Il: Nyt uhriutuu ministeri Juuso (PS)
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a5b889c2-1fda-496a-98fb-818e01d21…
"Kaisa Juuson toiminta kuohuttaa: Ihmiset ovat raivoissaan
Juuso katsoo, että ilman häntä, Länsi-Pohjan keskussairaalan eli Länskän tilanne olisi nykyistä huonompi.
Jotkut ovat sitä mieltä, että minun olisi pitänyt erota ministerin tehtävästä ja siten estää sairaalaverkkolain voimaantulo. No eihän se nyt niin mene. Sen olisi toimeenpannut joku muu ministeri ja lopputulos Länskän kannalta olisi hyvin suurella todennäköisyydellä paljon pahempi.
Juuso epäilee, että nyt esille tuodussa kritiikissä on nähtävissä valmistautumista kevään 2027 eduskuntavaaleihin.
Näyttää nyt kuitenkin siltä, että tietyt Laphan [Lapin hyvinvointialueen] valtuutetut tekevät jo täysillä vuoden 2027 eduskuntavaalikampanjaa solvaamalla minua ja yllyttämällä aivan järkevinä pitämiäni ihmisiä aivan käsittämättömään vihaan."
Voi meidän pientä Juusoa. :C Tärkeintä on kuitenkin että oma mökkitie sai päällysteen!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi hänestä tehtiin ministeri? Yksi jonka voi uhrata, kun tehdään seuraavan vaalien työtä? Ei puolue vaan Juuso....
Kun alkkista, ammuskelihaa, diileriä tai fasistisista rikoksista tuomittua rikollista ei voi ministeriksi nimittää, mitä muita vaihtoehtoja persuilla edes oli? Johan siellä yksi pedo on, tosin sen syytteet vanheni pinoon
Kyllä jotkut pystyi vankeuteen tuomittuja rikollisia nimittämään esim Kaikkonen ja taisi Rinnekin muutaman tuomion saada. Ai niin mutta ne on niitä parempia tuomioita.
Mutku Mökkitie on niin paljon tärkeämpi asia.
Riikka anna mun ajaa Mökkitie,lupaan et lappalaisilta sairaalan vien......
Tässä on suunnilleen pystyyn kaadettu taikina. Sen vieressä on juuso. Osaatko sinä erottaa kumpi on ministeri?
80 prosenttia peruskoulun suorittaneista hoitaisi ministerin pestin vähintään yhtä hyvin kuin Juuso. Ne loput ovat niitä, jotka äänesti persuja.
Juusosta on leivottu PS-ministereiden pahin idiootti. Saavutus sinällään.
Hävettää katsoa ja kuunnella tuota tapahtumasta kuvattua videota. Miten voi olla noin totaalisen epäammattimainen henkilö kuin Juuso on? Ihmisillä on oikeus kysyä ja myös kyseenalaistaa hallituksen toilailuja. *Voitte tulla nyt ihan omalla nimellä tänne haukkumaan minua*
Ei, Juuso sinä olet ministeri ja sinun tulee kestää se, että näitä paskoja päätöksiä kritisoidaan. Kenenkään ei tarvitse tulla omalla nimellä esiintymään siksi, että sinä et pärjää työssäsi.
Persuista löytyy näitä uhriutujia paljon. Silloin kun oma osaaminen ja ymmärrys asioista loppuu, alkaa muiden syyttely.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla historian paskin ministeri. Harvinaisen pihalla ihan kaikesta ja jopa oma puolue häpeää kun avaa suunsa.
Hyvin koulutettu omalla sarallaan ja kokemusta löytyy vastuullista töistä,totta on,ettei ole sellainen räyhääjä mitä vasemmalla on pilvin pimein,faktoja taas vasemmistolaisille,mutta ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Riikka anna mun ajaa Mökkitie,lupaan et lappalaisilta sairaalan vien......
