Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni loukkaantuu tai suuttuu minulle viikottain

Vierailija
26.10.2025 |

No siinähän se tuli otsikossa.

Tuntuu etten enää osaa olla yhtään ilman että joko mies loukkaantuu jostain sanomastani tai suuttuu. Tätä ollut viimeiset puolivuotta.

Taitaa olla minuun kyllästynyt.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuosta muutu, joten lähde kun vielä voit.

Vierailija
2/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa kun en tunne asiaa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysynyt, mikä sitä vaivaa?

Vierailija
4/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Minun mieheni suuttuu minulle lähes päivittäin.

Vierailija
5/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää saada ap:n haluamaan eroa, että saa siististi hoidettua itsensä pois suhteesta. Ei halua itse hoitaa prosessia, vaan toivoo, että ap hoitaa ja ottaa vieläpä liitonrikkojan maineenkin kaupan päälle. Miehet toimivat noin. Uusi nsinenhan miehellä on jo katsottuna.

Vierailija
6/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yrittää saada ap:n haluamaan eroa, että saa siististi hoidettua itsensä pois suhteesta. Ei halua itse hoitaa prosessia, vaan toivoo, että ap hoitaa ja ottaa vieläpä liitonrikkojan maineenkin kaupan päälle. Miehet toimivat noin. Uusi nsinenhan miehellä on jo katsottuna.

Tämä on epäilyni vahvasti! Toiseen naiseen en usko.

Ap

Vierailija
7/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Miehellä joku ihastus tai jopa ihan toinen nainen jo kuvioissa.

Vierailija
8/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän samaa. Mies hermostuu mulle ihan mistä sattuu. En oikein enää uskalla sanoa mitään kun tuntuu että voi hermostua mistä vaan. En usko että haluaa musta eroonkaan koska on aika lailla mun lompakon varassa. Oon miettinyt että ehkä tämä raha-asia nimenomaan miestä rasittaa eikä osaa purkaa sitä muuten kuin hermoilemalla mulle. 

Vierailija
9/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata ainoa elämä jonkun kanssa, joka saa aikaan lähinnä vaan huonon fiiliksen? 

Vierailija
10/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli vihainen ja kontrolloiva mies. Onneksi erottiin. Nyt ei kodissani kukaan huuda eikä räyhää.

Vierailija
11/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin samanlaista paitsi että joka päivä. On aika raskasta kun ei voi sanoa enää mitään. Aina joku pommi räjähtää ihan tavallisista asioista. Enkä nalkuta enkä kiukuttelee. Kaikki tunteeni pitää pitää sisällä ja puhua varovaisesti eikä kommentoida mitään mistään. Voihan olla dementiaakin kiukuttelu, koska mies on jo 66v. 

Vierailija
12/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttua. Ja siinä missä mun pitää vaan niellä ne tunteet mitä miehen kiukuttelu mussa aiheuttaa, auta armias jos minä yhden kerran erehdyn sanomaan mitään negatiiviseen viittaavaakaan. Siitä vasta sota syttyy. 

Vierailija
13/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vähän samaa. Mies hermostuu mulle ihan mistä sattuu. En oikein enää uskalla sanoa mitään kun tuntuu että voi hermostua mistä vaan. En usko että haluaa musta eroonkaan koska on aika lailla mun lompakon varassa. Oon miettinyt että ehkä tämä raha-asia nimenomaan miestä rasittaa eikä osaa purkaa sitä muuten kuin hermoilemalla mulle. 

Ihan kauhealta kuulostaa tuollainen elämä. Munakuorikävelyä, jossa saa koko ajan varoa ja jännittää olemistaan. Voi että olen taas iloinen sinkkuudestani.

Vierailija
14/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meitä naisia vaivaa kun me suostutaan tähän? Juostaanko porukalla?

Ap

Vierailija
15/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset muita tekemään oman erosi puolestasi? Oletko ikuinen lapsi? Jos et kestä, lähdet. Jos kestät, jäät. Miehesikin joutuu kestämään sinua. Mutta joskus ero on hyvä idea, jopa ainoa mahdollisuus.

Jos rakastat, teet kaikkesi ennen eroa. Useimmat rakkaudestaan puhuvat eivät tosin rakasta kuin itseään. Sen näkee kyllä tosipaikan tullen.

Rakastava vaimo miettisi, miksi miehensä käytös on muuttunut. Mikä painaa. Onko kunnossa. "Taitaa olla minuun kyllästynyt." Ehkä niin. Olet ainakin hyvin itsekeskeinen.

Miehelläsi voi olla esimerkiksi vakava sairaus. Kaikessa ap ei ole kyse sinusta. Mieti sitä hetki.

N48

Vierailija
16/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset muita tekemään oman erosi puolestasi? Oletko ikuinen lapsi? Jos et kestä, lähdet. Jos kestät, jäät. Miehesikin joutuu kestämään sinua. Mutta joskus ero on hyvä idea, jopa ainoa mahdollisuus.

Jos rakastat, teet kaikkesi ennen eroa. Useimmat rakkaudestaan puhuvat eivät tosin rakasta kuin itseään. Sen näkee kyllä tosipaikan tullen.

Rakastava vaimo miettisi, miksi miehensä käytös on muuttunut. Mikä painaa. Onko kunnossa. "Taitaa olla minuun kyllästynyt." Ehkä niin. Olet ainakin hyvin itsekeskeinen.

Miehelläsi voi olla esimerkiksi vakava sairaus. Kaikessa ap ei ole kyse sinusta. Mieti sitä hetki.

N48

Luuletko etten esimerkiksi minä olisi kysynyt? Oikeastiko ajattelet että vastaukseksi saa mitään muuta kuin - yllätys yllätys - kiukuttelua? 

T. Yksi ketjuun vastanneista 

Vierailija
17/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siedät sitä minkä takia?  Kun kerran nostat huuton siitä, mitä mieltä olet hänen käytöksestä, pitäisi tulla rauha. Ei saa olla lammas, vielä maksava sellainen.

Vierailija
18/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siedät sitä minkä takia?  Kun kerran nostat huuton siitä, mitä mieltä olet hänen käytöksestä, pitäisi tulla rauha. Ei saa olla lammas, vielä maksava sellainen.

Ei tule rauha vaan tulee sota. Vain mies saa osoittaa negatiivisia tunteita. Mulle niitä ei sallita. 

Vierailija
19/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kroonisesti sellainen vai parisuhteen kommunikaatio-ongelmua?

Vierailija
20/28 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisen helmen miehen oot löytäny!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan