Naapurin lapsiperhe taas metelöinyt koko viikonlopun.đ
EipĂ€ ollut levĂ€nnyt olo viikonlopun jĂ€lkeen. Onneksi muutan parin kuukauden pÀÀstĂ€. En enÀÀ ikinĂ€ halua lapsiperheen naapuriin. Ihan hirveetĂ€ sakkia!đ€ą
Kommentit (108)
Jos ei ole varaa omakotitaloon niin suosittelen taloa, jossa on vain pieniÀ asuntoja; yksiöitÀ tai kaksioita. Ei ole lapsiperheitÀ nÀissÀ.
Mun kaveri asui perheineen kerrostalossa, jossa jonkun perheen lapset hakkasi pattereita 24/7. Aina kun olin kÀymÀssÀ tai edes puhuttiin puhelimessa sitÀ hirveÀÀ kolinaa piti kuunnella. En tajua kuka antaa lasten hakata pattereita? KyllÀ lapsiperheestÀ aina kuuluu jotain ÀÀniÀ, mutta yksittÀinen riemunkiljahdus tai tömpsÀhtÀminen lattialle on eri asia kuin jatkuvan ÀÀnisaastematon tuottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa omakotitaloon niin suosittelen taloa, jossa on vain pieniÀ asuntoja; yksiöitÀ tai kaksioita. Ei ole lapsiperheitÀ nÀissÀ.
Mun kaveri asui perheineen kerrostalossa, jossa jonkun perheen lapset hakkasi pattereita 24/7. Aina kun olin kÀymÀssÀ tai edes puhuttiin puhelimessa sitÀ hirveÀÀ kolinaa piti kuunnella. En tajua kuka antaa lasten hakata pattereita? KyllÀ lapsiperheestÀ aina kuuluu jotain ÀÀniÀ, mutta yksittÀinen riemunkiljahdus tai tömpsÀhtÀminen lattialle on eri asia kuin jatkuvan ÀÀnisaastematon tuottaminen.
EntÀ jos ei halua asua yksiössÀ tai kaksiossa? KyllÀ aikuinen ihminen tarvitsee enemmÀn tilaa, erityisesti jos kyseessÀ on pariskunta. KyllÀ kaikissa kerrostaloissa pitÀÀ osata asua ihmisiksi asuntojen koosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, ettÀ tÀysin vÀÀrÀt ihmiset lisÀÀntyvÀt. Usein ne, jotka olisivat tarpeeksi fiksuja ja taloudellisesti riippumattomia, ovat niin fiksuja, ettÀ eivÀt lisÀÀnny. Loisimiseen tottuneet heikomman aineksen edustajat sen sijaan lisÀÀntyvÀt mielellÀÀn ja liikaa.
Tilastojen valossa eniten lapsia saavat varakkaat.
Paitsi ettÀ varakkaita on vÀestöstÀ hyvin pieni osa, ja varakkaiden osuus koko ajan pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestÀ normaalin elÀmisen ÀÀniÀ niin kannattaa muuttaa. MetsÀÀn vaikka.
MitĂ€ ihmettĂ€ oikein valitat? NiinhĂ€n juuri olen tekemĂ€ssĂ€.đ
Toivottavasti omakotitaloon.
Se lapsiperhe saisi muuttaa omakotitaloon, jottei hÀiritse seinÀnaapureita. Vanhoja taloja saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos ei halua asua yksiössÀ tai kaksiossa? KyllÀ aikuinen ihminen tarvitsee enemmÀn tilaa, erityisesti jos kyseessÀ on pariskunta. KyllÀ kaikissa kerrostaloissa pitÀÀ osata asua ihmisiksi asuntojen koosta riippumatta.
PitÀisi, juu, mutta ei osata. MÀ asun yksin niin kaksio talosta, jossa on vain kaksioita on nappiratkaisu. ElÀkelÀisiÀ pÀÀosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutinkin, ja olen niin tyytyvÀinen. Ei se ole mitÀÀn normaalin elÀmisen kuuluvia ÀÀniÀ kun ylÀkerrassa pompitaan niin ettÀ hyllyiltÀ tippuu tavaroita, tai ettÀ pelataan pallopelejÀ sisÀllÀ. Puhumattakaan siitÀ jatkuvasta kiljumisesta ja muusta ÀlyttömÀstÀ melskaamisesta.
