Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt annan harmaiden kasvaa esille

Vierailija
26.10.2025 |

Ei enää värjäämistä, se on loppu nyt. Edelleen jatkossakin siisti leikkaus, hyväkuntoiset latvat, mutta se väri minkä luonto on luonut on minun värini jatkossa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Itse aion sävyttää hiuksia niin kauan kuin kykenen. En halua näyttää vanhemmalta kuin olen.

Vierailija
2/7 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata kasvaa epätasaisesti, ikään kuin harmaa kehystäisi kasvojani. Siksi jatkan värjäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan oman luonnollisen vaaleanruskean värini näkyä ja pikkuhiljaa harmaantuvien suortuvien näkyä myös. Se on kaunista, etenkin kun hiukseni ovat luonnonkiharat ja pitkät. 

En ole ikinä värjännyt hiuksiani enkä aiokaan.

Vierailija
4/7 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin voimaannuttava päätös. :) Ihanaa.

Vierailija
5/7 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon antanu kasvaa jo monta vuotta. Aiemmin värjäsin punaiseksi mutta sitte allergidisoiduin. Mutta harmaat tulee raidoittain eli moni luulee että oon värjännyt ne harmaat raidat, jipii. En vaan jaksa enää mitään ylimääräistä. N58

Vierailija
6/7 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon antanu kasvaa jo monta vuotta. Aiemmin värjäsin punaiseksi mutta sitte allergidisoiduin. Mutta harmaat tulee raidoittain eli moni luulee että oon värjännyt ne harmaat raidat, jipii. En vaan jaksa enää mitään ylimääräistä. N58

Ne raidat tulee joillekin tosi kivannäköisenä.

Vierailija
7/7 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Itse aion sävyttää hiuksia niin kauan kuin kykenen. En halua näyttää vanhemmalta kuin olen.

Ihan ikäiseltään sitä tuppaa ihminen näyttämään, ja mitäs väärää siinä olisi. Hiustenvärjäys tai värjäämättä jättäminen ei siihen mainittavasti vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi