Il: Nyt uhriutuu ministeri Juuso (PS)
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a5b889c2-1fda-496a-98fb-818e01d21…
"Kaisa Juuson toiminta kuohuttaa: Ihmiset ovat raivoissaan
Juuso katsoo, että ilman häntä, Länsi-Pohjan keskussairaalan eli Länskän tilanne olisi nykyistä huonompi.
Jotkut ovat sitä mieltä, että minun olisi pitänyt erota ministerin tehtävästä ja siten estää sairaalaverkkolain voimaantulo. No eihän se nyt niin mene. Sen olisi toimeenpannut joku muu ministeri ja lopputulos Länskän kannalta olisi hyvin suurella todennäköisyydellä paljon pahempi.
Juuso epäilee, että nyt esille tuodussa kritiikissä on nähtävissä valmistautumista kevään 2027 eduskuntavaaleihin.
Näyttää nyt kuitenkin siltä, että tietyt Laphan [Lapin hyvinvointialueen] valtuutetut tekevät jo täysillä vuoden 2027 eduskuntavaalikampanjaa solvaamalla minua ja yllyttämällä aivan järkevinä pitämiäni ihmisiä aivan käsittämättömään vihaan."
Voi meidän pientä Juusoa. :C Tärkeintä on kuitenkin että oma mökkitie sai päällysteen!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi hänestä tehtiin ministeri? Yksi jonka voi uhrata, kun tehdään seuraavan vaalien työtä? Ei puolue vaan Juuso....
Kun alkkista, ammuskelihaa, diileriä tai fasistisista rikoksista tuomittua rikollista ei voi ministeriksi nimittää, mitä muita vaihtoehtoja persuilla edes oli? Johan siellä yksi pedo on, tosin sen syytteet vanheni pinoon
Kyllä jotkut pystyi vankeuteen tuomittuja rikollisia nimittämään esim Kaikkonen ja taisi Rinnekin muutaman tuomion saada. Ai niin mutta ne on niitä parempia tuomioita.
Mutku Mökkitie on niin paljon tärkeämpi asia.
Riikka anna mun ajaa Mökkitie,lupaan et lappalaisilta sairaalan vien......
Tässä on suunnilleen pystyyn kaadettu taikina. Sen vieressä on juuso. Osaatko sinä erottaa kumpi on ministeri?
80 prosenttia peruskoulun suorittaneista hoitaisi ministerin pestin vähintään yhtä hyvin kuin Juuso. Ne loput ovat niitä, jotka äänesti persuja.
Äläs nyt, kyllä Paatero ja Pekonen vievät voiton, eikä Sannulia ja Kiuruakaan voi osaamisesta kehua.
PS Se Juuson mökkitie on ihan virallinen valtion maantie