Tässä ketjussa naiset saa kysyä miehiltä mitä vaan
Toisinpäin on kysely joka on minusta hyvä.
Tehdään siis samanlainen toisinpäin.
Kiitokset ideasta alkuperäisen kyselyn tekijälle.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei toki koske kaikkia miehiä, mutta miksi ette panosta itsenne kehittämiseen ja henkiseen kasvuun? Valitatte, että naiset ovat nirsoja ja että ette muutenkaan saa elämässänne sitä, mitä haluaisitte, ja kuinka kaikki on epäreilua. Mutta silti ette ole valmiita laittamaan tikkua ristiin parantaaksenne elämäänne. Ja sitten valitatte, kun nainen valitsee sellaisen miehen, jonka elämänhallinta on kaikin puolin kunnossa.
Naisten itsensä kehittäminen = Eroon ahdistuksesta -paskakirja kirjastosta ja Luovan kirjoittamisen kurssi työkkärissä.
Miksi dissaat kun sinulle esitetään asiallinen kysymys?
Miksi laitatte deittiprofiiliin kalakuvia?
Miksi tämä ketju on täynnä vittuilua? Miksi miehet vittuilee täällä?
Mitkä muut kuin ulkonäölliset asiat ovat naisissa sinusta ihania?
Vierailija kirjoitti:
Miksette voi vain hommostella ja voisitte jättää meidät naiset rauhaan?
Koska ei kiinnosta samanvehkeiset ja koska tekee mieli p*neskella
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina vonkaatte seksiä, elämässä on paljon tärkeämpiäki asioita. Ilman seksiä voi elää.
Minulle miehenä kelpaa ihan hellyyskin ja käsi kädessäkin kävely.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä muut kuin ulkonäölliset asiat ovat naisissa sinusta ihania?
Seksikkäät
Vierailija kirjoitti:
Ei ole deittiprofiilia
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei toki koske kaikkia miehiä, mutta miksi ette panosta itsenne kehittämiseen ja henkiseen kasvuun? Valitatte, että naiset ovat nirsoja ja että ette muutenkaan saa elämässänne sitä, mitä haluaisitte, ja kuinka kaikki on epäreilua. Mutta silti ette ole valmiita laittamaan tikkua ristiin parantaaksenne elämäänne. Ja sitten valitatte, kun nainen valitsee sellaisen miehen, jonka elämänhallinta on kaikin puolin kunnossa.
Varmaan koska kateus ja haluttaisi olla kuten naisetkin joiden tarttee useimmiten vaan olla olemassa parisuhteen tullessa vain sieltä jostain hopeatarjottimella. Tämähän ei toki ole mahdollista koska dynamiikka toimii sukupuolten kesken hieman eri tavoin ja luonnossakin uroksen pitää kehittää itsensä parhaaksi kukoksi saadakseen naaraan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta mielestäni on hyvä, että miehet laittavat kuviin omia kiinnostuksen kohteitaan. Itse en kasvissyöjänä haluaisi sellaista, joka harrastaa kalastusta, joten on hyvä, että selviää jo heti alkuun, ettei meidän arvomaailmamme ja kiinnostuksen kohteemme ole samat, eikä kenenkään aikaa tuhlaannu sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että osa miehistä kaivelee vehkeitään käsin ja sen jälkeen haistelee sormiaan ihan julkisesti ?
Vehkeitten kaivelu tuntuu mukavalta ja se tuoksu on miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kuin seksiä haluatte naiselta parisuhteessa?
Rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta mielestäni on hyvä, että miehet laittavat kuviin omia kiinnostuksen kohteitaan. Itse en kasvissyöjänä haluaisi sellaista, joka harrastaa kalastusta, joten on hyvä, että selviää jo heti alkuun, ettei meidän arvomaailmamme ja kiinnostuksen kohteemme ole samat, eikä kenenkään aikaa tuhlaannu sen enempää.
Itse veikkaisin, että kalakuvien laittajat haluavat karkottaa heti kättelyssä sellaiset naiset, joilla on jotakin sitä vastaan, että mies viettää paljon vapaa-aikaansa kalastusretkillä. Voi olla aika tehokaskin tapa välttää parisuhderiitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen parantaa meidän elämäämme siksi haluamme hyvän naisen mutta me emme kelpaa koska emme ole tarpeeksi "kehittyneitä"
Niin, eli miksi ette kehitä itseänne jos kerta haluatte elämäänne sen hyvän naisen, joka parantaa elämäänne?
Kun oikiksessa ja lääkiksessä ei ole vielä mieskiintiöitä mutta lasikatto rikotaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että osa miehistä kaivelee vehkeitään käsin ja sen jälkeen haistelee sormiaan ihan julkisesti ?
Itse rapsuttelen niitä lähinnä silloin kun kutiaa. Samalla nuuhkaiseminen on kätevä tapa tarkistaa hygieniatasot, eli pitää munat pestä...
Miksi ette pidä huolta hygieniastanne? Pese hampaita ja käy suihkussa useammin kuin kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies asettelee varustuksensa pyörän satulan päälle? Eikö pyöräily tee kipeää?
Nyt varmaan ymmärrät, miksi spandex-pyöräilijät ovat ns. kuohittuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette pidä huolta hygieniastanne? Pese hampaita ja käy suihkussa useammin kuin kerran viikossa.
Useimmat pitää. Mistä sinä noita miehiä otantaasi löydät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat pitää. Mistä sinä noita miehiä otantaasi löydät?
Monilla naisilla on nenä sitä sorttia että jopa suoraan suihkusta tullut mies haisee heidän mielestä sonnalta. Koeta siinä sitten olla hygieninen. Näiden naisten nenät on turmeltuneet teollisten hajusteiden johdosta eikä mitään enää kestetä ellei ole jotain keinotekoista dödöä tunkemassa nenään.
En ymmärrä miten se seksi voi monesta olla hyvää jopa kortsun kanssa, koska minulla hyvä seksi edellyttäisi paljaalla vetelyä ja kumikerros vehkeen päällä vie totaalisesti tunnon.