Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut suhde varattuun mieheen ja tämä mies sanoi

Vierailija
26.10.2025 |

jos alkaisimme seurustella, hän aikoisi käydä silti exänsä eli nykyisen kumppanin luona kylässä. Sanoin että tätä en hyväksy, mies ei nähnyt mitään kummallista siinä että kävisi exänsä luona kylässä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksyisi? Hyväksythän sinä nytkin sen, että se mies on vaimonsa kanssa.

No ei ne ole naimisissa ja seurustelukin on mitä sattuu. 

Ap

Mutta he voisivat olla naimisissa. Heillä voisi olla lapsia.

Minäkin tapailin miestä, neljän lapsen isää, joka sanoi olevansa "eroamassa". Pani sitten sekä vaimoaan että minua.

Mitä muuta odotit?!

Vierailija
22/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap kun lopetit suhteen. Nyt uusia seikkailuja kohti, unohdat tuon ihmisläjän.

Kommentoin vaan sen verran asiasta, että on aina yhtä ihmeellistä, että kakkoset uskovat miesten höpinät. Että mies muka jätti kumppanin kakkosen takia. Höpö höpö, kuulkas snyt, se kumppani lähti lätkimään kun sai tietää. Miehet nyt höpisevät mitä vain, että saavat palvelut pian pelaamaan.

Minunkin mieheni kerjäsi, etten lähtisi hänen elämästään. Kakkoselle oli sitten kertonut kuinka jätti minut. Voi hyvää päivää näitä huonoitsetuntoisia tyyppejä jotka nielevät aivan kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sun miehesi kävisi kyllä aika monen muunkin naisen luona kylässä, siitä voit olla aivan sataprosenttisen varma. 

Vierailija
24/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet osasyylinen aviorikokseen, joten täältä et paljoa synpatiaa saa!

Vierailija
25/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö,päivän typerin provo 😡😡

Vierailija
26/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap kun lopetit suhteen. Nyt uusia seikkailuja kohti, unohdat tuon ihmisläjän.

Kommentoin vaan sen verran asiasta, että on aina yhtä ihmeellistä, että kakkoset uskovat miesten höpinät. Että mies muka jätti kumppanin kakkosen takia. Höpö höpö, kuulkas snyt, se kumppani lähti lätkimään kun sai tietää. Miehet nyt höpisevät mitä vain, että saavat palvelut pian pelaamaan.

Minunkin mieheni kerjäsi, etten lähtisi hänen elämästään. Kakkoselle oli sitten kertonut kuinka jätti minut. Voi hyvää päivää näitä huonoitsetuntoisia tyyppejä jotka nielevät aivan kaiken. 

Oikeestaan sen nainen tietää suhteesta. 

ap

Vierailija
27/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai niiku sellainen "hiljainen hyväksyntä"?

Vierailija
28/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko aivan varma? Ole varovainen satusetien kanssa. Älä haaskaa elämääsi pettureihin. 

Vierailija
29/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai niiku sellainen "hiljainen hyväksyntä"?

Jotain tällaista joo.

ap

Vierailija
30/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko aivan varma? Ole varovainen satusetien kanssa. Älä haaskaa elämääsi pettureihin. 

Olen, kun olen tavannutkin tuon naisen. Siis sanotaan ettei tarkkaan tiedä mutta tietää kyllä, että jotain on. Tosin lopetin nyt. Ehkäpä se mies on tottunut siihen että saa rellestää miten vaan. 

ap

Vierailija
31/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä siinä häntäheikissä näet? Vedättää sinua ja vedättää vaimoaan. Tosi lottovoitto mieheksi. Yök.

Vierailija
32/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä siinä häntäheikissä näet? Vedättää sinua ja vedättää vaimoaan. Tosi lottovoitto mieheksi. Yök.

No "vaimo" kyllä tiesi jollain tasolla suhteesta, olen tavannut hänet muutaman kerran.

ap

Vierailija
33/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksyisi? Hyväksythän sinä nytkin sen, että se mies on vaimonsa kanssa.

Ap

Kenen seurustelu? Oletko osa jotain tapailurinkiä? 

Vierailija
34/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yli kahden vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Kyse on pelkästä seksistä enkä odota miehen eroavan. Mies ei puhu parisuhteestaan eikä mua kyllä kiinnostakaan. 

Ei, ei tarvitse alkaa vinkua enkö saa sinkkua tai oman ikäistä. Saisin toki, mutta ei kiinnosta etsiä ketään. Hyvän petikumppanin löytäminen on todella vaikeaa eikä kiinnosta kokeilla useita eri miehiä. Parisuhde mua ei kiinnosta ja sinkkumiesten kanssa olisi se pelko, että alkavat vinkua muutakin kuin pelkkää seksiä. Varattu mies ei perään itke ja kysele.

Vierailija
35/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen seurustelu? Oletko osa jotain tapailurinkiä? 

Luultavasti tai olin, olen nimittäin käynyt aikaisemmin naisen ovella ja olisin yhden asian kertonut miesystävästään. Ei halunnut kuulla. 

ap

Vierailija
36/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta he voisivat olla naimisissa. Heillä voisi olla lapsia.

Minäkin tapailin miestä, neljän lapsen isää, joka sanoi olevansa "eroamassa". Pani sitten sekä vaimoaan että minua.

Siis mitä oikein odotit?

Vierailija
37/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No "vaimo" kyllä tiesi jollain tasolla suhteesta, olen tavannut hänet muutaman kerran.

ap

Itsehän olisin jutellut tuon naisen kanssa ja kysynyt että "siis se on sulle Marjatta ihan ok, että tuo sun Yrjänä elää avoimessa suhteessa ja panee kanssani?".

Tai no en kun en sekaantuisi varattuun, saati uskoisi sen puheita mutta tykkään olla rehellinen ja tommosten paskiaisten kanssa naisten tulis olla lojaaleja toisilleen kun ei ne miehet siihen pysty.

Tosissaanko sä valitat?

Vierailija
38/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yli kahden vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Kyse on pelkästä seksistä enkä odota miehen eroavan. Mies ei puhu parisuhteestaan eikä mua kyllä kiinnostakaan. 

Ei, ei tarvitse alkaa vinkua enkö saa sinkkua tai oman ikäistä. Saisin toki, mutta ei kiinnosta etsiä ketään. Hyvän petikumppanin löytäminen on todella vaikeaa eikä kiinnosta kokeilla useita eri miehiä. Parisuhde mua ei kiinnosta ja sinkkumiesten kanssa olisi se pelko, että alkavat vinkua muutakin kuin pelkkää seksiä. Varattu mies ei perään itke ja kysele.

On mulla tässä sinkkuna ollut sinkkumiehiä mitkä ei kans mitään suhdetta halua ja seksi ollut hauskaa ja kivaa ja nautinnollista. Ihan etsimättä tulleet.

On tosin ollut niitä sängyssä paskojakin mutta eipä niitä ole ollut tarve jäädä roikottamaan.

En oikein tiedä mitä luulet olevasi, kyllä ne "roikkujatkin" tajuaa että et halua suhteeseen kun selvästi sanot ja löytää jonkun joka haluaa.

Vierailija
39/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos tämä palsta on täynnä katkeria naisia jolla ei ole mitään muuta kuin aikaa. Te olette kaikki näitä varattuen miesten panijoita joilla ei ole omaa perhettä. Katkerana kadutte valintojanne kun teidän pitää tyytyä varanaisen osaan.

Vierailija
40/57 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja luulet olevasi se oikea? Älä luule koska puolen vuoden kuluttua olet itse se exä jonka luona vieraillaan satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi