Paljonko syöt laivan buffetissa?
Itse syön yleensä viisi lautasta ja käyn sitten vessassa oksentamassa.
Kommentit (58)
Määrällisesti vähän, mutta valikoin vain parhaita herkkuja ja sellaisia ruokia, joita ei muulloin saa. Perunaa ja lihapullia voi syödä kotona.
Miten ihmeessä ne lautaset mahtuvat suuhusi. Oletko harjoitellut kenties huulien venyttämistä, että saat ne tungettua.
Niiden oksentaminen on myös varmasti vaikeaa .
Outolintu olet .
Vierailija kirjoitti:
Pari kohtuullista lautasta alkuruokapöydistä. Lämmintä ehkä maistan, joskus en ota ollenkaan. Pienet palat juustoja. Kahvi ja pieni leivonnainen. Joskus hedelmää esim. kesällä mansikoita. Lautaset pitää syödä tyhjäksi, ellei ruuassa oikeasti ole jotain vikaa (esim. vihreä peruna). Juomaa ehkä noin neljä annosta ja kuplavettä.
Täällä toinen lautasen syöjä. Voi ihme.
Aloittaja. Seuraavalla kerralla älä syö niitä lautasia vaan herkullista ruokaa siitä lautaselta.
Vastaus itse kysymykseen: syön yleensä liikaa. Olen nuukaniilo ja kilohinta pitää maksimoida.
En syö laivan buffassa vaan a`la cartessa.
Koska olen erittäin vähäruokainen ja lisäksi nuuka, niin syön hyvin harvoin laivan buffetissa, paitsi jos joku muu maksaa tai ateriat kuuluvat matkan hintaan. Korvaan buffetin usein jossain aluksen baarissa katkarapuvoileivällä tai muulla vastaavalla pikku palalla.
Syön vatsani täyteen. En lastaa lautasta kukkuroilleen, enkä sikaile. Minun kohdallani ei tule ruokahävikkiä, koska valitsen lautaselleni vain ne ruuat, joista pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehdi syödä, kun vievät aina lautaseni roskiin, sillä välin kun haen leipää tai juomaa. Edes sukulainen ei ehtinyt estää, kun lautanen taas pikavauhtia napattiin.
Ei minulle ole koskaan käynyt noin, vaikka syön usein yksin eli ei ole kukaan pöydässä vahtimassa lautastani.
Minulle on käynyt joka ikinen kerta, 80-luvulta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehdi syödä, kun vievät aina lautaseni roskiin, sillä välin kun haen leipää tai juomaa. Edes sukulainen ei ehtinyt estää, kun lautanen taas pikavauhtia napattiin.
Ei minulle ole koskaan käynyt noin, vaikka syön usein yksin eli ei ole kukaan pöydässä vahtimassa lautastani.
Aterimien asennolla osoitetaan onko ruokailu vielä kesken vai valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on ammattitaidoton tarjoiluhenkilökunta, kun ei ymmärrä, että jos ei ole sitä ateriaa ehtinyt välttämättä aloittaa edes, ja ruoka on koskematon, ja juomalasi puuttuu, niin pitäisi tajuta, että ruoka on vasta haettu ja juomaa ollaan siinä muutaman metrin päässä hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, miksei henkilökunta ymmärrä tätä? Olen laittanut vihaista palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on ammattitaidoton tarjoiluhenkilökunta, kun ei ymmärrä, että jos ei ole sitä ateriaa ehtinyt välttämättä aloittaa edes, ja ruoka on koskematon, ja juomalasi puuttuu, niin pitäisi tajuta, että ruoka on vasta haettu ja juomaa ollaan siinä muutam
Niin, ja aterimet ovat siinä vieressä lautasliinan päällä vielä täysin puhtaat. MItä ihmeen idareita siellä on töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilijan pitää olla sokea jos ei tajua että koskematon annos ja puhtaat aterimet servetin päällä lautasen vieressä tarkoittaa että ruokailua ei ole vielä edes aloitettu. Ja sitten välillä kuitenkin on niin hidasta, että edellinen lautanen on vielä tyhjänä pöydässä kun tulee jo seuraavan annoksen kanssa.
Yleensä otan lihapullia ja viintä 3-4l.
Vatsan täyteen mutta maistan vähän kaikkea.
Sikailu buffassa ei kannata. Voi tulla pahat ripulit! Sitten valvottaa naapureitakin.
Vierailija kirjoitti:
En merkittävästi normaalia enempää. Useita tai melkein kaikkea tulee maistettua mutta kohtuudella.
Minulla ei mahaan mahdu yhtään sen enempää juhlassa kuin arkenakaan. Minulle tulee fyysisesti todella paha olo. Kylässä moni pahastuu ihan oikeasti kun en vain voi syödä lisää. Ihmiset eivät tajua sitä, että minä syön sitten kerran tai pari useammin vuorokaudessa kuin sellainen, joka pystyy syömään enemmän kuin minä.
Tuo on oikeasti totta, että monesti vievät lautasen pois jos jättää pöytään ja menee hakemaan vaikka lisää juomaa, sitten menen hakemaan samat ruuat takaisin. Jos olen lasten kanssa juon 1-2lasia viiniä, limua pari lasia ja kahvin, ruokaa 3lautasta. Jos olen ilman lapsia juon n.pullollisen viiniä, limua lasin ja ruokaakin kuluu vähän enenmän kun saa rauhassa syödä😅