Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että aikuinen ihminen lähtee omasta kodistaan ulos, kun huoltomiehet saapuvat?

Vierailija
26.10.2025 |

Eli ei pysty kohdata huoltomiehiä

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä kotonaan voi olla kuten haluaa. Eihän ole pakko mennä juuri siihen huoneeseen missä huoltohenkilö on. Kummallisia kommentteja ihmisillä, miksi tehdä hankalaa ihan tavallisesta asiasta?

Siellä joku kartanon herra.

Onko kaikki kaksiota suuremmat asunnon kartanoita?

Vierailija
22/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia, hajaantukaa, ei mitään ihmeellistä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä kotonaan voi olla kuten haluaa. Eihän ole pakko mennä juuri siihen huoneeseen missä huoltohenkilö on. Kummallisia kommentteja ihmisillä, miksi tehdä hankalaa ihan tavallisesta asiasta?

Kai sitä kotona voi tai ei olla. Kummallista?

Vierailija
24/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisia tilanteita. Enkä osaa olla luontevasti.

Yritän sopia niin, että ilmoittavat koska tulevat, sillä ahdistavinta on kun tulevat omilla avaimillaan.

Nykyään pidän rollaattoria välioven edessä, niin toimii "murtohälyttimenä".

Todella harvoin soitan huoltoon juuri syystä että kotini on linnani. 🤭

Vierailija
25/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinki syksyisi KYLMÄÄ vaikka asunnossa 25 lämpöä kesällä liian kuumaa yli 30 huoltomiehen syytä tietenkin.

Vierailija
26/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa heistä on varkaita, osa muita häiriköitä. Hekan huoltomies raiskasi harkkarin. Hyvä valvoa mitä tekevät. Viranomaisistakin aivan liikaa ongelmia kaikin tavoin.

Vierailija
27/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä ja ihan työvuorosta riippuu olenko kotona vai ei. 

Vierailija
28/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt toisten koteihin huoltotöitä ja kaikkein sujuvammin asiat menee kun ei olan yli puuskuteta.

Tämä. Annan mielelläni työrauhan ammattilaiselle. 

Vierailija
29/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa heistä on varkaita, osa muita häiriköitä. Hekan huoltomies raiskasi harkkarin. Hyvä valvoa mitä tekevät. Viranomaisistakin aivan liikaa ongelmia kaikin tavoin.

Varmasti monella suuri houkutus vähintään alkaa vähän tarkemmin tutkimaan paikkoja jos ei ole asukas paikalla.

Vierailija
30/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

isännöitsijät sarja tvssä lässyn lässyä  odotin että siinä puututtaisi näihin oikeisiin ongelmiin  siii näitä älypieruja joita heille valitetaan VOISI TULLA JOPA SUOMEN KATSOTUIN OHJELMA nykyinen hys hys minä hyvä minä hyvä MINÄ MINÄ ISÄNNÖITSIJÄ. aihe joka koskettaa 2.3 miljoonaa suomalaista nämä nyky tv pellet ainoastaan kehuvat osaamattomuuttaan

Vierailija
31/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kohtaamaan.

Vierailija
32/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiini en jätä vierasta ihmistä yksin. Olkoon mikä huoltomies tahansa. Remontti on erikseen, ja silloin asunto on tyhjä. 

Olen kotonani, huoltomiehen kanssa voi jutella meneillääm olevasta työstä, joskus huoltomiehelläkin on kysyttyvää ja asia ratkeaa nopeammin kun asukas on paikalla. Neuvoa en osaa eli en ole päällysmies, mutta voin kysyä neuvoja ja ohjeita. Useimmat ihmiset mielellään puhuvat omasta työstään ja opastavat esim laitteiden käytössä ja huollossa. 

Vierailija
33/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Paitsi kun tuli huoltonainen, ja vieläpä yksin, vaihtamaan hanaa, niin hanan koekäytön aikana sanoin että jätä hana auki, niin minä otan pannuun vettä ja keitän meille kahvit.  

Vierailija
34/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä häpeää esim sotkuista kotiaan..?

Siivoan kyllä kotini, mutta en halua kohdata yhtäkään tuntematonta ihmistä omassa kodissani. Luotan, että hoitavat huollot asiallisesti, vaikken olekaan kotona. Ja useimmiten olenkin töissä.

Vierailija
35/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten isnnöitsijät antavat ala arvoistavan sarjan pyörivän telkassa vastaa jetron ja kaisan  huijaus ohjelmia molemmat menossa vankilaan. ISÄNNÖITSIJÄT HERÄTKÄÄ VAI ONKO TEISSÄ EDES KETÄÄN JOKA USKALTAA OTTAA VASTUUN TEKEMISISTÄÄN  meidän yhtiössä jo kolmas selittelijä 6v sisällä. isännöitsijä on renki joka tekee juuri niin kuin talo hallitus päättää.

Vierailija
36/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monella suuri houkutus vähintään alkaa vähän tarkemmin tutkimaan paikkoja jos ei ole asukas paikalla.

Ei sellaista uskalla kun nykyään on kameroita joka paikassa.

Vierailija
37/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Paitsi kun tuli huoltonainen, ja vieläpä yksin, vaihtamaan hanaa, niin hanan koekäytön aikana sanoin että jätä hana auki, niin minä otan pannuun vettä ja keitän meille kahvit.  

Mä laittaisin pullatkin uuniin.

Vierailija
38/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että lähden aika usein muualle, jos on huoltmiehiä tulossa, ihan vaan siksi, kun en oikein tiedä, että miten siinä tilanteessa pitäisi olla.

Että pitääkö tässä nyt jutella jotain, vai antaa tyyppien hoitaa hommansa kaikessa rauhassa ilman sen suurempaa seuranpitoa, tai odottaako ne nyt, että tarjoan kahvit.

Vierailija
39/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä käyvät niin pikaisesti että ei siinä mitään tutkita. Tosi kohteliaita ja mukavia on olleet kaikki. 

Vierailija
40/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltomiehelle pitää valittaa jos joku on käyttänyt portaita saatikka hissiä kamalaa jotkut jopa käynnistävät autonsa kun lähtevät töihin. HUOLTOMIEHELLÄ PITÄÄ OLLA NÄIHIN KIPERIIN KYSYMYMSIIN HETI VASTAUS VALMIINA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän