Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ollut suhde varattuun mieheen ja tämä mies sanoi

Vierailija
26.10.2025 |

jos alkaisimme seurustella, hän aikoisi käydä silti exänsä eli nykyisen kumppanin luona kylässä. Sanoin että tätä en hyväksy, mies ei nähnyt mitään kummallista siinä että kävisi exänsä luona kylässä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tapailet pettävää paskakasaa ja ihmettelet kun paska käyttäytyy kuin paska. Jännä...

Lopetin siis suhteen

ap

Hienoa! Ansaitset paremman miehen. 

Vierailija
42/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yli kahden vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Kyse on pelkästä seksistä enkä odota miehen eroavan. Mies ei puhu parisuhteestaan eikä mua kyllä kiinnostakaan. 

Ei, ei tarvitse alkaa vinkua enkö saa sinkkua tai oman ikäistä. Saisin toki, mutta ei kiinnosta etsiä ketään. Hyvän petikumppanin löytäminen on todella vaikeaa eikä kiinnosta kokeilla useita eri miehiä. Parisuhde mua ei kiinnosta ja sinkkumiesten kanssa olisi se pelko, että alkavat vinkua muutakin kuin pelkkää seksiä. Varattu mies ei perään itke ja kysele.

"En halua kokeilla useita eri miehiä kun kokeilin vaan tätä varattua ja se oli ihan ok"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksyisi? Hyväksythän sinä nytkin sen, että se mies on vaimonsa kanssa.

No ei ne ole naimisissa ja seurustelukin on mitä sattuu. 

Ap

Justiinsa samoin kuin sinunkin kanssasi.

Vierailija
44/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet löytänyt varsinaisen kultakimpaleen. Jolla on aivan omat säännöt parisuhdemarkkinoilla.

Eli miehelläsi pitää olla aina kaksi naista kierrossa. Siis pelkää jäävänsä yksin. 

Vierailija
45/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun aviorikokseen ryhtyy. Sitten avionrikkoja alkaa vielä ehtoja asettamaan. 

Aviorikos on poistunut rikoslaista jo 1948. Joten ei ole olemassa avioRIKOSTA!

Vierailija
46/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ok moniavioinen suhde. Ns sisarvaimot. poly. Käykö? Myös ns vapaa suhde- näkisin, että vapaa suhde olisi ikäänkuin vain yhden yön juttuja ja mielellään esim, matkoilla-ei kotinurkilla. 

Sun kohdalla jotenkin aistin, että olet vähän hölmö ja ukko nauraa oartaansa. Eli haluu sut tyhjennysastiaksi ja puhuu ummet lammet ja säää taukki uskot. Eli moniavioisuus on ok,mutta  nyt tuntuu, että siitä ei ole kyse- vaan ukko janoaa eksää-nyksysää ja .., joo okke. sä oot tavannut hänen vaimon. eikö ja hänkin haluaa eikö, että tää jrjestely toimii . No  ..kiva jos toimii ja ei salaa

Vierailija
47/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun aviorikokseen ryhtyy. Sitten avionrikkoja alkaa vielä ehtoja asettamaan. 

Jumalan silmissä on ja myös avioero on. Sori siitä. 

Vierailija
48/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinulle kelpaa sinkkumies? Onko mies komea ja rikas että haluat olla varatun miehen kanssa.

Vierailija
49/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoshuorat on kyllä yksi tyhmimmistä ihmisryhmistä :D

Vierailija
50/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sinulle kelpaa sinkkumies? Onko mies komea ja rikas että haluat olla varatun miehen kanssa.

Varmasti rikas koska vain nainen haluaa rikkoa varatun suhteen rahan takia.

Vierailija
51/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yli kahden vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Kyse on pelkästä seksistä enkä odota miehen eroavan. Mies ei puhu parisuhteestaan eikä mua kyllä kiinnostakaan. 

Ei, ei tarvitse alkaa vinkua enkö saa sinkkua tai oman ikäistä. Saisin toki, mutta ei kiinnosta etsiä ketään. Hyvän petikumppanin löytäminen on todella vaikeaa eikä kiinnosta kokeilla useita eri miehiä. Parisuhde mua ei kiinnosta ja sinkkumiesten kanssa olisi se pelko, että alkavat vinkua muutakin kuin pelkkää seksiä. Varattu mies ei perään itke ja kysele.

"En halua kokeilla useita eri miehiä kun kokeilin vaan tätä varattua ja se oli ihan ok"

Voi luoja mikä tollo olet.

Mulla on ollut seksiä tuon miehen kanssa ensimmäisen kerran jo ennen miehen nykyistä parisuhdetta. Siksi tiesin miehen olevan hyvä sängyssä. Mies ei ole vain ok vaan seksi on todella hyvää. Minkään ok taitoisen miehen kanssa en todellakaan olisi jaksanut pitää suhdetta yllä näin kauaa. 

Vierailija
52/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku saavan pettämällä uskollisen puolison? 

Tämä 👏 ei pitäisi ihme odotuksia suhteelta odottaa! 

Vierailija
53/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla tässä sinkkuna ollut sinkkumiehiä mitkä ei kans mitään suhdetta halua ja seksi ollut hauskaa ja kivaa ja nautinnollista. Ihan etsimättä tulleet.

On tosin ollut niitä sängyssä paskojakin mutta eipä niitä ole ollut tarve jäädä roikottamaan.

En oikein tiedä mitä luul

Mä en tiedä mikä sä kuvittelet olevasi, kun luulet tietäväsi mitä tunnen ja ajattelen. En luule itsestäni mitään vaan kunhan vain kerroin mitä ajattelen. Mä en kaipaa sun tai kenenkään muunkaan ymmärrystä. Mua ei kiinnosta tutustua miehiin ja saan hyvää seksiä tältä varatulta, joten vielä vähemmän kiinnostaa etsiä ketään muuta. Enkä todellakaan ala paneskelemaan usean miehen kanssa saadakseni selville kuka on hyvä ja kuka ei. 

Vierailija
54/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos tämä palsta on täynnä katkeria naisia jolla ei ole mitään muuta kuin aikaa. Te olette kaikki näitä varattuen miesten panijoita joilla ei ole omaa perhettä. Katkerana kadutte valintojanne kun teidän pitää tyytyä varanaisen osaan.

Oletko oikeasti noin tyhmä?

Mä olen tuo jolla on ollut seksisuhde varatun miehen kanssa yli kahden vuoden ajan. En ole perheetön vaan mulla on lapsia. En ole katkera. Mistä mun pitäisi olla katkera? En mä halua parisuhdetta. 

Vierailija
55/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan silmissä on ja myös avioero on. Sori siitä. 

Jumala on satuolento. Sori siitä.

Vierailija
56/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut kolmansia osapuolia erossa.

Mutta mies ihan pokkana ehdotti että vois parikertaa viikossa tulla harraatamaan mun kanssa seksiä ihan vaan kavereina.

Oli ihmeissään kun en suostunut. 

Vierailija
57/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut kolmansia osapuolia erossa.

Mutta mies ihan pokkana ehdotti että vois parikertaa viikossa tulla harraatamaan mun kanssa seksiä ihan vaan kavereina.

Oli ihmeissään kun en suostunut. 

Miehet ovat tyhmiä.