiperheeltä.Hyi. Että oikein naruhyppelyä ja kiljahtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on parasta jos taloyhtiössä asuu kaikenlaisia ihmisiä. Vanhuksia, lapsiperheitä, sinkkuja, vuokralaisia, omistusasujia, koiranomistajia, opiskelijoita, vuorotyöläisiä ym. ihan niin kuin oikeassakin maailmassa meitä on monenlaisia. Tietenkin lapsista, koirista ja opiskelijabileistä joskus tulee äänihaittaa, mutta pääsääntöisesti ihmiset asuvat siivosti ja naapurit huomioiden. Täysin hiljainen kerrostalo on luonnoton. Enkä nyt tarkoita, että bileitä saa olla joka viikko tai koira haukkua koko päivän, mutta sellaista tavallista asumista pitää kyllä sietää.
Olen samaa mieltä. Jos ei kerrostalon ääniä kestä, muuttakoon muualle.
No ap ainakin oli juuri muuttamassa maalle, kun ei jaksanut asua häiriköiden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen on helppoa eikä se vaadi edes älyä.
Lasten kasvatus ei ole helppoa, ja se vaatii älyä.
Tässä on yksi syy maailman huonoon tilaan.
Mutta pitäähän lisääntyessä tietää oikea reikä 🤣
Meillä sama juttu, mutta metelöijä on perheen isä. Lapsista ei ole kuulunut pihaustakaan. Taitaa olla ero tekeillä.
Ai kun voisi muuttaa isättömään taloyhtiöön, vai miten se menikään.
Ongelmaperheesta olisi kannattanut tehdä valitus yhdessä naapurien kanssa valitus. Se on melkein ainoa mikä auttaa
Vierailija kirjoitti:
Kaksioon sopii ihan hyvin lapsi tai parikin. Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan aikaan lapset sai näkyä mutta ei kuulua. Mutta näitä nykyajan pentuja ei kasvateta. Sitte kun tulee vähän lisää ikää niin ajellaan skuutilla muita vaarantaen tai pöllitään auto ja taas vaarannetaan muita. Aina oon tyytyväinen kun alaikäiset ovat kuolleet turmassa ilman sivullisia, eivätpähän vaaranna enää liikennettä.
Olet siis tyytyväinen, kun alaikäisiä kuolee? Enpä onneksi kaltaisiasi tunne ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja eläimet eivät kuulu kerrostaloihin.
Niiden pitäminen kerrostalossa on ihmis- ja eläinrääkkäystä!
Miten suurimmassa osassa maailmaa ihmiset pärjäävät kerrostaloissa?
Minusta masentavinta nähdä 30 v pariskunta tulevan kotiin Tallinnan risteilyltä kaljakärryä raahaten ja se ölinän ja huudon tietää alkavan heti ja sen ettei seuraavana yönäkään saa nukkua.
20- 50 v lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet eivät kuulu kerrostaloon. Bilettäkää muualla kiitos.
Useimmat lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet elävät hyvinkin hiljaa ja rauhallisesti. Mieluummin voisi sanoa, ettei alkoholi kuulu kerrostaloon.
Mieluummin voisin sanoa, että alkoholi kuuluu erittäin oleellisesti kerrostaloon. Nimenomaan lapsettomien asuntoihin. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko ollenkaan aloitusta? Tai ymmärsitkö lukemaasi? Ap on muuttamassa pois.
Miten aappi varmistaa ettei pentuperhettä ole siellä uudessakin paikassa. Eikös sanonta ole totta- Lähte sutta karkuun, karhu onkin vastassa. Vaikka olisi oma talo, tontin rajalla voi olla vaikka mitä naapuritalossa.
Oletko vähän yksinkertainen? Kai ap nyt tietää mihin muuttaa ja onko siinä naapureita, et kai sinä hölmö kuvittele kenenkään muuttavan summamutikassa jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja eläimet eivät kuulu kerrostaloihin.
Niiden pitäminen kerrostalossa on ihmis- ja eläinrääkkäystä!
Miten suurimmassa osassa maailmaa ihmiset pärjäävät kerrostaloissa?
Minusta masentavinta nähdä 30 v pariskunta tulevan kotiin Tallinnan risteilyltä kaljakärryä raahaten ja se ölinän ja huudon tietää alkavan heti ja sen ettei seuraavana yönäkään saa nukkua.
20- 50 v lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet eivät kuulu kerrostaloon. Bilettäkää muualla kiitos.
Useimmat lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet elävät hyvinkin hiljaa ja rauhallisesti. Mieluummin voisi sanoa, ettei alkoholi kuulu kerrostaloon.
Mieluummin voisin sanoa, että alkoholi kuuluu erittäin oleellisesti kerrostaloon.
Juuri näin. Kerrostaloissa asuu nuoria bilettäviä ihmisiä ja sitten heikompaa ainesta olevien lapsiperheitä.
just oli siitä naisesta joka on joutunut käyttämään jo 15tuhatta siivotakseen omaisensa "jäämistöä"
Kaikkee kivaa kotieläintä tuo nuokin naapuriin!