Mitä isänpäivälahjaksi isälle, jolla on jo kaikkea?
Kommentit (44)
EM-lehden vuositilaus ja kossupullo.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tietenkään.
No kai sen nyt voi edes ampua, onhan se kuitenkin hänen Juhlapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti thaihierontaan.
Siellä saa sitten hieronnan myös "pikkuvelille" ja jopa antavan haarovälin.
Meillä lasten isä (ja toki myös koko perhe) tykkää saunoa niin vuokratason ykstyissaunan ja porealtaan koko perheelle ja sinne hyvää ruokaa:)
Mä oon valmistanut aterian hänelle ja antanut mukaan leipimani hapanjuurileivän.
Olen myös tehnyt 'muistojen kirjojs". Hän arvostaa niitä kovin.
Meillä tehtiin niin että minun isän lahja oli ilahduttaa muita. Saan siitä suurimman onnen. Molemmille lapsille tonni käyttörahaa ja vaimolle kaksi. Koirille molemmille 500e herkkuihin. 5 tonnia voi antaa muille laillisesti.
Shampoota, suihkugeeli ja dödöä. Tai vaikkapa pari paria sukkia.
Onko isällä naapurin hiuksia pullossa? Jos ei ole niin isällä ei ole vielä kaikkea ja tuossapa on sitten lahjaidea.
Menen paikalle kera itse leivotun kakun. Läheisten seura on aina ihana lahja.
Jos isällä on jo kaikkea liikaa, niin isä voisi tykätä vähemmän runsaasta vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Sellofaaniin kääritty herkkukori ja kuoharia, hemmottelupaketti kylpylässä :)
Ei kukkaan mies tuommosesta ilahu 😳
Vierailija kirjoitti:
Vie se konserttiin, leffaan, teatteriin, jäkismatsiin. Mä en ole vuosiin ostanut lahjaksi miehelle tai teineille tavaraa.
Miksi oma mies pitäis mihinkään viiä?
Vierailija kirjoitti:
Pidä sille hyvin valmisteltu, hauska puhe, jossa kerrot jonkin hyvän muiston lapsuudestasi mihin hän liittyi. Se saa mielellään olla jokin asia minkä hän opetti sulle, tai oivallus josta on ollut sulle hyötyä.
Takaan että hän muistaa sen vielä hoivakodissa.
Meijän isä ei muista nyt saatika hoivakodissa 😅
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja pil lua
Minulla ei tuu mieleen antaa isälleni pillua. Mieheni ei ole isäni, on aviopuolisoni.
Lasteni isälle eli puolisolleni annetaan chilipensas. Omalle isälle neuloin sukat.
Jalkahoidon lahjakortti.