Alueet ovat vastuullisia,Sotesta vastuullisia SDP JA KEPU,MITES ONNISTUI SOTEUUDISTUS,PASKAT LEIPURIT,PASKAA TULI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso on kyllä tyhmin ministeri mitä suomessa on nähty. Hengittää sentään ihan itse. Siihen se sitten osaaminen loppuukin.
Äläs nyt, kyllä Paatero ja Pekonen vievät voiton, eikä Sannulia ja Kiuruakaan voi osaamisesta kehua.
PS Se Juuson mökkitie on ihan virallinen valtion maantie
Tieöyhöttäjät voivat mennä liikennettä laskemaan KO.tiellä,voivat hämmästyä,että miten on monta ammattilaista liikkeellä,fakta pilaa öyhötyksen.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää katsoa ja kuunnella tuota tapahtumasta kuvattua videota. Miten voi olla noin totaalisen epäammattimainen henkilö kuin Juuso on? Ihmisillä on oikeus kysyä ja myös kyseenalaistaa hallituksen toilailuja. *Voitte tulla nyt ihan omalla nimellä tänne haukkumaan minua*
Ei, Juuso sinä olet ministeri ja sinun tulee kestää se, että näitä paskoja päätöksiä kritisoidaan. Kenenkään ei tarvitse tulla omalla nimellä esiintymään siksi, että sinä et pärjää työssäsi.
Jälleen yksi osoitus siitä, kuinka Juuso ei ollenkaan hallitse pestiään eikä ymmärrä sitä, mitä ministerin työ pitää sisällään. Hän ei esiinny julkisuudessa yksityishenkilönä nimeltä Kaisa Juuso vaan sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juusona. Kyky erottaa nämä kaksi toisistaan pitäisi olla ehdoton minimivaatimus ministerinsalkun saadakseen.
Juuson puheissa oli kyllä nolla uhriutumista... joku ei taas tunne termejä.
Persuttrollit rupesi heti kirjoittelemaan mutku, mutku, muut... ja tietenkin muistettiin Sanna mainita ja joku kovis pilluhallituksesta.
Mihinkään muuhun noista persujen juntti-äänestäjistä ei ole, kuin mölisemään palstoilla. Vai kirjoitteleeko näitä palkatut trollit aamusta iltaan?
Ei kait kaikki persujen äänestäjätkään voi olla työttömiä, tai pään takia eläkkeellä?
Soittakaa nyt joku satakakstoist Juusolle ja passittakaa takaisin saikulla. Videon perusteella ministeri ei ole tasapainossa eikä tehtäviensä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Piluhallituksen toteuttama hieno sote-uudistus nosti valtion vuosimenoja 7 miljardia.
Sote-uudistuksen jälkeen sote-kustannukset ovat nousseet meillä seitsemän miljardia euroa lyhyessä ajassa, eikä se ole parantanut hoitoon pääsyä.
https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/kelan-lasse-lehtonen-hoidon…
Hyvä uudistus tulee, näin tyttelit vakuuttivat etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä AP taas vastailee itselleen :D
Eiköhän hyvin monella ole mennyt maisti persujen jatkuvaan vastuun pakoiluun, uhriutumiseen, rikollisuuteen ja muuhun yleiseen perseilyyn
Sannusta ja tytöistä suurin osa kansasta on vieläkin uuvuksissa.
Mutkusanna yhyhyy, kun saman aikaan hampurilaisenpaistaja kavereineen tuhoaa maata.
Huonokäytöksinen ja osaamaton Tampio.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada uudet vaalit, että saataisiin nuo Suomen kurjistajat pois vallasta
Nyt muuten puhuit asiaa --- Venäjästä.
-winner-
Äläs nyt, kyllä Paatero ja Pekonen vievät voiton, eikä Sannulia ja Kiuruakaan voi osaamisesta kehua.
PS Se Juuson mökkitie on ihan virallinen valtion maantie