Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lapsiperhe taas metelöinyt koko viikonlopun.🙄

Vierailija
27.10.2025 |

Eipä ollut levännyt olo viikonlopun jälkeen. Onneksi muutan parin kuukauden päästä. En enää ikinä halua lapsiperheen naapuriin. Ihan hirveetä sakkia!🤢

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä normaalin elämisen ääniä niin kannattaa muuttaa. Metsään vaikka.

Normaaleja elämisen ääniä on esim kahvin keittäminen ja imurointi, ei mikään kakaroiden huutaminen ja riehuminen.

Se on kyllä jo sitten äänieristys ongelman puolella jos kahvin keittelytkin kuuluu naapuriin, kaikessa sitä suostutaankin asumaan, pthyi!

Minun edellisessä asunnossa kuului naapurin kahvin keitto ja jopa tietokoneen näppäimistön äänet ihan selvästi

Järkkyä, äänieristys-ongelma tuollainen edelleen tosiaan on.

Vierailija
22/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ollenkaan aloitusta? Tai ymmärsitkö lukemaasi? Ap on muuttamassa pois.

Miten aappi varmistaa ettei pentuperhettä ole siellä uudessakin paikassa. Eikös sanonta ole totta- Lähte sutta karkuun, karhu onkin vastassa. Vaikka olisi oma talo, tontin rajalla voi olla vaikka mitä naapuritalossa.

Se on ainakin hyvä merkki, ettei hissittömän talon pyörävarastossa ole lastenrattaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaleja elämisen ääniä on esim kahvin keittäminen ja imurointi, ei mikään kakaroiden huutaminen ja riehuminen.

Se on kyllä jo sitten äänieristys ongelman puolella jos kahvin keittelytkin kuuluu naapuriin, kaikessa sitä suostutaankin asumaan, pthyi!

Mitä te oikein alapeukutatte? Tykkäätte ilmeisesti asua kimpassa naapurinne kanssa, vai? Sama silloin poistaa seinä välistä ja maksaa asuinkulutkin yhdessä! :D

Vierailija
24/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovasti kerrostalo-ongelmalta. Siihen löytyy ratkaisu.

Vierailija
25/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutinkin, ja olen niin tyytyväinen. Ei se ole mitään normaalin elämisen kuuluvia ääniä kun yläkerrassa pompitaan niin että hyllyiltä tippuu tavaroita, tai että pelataan pallopelejä sisällä. Puhumattakaan siitä jatkuvasta kiljumisesta ja muusta älyttömästä melskaamisesta.

Mäkin olen joutunut muuttamaan yläkerran lapsiperheen takia! Alkuun oli uudessa asunnossa ihanan rauhallista ja hiljaista, kunnes yläkerran perheeseen syntyi vauva.. Nyt vuotta myöhemmin olen sitten taas saman juoksu- ja hyppyrallin uhrina :(

Vierailija
26/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu teki lasun jatkuvasti huutavista naapurin lapsista.

Kävi vielä ilmi että niitä lapsia ahdisteltiin seksuaalisesti oman sukulaisensa toimesta. Siksi käyttäytyivät noin. Lapset huostaanotettiin ja kuulemma tuli hiljaista ja lopulta ne vanhemmat muuttivat pois.

Vierailija
27/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja eläimet eivät kuulu kerrostaloihin.

Niiden pitäminen kerrostalossa on ihmis- ja eläinrääkkäystä!

Vierailija
28/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein valitat? Niinhän juuri olen tekemässä.😅

Toivottavasti omakotitaloon.

Kaupungeissa mini tontit ja jos rajanaapuriksi sattuu xx, ei hääviä elää. Tuokaan ei ole tae. Max maaseudulle isolle tontille. 

Vierailija
29/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutinkin, ja olen niin tyytyväinen. Ei se ole mitään normaalin elämisen kuuluvia ääniä kun yläkerrassa pompitaan niin että hyllyiltä tippuu tavaroita, tai että pelataan pallopelejä sisällä. Puhumattakaan siitä jatkuvasta kiljumisesta ja muusta älyttömästä melskaamisesta.

Mäkin olen joutunut muuttamaan yläkerran lapsiperheen takia! Alkuun oli uudessa asunnossa ihanan rauhallista ja hiljaista, kunnes yläkerran perheeseen syntyi vauva.. Nyt vuotta myöhemmin olen sitten taas saman juoksu- ja hyppyrallin uhrina :(

Nää on kyllä niin inhottavia tilanteita. Miksi ei voi olla taloyhtiöitä pelkästään lapsiperheille ja sitten taloyhtiöitä, joissa olisi lapsikielto. Kaikki olisivat tyytyväisiä.

Vierailija
30/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu teki lasun jatkuvasti huutavista naapurin lapsista.

Kävi vielä ilmi että niitä lapsia ahdisteltiin seksuaalisesti oman sukulaisensa toimesta. Siksi käyttäytyivät noin. Lapset huostaanotettiin ja kuulemma tuli hiljaista ja lopulta ne vanhemmat muuttivat pois.

Hyvä että siihen reagoitiin. Lasu on lasten etu. Vanhemmat tietysti ulisee että "heidän oikeuksia" rajoitetaan.

Vierailija
31/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin metsän keskelle okt-lähiöstä. Ei vaan kestetty sitä jatkuvaa moporallia ja yöllistä teinien mölyä. Ja päivällä kilpaa huusivat pikkulapset ja heidän äitinsä. 

Ai että tätä hiljaisuutta ja autuutta, lähin talo on puolen kilometrin päässä eikä kuulu mitään. Omia maita on ympärillä nyt liki 20 hehtaaria joten ei ole pelkoa lapsiperheiden häiriöstä. Muuttaminen oli paras päätös ikinä!

Vierailija
32/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on kyllä niin inhottavia tilanteita. Miksi ei voi olla taloyhtiöitä pelkästään lapsiperheille ja sitten taloyhtiöitä, joissa oli

Kannattaa muuttaa taloon jossa on vain yksiöitä, niissä harvoin lapsia asuu.

Vierailija
33/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on kyllä niin inhottavia tilanteita. Miksi ei voi olla taloyhtiöitä pelkästään lapsiperheille ja sitten taloyhtiöitä, joissa oli

Niin on. Ei tollasesta voi oikein ees valittaa. Pitää vaan muuttaa pois ja toivoa parasta.

Vierailija
34/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin naapurista tuli palaneen käryä, ja alkoi haista tunkiolle, myös kalman hajua. Ilmoitti taloyhtiölle.

Kämppään oli alkuasukastyylisesti laitettu nuotiota olohuoneen parketille, vessanpytty oli tuhottu ja p--skat valui pitkin lattioita, ja vuohen ruho mädäntynyt keittiön altaaseen.

Uuni ja hella oli revitty seinästä koska sitä ei voinut käyttää jos aiemmat länsimaiset asukkaat on paistaneet siinä kinkkua uunissa!

Vierailija
35/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsista kuuluu meteliä, vaikka kuinka koittaa kasvattaa. Paitsi jos on todella hiljaisia ja flegmaattisia lapsia. Lapsen iälläkin aika paljon merkitystä. Ei 3-vuotias jaksa vielä keskittyä pitkäksi aikaa askartelemaan tai lueskelemaan.

Vierailija
36/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on kyllä niin inhottavia tilanteita. Miksi ei voi olla taloyhtiöitä pelkästään

Kannattaa muuttaa taloon jossa on vain yksiöitä, niissä harvoin lapsia asuu.

En tiedä onko sellaisia olemassa. Tässä nykyisessä talossa on vain yksiöitä ja kaksioita ja ajattelin sen rajoittavan lasten määrää, mutta ei ollut mitään merkitystä.

Vierailija
37/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsista kuuluu meteliä, vaikka kuinka koittaa kasvattaa. Paitsi jos on todella hiljaisia ja flegmaattisia lapsia. Lapsen iälläkin aika paljon merkitystä. Ei 3-vuotias jaksa vielä keskittyä pitkäksi aikaa askartelemaan tai lueskelemaan.

Sisällä ei juosta, hypitä tai pelata pallopelejä. Ihan normaali ohjeistus. Jopa kehitysvammainen lapseni ymmärsi tuon, joten mikä diagnoosi sun lapsillasi on, kun ei mene perille?

T. Kolmen lapsen äiti

Vierailija
38/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi kertoneet sinulle, miten ärsyttävän rasittava ja sairas olet ollut aina. Eihän se sinun syytäsi ole. Vanhempasi eivät rakastaneet sinua alunperin. Olet vahinko ja epätoivottu. Sinun kannattaa olla lisääntymättä. Perimäsi on huono. Olet vauviksella ja kirjoitat mustaa pahaa. Ei sinusta olisikaan vanhemmaksi. Koitahan selvitä tästäkin päivästä. Katkera ja surkea elämäsi on. Voimia.

Vierailija
39/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisällä ei juosta, hypitä tai pelata pallopelejä. Ihan normaali ohjeistus. Jopa kehitysvammainen lapseni ymmärsi tuon, joten mikä di

Tässä huomaa hyvin, miten erilaisia vanhempia on. Jotkut kasvattavat ja asettavat rajat, kiitos siitä. Jotkut taas ei...

Vierailija
40/114 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa tehtäisi kuten monissa muissa maissa, että suunnitellaan taloyhtiöt lapsiperheille, ja taloyhtiöt lapsettomille yksineläjille tai vapaaehtoislapsettomille pariskunnille, niin arvatkaa vaan alkaako lapsiperheet huutamaan että miksi heitä ei sallita sinne!

Suomessa lapsiperheellisten on aina välttämättä tungettava itsensä sinne minne ei asiaa. Kuten se Helsingin keskustan pieni illallisravintola joka huomautti asiakkaalleen että sisään tuomat lastenvaunut estää hätäkulkutielle pääsyn ja vaikeuttaa tarjoilijoiden ja muiden asiakkaiden liikkumisen. Jossa kaikki muut asiakkaat olivat pariskuntia, ketkä jättäneet lapsensa hoitoon ja lähteneet viettämään omaa aikaa. Joku jutusta mielensä pahoittanut mamma kilahti tuosta ja vaati somessa että kaikki mammat lähtee sinne seuraavana päivänä lastenvaunuineen, ihan piruuttain ja kiusatakseen.

Ranskassa on paljon kahviloita ja ravintoloita joiden ovissa on lastenkieltokyltit. Ei niihin mene mammoja pahoittamaan mieltään, vaan menevät muualle.