Kello kohta 17 ja pimeää on. Tämäkö nyt on teidän mielestä mukavaa?
Toisessa ketjussa 62% kannatti talviaikaa ja loput 38% kannatti kesäaikaa. Ei mene minun kaaliin mitä hyvää tässä ihmiset näkee? Meillä syttyi ulkovalot tänään hämäräkytkimestä 15:50.
Kommentit (241)
Joo tänään sen huomasin kun jouduin sälekaihtimet laittamaan kiinni ennen kolmea!!
Kyllä on mukavaa. Pimeys kuuluu syksyyn ja talveen Suomessa. Pidän kaikista vuodenajoista, mutta erityisesti syksystä. Tunnelmallista ja rauhoittavaa aikaa, hämäryyden vastapainoksi kuulaat ja kirpeät syyspäivät piristävät.
On, nautin kun saa nukuttua paremmin!
Työt pitäisi alkaa klo 2, niin vähäjärkiset pääsisivät kotiin noin klo 10 ja olisi valoisaa.
Aamulla oli ihan mukavaa kun tuli valoisa aikaisemmin. Kohta on pimeää joka tapauksessa oli sitten kello mitä vain. Kesäaikaa inhoan keväällä kun juuri alkaa olemaan valoisempaa niin siirrytään aamupimeämpään kesäaikaan. Olen aamuihminen.
Mulle on ihan sama minkä verran valoa pihalla on.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli ihan mukavaa kun tuli valoisa aikaisemmin. Kohta on pimeää joka tapauksessa oli sitten kello mitä vain. Kesäaikaa inhoan keväällä kun juuri alkaa olemaan valoisempaa niin siirrytään aamupimeämpään kesäaikaan. Olen aamuihminen.
Vain te koirankusettajat näette tuon positiivisena ettei aamulla tarvitse pimeässä sitä rakkia kusettaa
Itse pidän kun on pimeää iltaisin. Uni tulee syksyisin aikaisemmin mutta nukkuminen on mukavaa. Sit voikin 4-6 välissä heräillä viettämään tk eläkeläisen päivää virkeänä ja hyvin levänneenä.
m42
Tämä on kyllä aivan sairasta tämä että pimeään aikaan väkisin siirretään kello niin että on vieläkin pimeämpää
Ihme valittajia on nykyään! Muuttakaa ulkomaille vässykät!
Miksi pimeä olisi ongelma? Ainakin meillä on valoja sekä sisällä että ulkona. Takkatuli ja kynttilä. Ja pimeä makuuhuone!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aivan sairasta tämä että pimeään aikaan väkisin siirretään kello niin että on vieläkin pimeämpää
Haluaisitko koskaan olla normaali?
Syksy on paras vuodenaika, ei haittaa pimeys.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!!
Aamulla lapset saa lähteä kouluun valoisassa, se tuntuu suorastaan luksukselta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mukavaa. Pimeys kuuluu syksyyn ja talveen Suomessa. Pidän kaikista vuodenajoista, mutta erityisesti syksystä. Tunnelmallista ja rauhoittavaa aikaa, hämäryyden vastapainoksi kuulaat ja kirpeät syyspäivät piristävät.
pidätkö myös reippailusta?
Ei ole mukavaa, ja kannatan pysyvää kesäaikaa!
T. Helsinkiläinen 55v