Lasten normaaliin elÀmÀÀn kuuluvat leikit kiljahteluineen. Lapset saavat myös hyppiÀ vaikkapa naruhyppelyÀ kotonaan. Vaan meidÀn naapurimme aloittaa joka aamu klo 6.00 jumalanpalveluksien kuuntelemisen, laulavat virsiÀ mukana. Ovat puolikuuroja, joten Àmyrit tÀysillÀ. Alakerran naapurit kÀnnÀÀvÀt ja riitelevÀt erittÀin kovaÀÀnisesti iltaisin/öisin. EttÀ mieluummin lasten kuin tÀllaisten aikuisten mölinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet ovat kyllÀ jotenkin tosi vastenmielisiÀ. MeidÀn taloyhtiön hissikin ja rappukÀytÀvÀ ylipÀÀtÀn on niiden jÀljiltÀ karmeassa kunnossa, kun ne kakarat tahkovat likaisilla kÀsillÀÀn ja kuolallaan ja rÀÀllÀÀn joka paikan.
MeillÀ löytyi verta ja pullonkorkkeja viime vklopun alakerran 30 v lapsettoman pariskunnan juhlien jÀlkeen rappukÀytÀvÀstÀ.
Löytyikö eritteitÀ? Minua inhottaa enemmÀn kyllÀ ne.
KĂ€ytetty kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana ettÀ lapsellinen kommentti. MikÀ oikeus hÀiritÀ ihmisiÀ. HÀirikkö, haista vttu!
Ei kovin aikuismainen kommentti tÀssÀ. Kiroilua ja haistattelua. Ei hyvÀ naapuri tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ on parasta jos taloyhtiössÀ asuu kaikenlaisia ihmisiÀ. Vanhuksia, lapsiperheitÀ, sinkkuja, vuokralaisia, omistusasujia, koiranomistajia, opiskelijoita, vuorotyölÀisiÀ ym. ihan niin kuin oikeassakin maailmassa meitÀ on monenlaisia. Tietenkin lapsista, koirista ja opiskelijabileistÀ joskus tulee ÀÀnihaittaa, mutta pÀÀsÀÀntöisesti ihmiset asuvat siivosti ja naapurit huomioiden. TÀysin hiljainen kerrostalo on luonnoton. EnkÀ nyt tarkoita, ettÀ bileitÀ saa olla joka viikko tai koira haukkua koko pÀivÀn, mutta sellaista tavallista asumista pitÀÀ kyllÀ sietÀÀ.
Olen samaa mieltÀ. Jos ei kerrostalon ÀÀniÀ kestÀ, muuttakoon muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutinkin, ja olen niin tyytyvÀinen. Ei se ole mitÀÀn normaalin elÀmisen kuuluvia ÀÀniÀ kun ylÀkerrassa pompitaan niin ettÀ hyllyiltÀ tippuu tavaroita, tai ettÀ pelataan pallopelejÀ sisÀllÀ. Puhumattakaan siitÀ jatkuvasta kiljumisesta ja muusta ÀlyttömÀstÀ melskaamisesta.
Lasten normaaliin elÀmÀÀn kuuluvat leikit kiljahteluineen. Lapset saavat myös hyppiÀ vaikkapa naruhyppelyÀ kotonaan. Vaan meidÀn naapurimme aloittaa joka aamu klo 6.00 jumalanpalveluksien kuuntelemisen, laulavat virsiÀ mukana. Ovat puolikuuroja, joten Àmyrit tÀysillÀ. Alakerran naapurit kÀnnÀÀvÀt ja riitelevÀt erittÀin kovaÀÀnisesti iltaisin/öisin. EttÀ mieluummin lasten kuin tÀllaisten aikuisten mölinÀ.
<
Kuulostatte tyypilliseltÀ hÀiriköivÀltÀ lapsiperheeltÀ.Hyi. EttÀ oikein naruhyppelyÀ ja kiljahtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ on parasta jos taloyhtiössÀ asuu kaikenlaisia ihmisiÀ. Vanhuksia, lapsiperheitÀ, sinkkuja, vuokralaisia, omistusasujia, koiranomistajia, opiskelijoita, vuorotyölÀisiÀ ym. ihan niin kuin oikeassakin maailmassa meitÀ on monenlaisia. Tietenkin lapsista, koirista ja opiskelijabileistÀ joskus tulee ÀÀnihaittaa, mutta pÀÀsÀÀntöisesti ihmiset asuvat siivosti ja naapurit huomioiden. TÀysin hiljainen kerrostalo on luonnoton. EnkÀ nyt tarkoita, ettÀ bileitÀ saa olla joka viikko tai koira haukkua koko pÀivÀn, mutta sellaista tavallista asumista pitÀÀ kyllÀ sietÀÀ.
Olen samaa mieltÀ. Jos ei kerrostalon ÀÀniÀ kestÀ, muuttakoon muualle.
No ap ainakin oli juuri muuttamassa maalle, kun ei jaksanut asua hÀiriköiden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
LisÀÀntyminen on helppoa eikÀ se vaadi edes ÀlyÀ.
Lasten kasvatus ei ole helppoa, ja se vaatii ÀlyÀ.
TÀssÀ on yksi syy maailman huonoon tilaan.
Mutta pitÀÀhĂ€n lisÀÀntyessĂ€ tietÀÀ oikea reikĂ€ đ€Ł
MeillÀ sama juttu, mutta metelöijÀ on perheen isÀ. Lapsista ei ole kuulunut pihaustakaan. Taitaa olla ero tekeillÀ.
Ai kun voisi muuttaa isÀttömÀÀn taloyhtiöön, vai miten se menikÀÀn.
Ongelmaperheesta olisi kannattanut tehdÀ valitus yhdessÀ naapurien kanssa valitus. Se on melkein ainoa mikÀ auttaa
Vierailija kirjoitti:
Kaksioon sopii ihan hyvin lapsi tai parikin. Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan aikaan lapset sai nÀkyÀ mutta ei kuulua. Mutta nÀitÀ nykyajan pentuja ei kasvateta. Sitte kun tulee vÀhÀn lisÀÀ ikÀÀ niin ajellaan skuutilla muita vaarantaen tai pöllitÀÀn auto ja taas vaarannetaan muita. Aina oon tyytyvÀinen kun alaikÀiset ovat kuolleet turmassa ilman sivullisia, eivÀtpÀhÀn vaaranna enÀÀ liikennettÀ.
Olet siis tyytyvÀinen, kun alaikÀisiÀ kuolee? EnpÀ onneksi kaltaisiasi tunne ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja elÀimet eivÀt kuulu kerrostaloihin.
Niiden pitÀminen kerrostalossa on ihmis- ja elÀinrÀÀkkÀystÀ!
Miten suurimmassa osassa maailmaa ihmiset pÀrjÀÀvÀt kerrostaloissa?
Minusta masentavinta nÀhdÀ 30 v pariskunta tulevan kotiin Tallinnan risteilyltÀ kaljakÀrryÀ raahaten ja se ölinÀn ja huudon tietÀÀ alkavan heti ja sen ettei seuraavana yönÀkÀÀn saa nukkua.
20- 50 v lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet eivÀt kuulu kerrostaloon. BilettÀkÀÀ muualla kiitos.
Useimmat lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet elÀvÀt hyvinkin hiljaa ja rauhallisesti. Mieluummin voisi sanoa, ettei alkoholi kuulu kerrostaloon.
Mieluummin voisin sanoa, ettÀ alkoholi kuuluu erittÀin oleellisesti kerrostaloon. Nimenomaan lapsettomien asuntoihin. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko ollenkaan aloitusta? Tai ymmÀrsitkö lukemaasi? Ap on muuttamassa pois.
Miten aappi varmistaa ettei pentuperhettÀ ole siellÀ uudessakin paikassa. Eikös sanonta ole totta- LÀhte sutta karkuun, karhu onkin vastassa. Vaikka olisi oma talo, tontin rajalla voi olla vaikka mitÀ naapuritalossa.
Oletko vÀhÀn yksinkertainen? Kai ap nyt tietÀÀ mihin muuttaa ja onko siinÀ naapureita, et kai sinÀ hölmö kuvittele kenenkÀÀn muuttavan summamutikassa jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja elÀimet eivÀt kuulu kerrostaloihin.
Niiden pitÀminen kerrostalossa on ihmis- ja elÀinrÀÀkkÀystÀ!
Miten suurimmassa osassa maailmaa ihmiset pÀrjÀÀvÀt kerrostaloissa?
Minusta masentavinta nÀhdÀ 30 v pariskunta tulevan kotiin Tallinnan risteilyltÀ kaljakÀrryÀ raahaten ja se ölinÀn ja huudon tietÀÀ alkavan heti ja sen ettei seuraavana yönÀkÀÀn saa nukkua.
20- 50 v lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet eivÀt kuulu kerrostaloon. BilettÀkÀÀ muualla kiitos.
Useimmat lapsettomat pariskunnat ja sinkkumiehet elÀvÀt hyvinkin hiljaa ja rauhallisesti. Mieluummin voisi sanoa, ettei alkoholi kuulu kerrostaloon.
Mieluummin voisin sanoa, ettÀ alkoholi kuuluu erittÀin oleellisesti kerrostaloon.
Juuri nÀin. Kerrostaloissa asuu nuoria bilettÀviÀ ihmisiÀ ja sitten heikompaa ainesta olevien lapsiperheitÀ.
just oli siitÀ naisesta joka on joutunut kÀyttÀmÀÀn jo 15tuhatta siivotakseen omaisensa "jÀÀmistöÀ"
Kaikkee kivaa kotielÀintÀ tuo nuokin naapuriin!