Mies, miksi kiinnostuksesi naiseen lopahti kun olitte
Kommentit (36)
Naisesta näki, että hän yritti miellyttää ja muutti mielipidettä vastaamaan omiani.
Nainen puhui ikävästä exästään.
Pyysi lainaksi rahaa.
Halusi lapsia.
Riittääkö nämä vai haluatko lisää?
Mistä luulet saavasi ilmaiseksi kotirouvan? Kukaan ei tule toimeen ilman rahaa.
Ei antanut nuolla pilluaan, vaan halusi itse lämmittää itsensä ja vaati kaiken lisäksi kondomin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tuntui, että eräs halusi vain jonkun, jolla on korvat jolle huutaa kuinka perseestä miehet ovat. 🤣
Tässä muutamia eri naisten kanssa ilmenneitä syitä:
- nainen oli jotenkin tosi frigidin oloinen. Ikään kuin hänellä ei ollut mitään kiinnostusta seksiä kohtaan, edes ajatuksen tasolla
- nainen oli kahden tapaamisen jälkeen ilmiselvästi ihastunut minuun. Omat tunteet ei ollut vielä ainakaan yhtään samalla levelillä, joten laitoin homman poikki varmuuden vuoksi
- naisella oli rumat rinnat, siis oikeasti todella epätavallisen näköiset
- nainen kertoi avoimesti tapailevansa muitakin miehiä samaan aikaan, ja se jotenkin vaan latisti kiinnostukseni, enkä enää kokenut motivaatiota jatkaa tapailua
- naisen mielialat heittelivät aivan laidasta laitaan. Tiistaina iloinen ja ekstrovertti olikin torstaina masentunut ja sulkeutunut. Oli sen verran Jekyll ja Hyde keissi, että vetäydyin tapailusta
Heti ensimmäisten treffien jälkeen alkoi viestipommitus, överiksi menevät kehut ja jopa painostus siihen, että pitää nähdä heti huomenna uudestaan. Kohteliaasti vastasin, että ei kiitos. Siitäpä vasta riemu repesi ja alkoi hirveä kyselytulva, että miksi en kelpaa, mikä minussa on vikana.
Ei käsitykseni mukaan ollut uskova nainen. Saattoi toki ollakin, mutta tuon vuoksi en uskaltanut oikein jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai miesten kiinnostus lopu.
Oletko oikeasti noin helvetin tyhmä?
Asuin vanhempiensa naapurista, ja sinne olisi pitänyt mennä kahville toisten treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei antanut nuolla pilluaan, vaan halusi itse lämmittää itsensä ja vaati kaiken lisäksi kondomin käyttöä.
Todella törkeää.
Iski ns. post nut clarity, ja ymmärsin että tästä ei tule mitään pitkän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olet täysi idiootti, jos heti panet uutta tuttavuutta ilman kortsua. Mahtaa sulla olla tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Kotirouva ja ilmainen ei oikein sovi samaan virkkeeseen. Termit kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
- naisella oli rumat rinnat, siis oikeasti todella epätavallisen näköiset
Millä tavalla rumat?
Viidennenkin illallisen maksaminen.
Lapsellinen kikattelu jenkkileffan tyyliin juuri oikeissa kohdissa.
Odotti treffilahjaa oli kyllä oudoin tapaus.
Puhui vain itsestään.
Täydellinen nutcase joka pystyi pitämään fasadin muutaman kerran mutta paskoi aika pian pahan olonsa minun päälle aina kun nähtiin. Next.
Yksi sai pikkulapsiraivareita kerran kuussa. Ei kiitos, haluan seurustella aikuisen kanssa.
Ensimmäisillä treffeillä olin hieman pettynyt hänen ulkonäköönsä. Mutta ensi hetkistä kävi myös ilmi, että henkisesti olimme aivan poikkeuksellisella tavalla harmoniassa, oli kuin olisimme tunteneet toisemme iäisyyden. Ikimuistoiset treffit siinä mielessä.
No, tapasimme vielä muutaman kerran, ja tapailu päättyi ensimmäisen seksikerran jälkeen, kun jouduin oikeasti myöntämään itselleni: tämä nainen ei vaan yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen minulle. Keksin tekosyyn miksi suhde ei voi jatkua, ja hän oli silminnähden hämmentynyt ja surullinen asiasta.
Aika paska maku jäi suuhun koko hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta näki, että hän yritti miellyttää ja muutti mielipidettä vastaamaan omiani.
Nainen puhui ikävästä exästään.Pyysi lainaksi rahaa.
Halusi lapsia.
Tuo pummaaminen on vastenmielistä ja usein nuo pummit olettavat, että lainattua rahaa ei tarvitse maksaa takaisin. Kyllä ne maksetaan, jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen puhui ikävästä exästään.Pyysi lainaksi rahaa.
Halusi lapsia.
Eräs ryssätaustainen, joka on pari vuotta sitten Suomeen loisimaan? Yrittää hyvin toimeentulevia rikkaita miehiä. Naamaa koristaa jättikokoiset peräpukamahuulet. Lapsiakin on. Mies oletettavasti rintamalla.
Ei kai miesten kiinnostus lopu.