Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että aikuinen ihminen lähtee omasta kodistaan ulos, kun huoltomiehet saapuvat?

Vierailija
26.10.2025 |

Eli ei pysty kohdata huoltomiehiä

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän elämääni, enkä heidän aikataulunsa mukaan. Olen työssäkäyvä, etten jää vahtimaan huoltomiehiä kotiini silloin. 

Vierailija
2/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häpeää esim sotkuista kotiaan..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ahdistus on melko yleistä, lisäksi erityisesti traumataustaisia naisia voi pelottaa olla asunnossa tuntemattoman miehen kanssa.

Vierailija
4/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista, mutta saa siellä olla, riippuu millaista hommaa joutuvat tekemään. Itse en ole kytännyt vieressä koskaan, antaa ammattilaisten hoitaa. . 

Vierailija
5/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mieluiten kotona että näen mitä ne tekevät, mutta ymmärrän kyllä että joitakin voi häiritä kun kotona on vieraita ihmisiä.

Vierailija
6/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Joku tunkeutuu yhtäkkiä kotiin. Muutama huoltomies vaivaa asukasta katsomaan ja nalkuttaa tai nojailee sohvaan, istuu sängylle. Pitäisi olla säännöt. Auraaja ajaa kohti.

Vierailija
7/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen ahdistus on melko yleistä, lisäksi erityisesti traumataustaisia naisia voi pelottaa olla asunnossa tuntemattoman miehen kanssa.

Niillä on nykyään kutsupuhelimet auki kun tulevat huoneistoon, jossakin olkapäällä. 

Vierailija
8/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Joku tunkeutuu yhtäkkiä kotiin. Muutama huoltomies vaivaa asukasta katsomaan ja nalkuttaa tai nojailee sohvaan, istuu sängylle. Pitäisi olla säännöt. Auraaja ajaa kohti.

Luen yllä olevan tekstin mutta en silti ymmärrä sitä.

Vierailija
9/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että huoltomiehet tykkäävät jos asukas ei ole kotona. Vaikkei se vieressä seisoisikaan.

Vierailija
10/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen yllä olevan tekstin mutta en silti ymmärrä sitä.

Vain he joille tiedonportti on avautunut ymmärtävät. Käytä kuudetta aistiasi.

Vierailija
11/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kotonaan voi olla kuten haluaa. Eihän ole pakko mennä juuri siihen huoneeseen missä huoltohenkilö on. Kummallisia kommentteja ihmisillä, miksi tehdä hankalaa ihan tavallisesta asiasta?

Vierailija
12/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähde karkuun jos muutenkin olisin kotona, mutta on se jotenkin vähän kiusallista. Ei tiedä pitäiskö jutella ja pitää seuraa tai jopa keittää kahvit tms. Enkä osaa keskittyä mihinkään omaan hommaan niin usein sitten olen vähän tekevinäni jotain tai pyörin ympyrää toisessa huoneessa.

Vierailija
13/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen heidän palveluita hyvin harvoin. Olen kerran ollut kotona sillon, kun on huoltomies käynyt. 

Oli oikein mukava vanhempi mies.

En pelkää ihmisiä. 

Vierailija
14/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä? Pitääkö juttella niiden kanssa? Että olisi sosiaalinen eikä ihmiskammoinen? Että arvostaa heidän työtä? 

Ennen juttelin aina, mitta tässä taloyhtiössähuomtomiehilöä  oli jatkuvaa seksuaalista vihjailua. Ei, ei ole vain omaa kuvitelmaa. Jos ei täysin tollo ja olisi kuullut samat, niin olisi töysin samaa mieltä. 

En siis mielelläni juttele ellei ole ihan pakko liittyen  johonkin korjaukseen. 

Ällöttävää tuollainen hyi jelvetti! Lisäksi aihetta epäillä, että taloyhtiöni on sekaantunut jopa rikoksiin. Väärin laskutukseen sun muuta ja todelkakin senkin voin todistaa, jos  ei lle ääliö siellä vastapuolella. 

Vierailija
15/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt toisten koteihin huoltotöitä ja kaikkein sujuvammin asiat menee kun ei olan yli puuskuteta.

Vierailija
16/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en voisi ymmärtää miksi naisen pitäisi olla asunnossa vieraan miehen kanssa kahden. Tietenkin jos halutaan nostaa syyte 10 vuoden päästä rahan toivossa.

Vierailija
17/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähde karkuun jos muutenkin olisin kotona, mutta on se jotenkin vähän kiusallista. Ei tiedä pitäiskö jutella ja pitää seuraa tai jopa keittää kahvit tms. Enkä osaa keskittyä mihinkään omaan hommaan niin usein sitten olen vähän tekevinäni jotain tai pyörin ympyrää toisessa huoneessa.

Ota kirja tai kännykkä käteen ja mene sohvannurkkaan lukemaan.

Vierailija
18/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä kotonaan voi olla kuten haluaa. Eihän ole pakko mennä juuri siihen huoneeseen missä huoltohenkilö on. Kummallisia kommentteja ihmisillä, miksi tehdä hankalaa ihan tavallisesta asiasta?

Siellä joku kartanon herra.

Vierailija
19/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä häpeää esim sotkuista kotiaan..?

Muuttuuko se siistimmäksi sillä että lähtee pois?

Vierailija
20/62 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa mä täällä pienessä kämpässä teen sillä aikaa kun jotkut huoltomiehet häärää, seison vieressä ja kyylään? Kun mihinkään ei pääse pois näköpiiristäkään niin vähän kiusallista siinä muutakaan tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi