Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miksi kiinnostuksesi naiseen lopahti kun olitte

Vierailija
26.10.2025 |

tapailleet muutaman kerran?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On off suhde. Välissä tapaili jotain muuta, joka muka komeampi. Yhden näistä näin sattumalta ja ihan täys retku. Sitten tajusin tyhmyyteni ja loppu.

Vierailija
42/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolainen besserwisser -asenne, vaikka ulkoasu kertoi ihan jotain muuta viestiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi lapsia

Vierailija
44/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jotkut aikaisemmissakin kommenteissa sanoivat: ulkonäkö ei viehättänyt riittävästi, en ihastunut, enkä tuntenut riittävää seksuaalista vetovoimaa. Ei myöskään muuten ollut riittävän kiinnostava persoona.

Tuntuu ikävältä myöntää, mutta ghostasin. Lakkasin vain vastaamasta viesteihin, kun en ihan oikeasti enää vain viitsinyt. Taas sai elämä turhan episodin täytteekseen.

Vierailija
45/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuin wanharouva Tyhjäpään ulvahdus. Ja varmaankin tuhoaa myös tämän ketjun piakkoin.

Vierailija
46/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on aika vaikea höynäyttää tapailumieheksi maksamaan wanhusnaisen märehtimiset, pelkästään vihjailemalla että joskus tulevaisuudessa voisi olla peuhaamistakin. Wanhusnaisilla tavara ei enää toimi, he eivät voi kirjaimellisesti  käyttää tavaraansa miehen harhauttamiseen tapailumieheksi, siksi antavat ymmärtää että sitten ehkä, joskus tulevaisuudessa.

Parinvalintatreffeillä etsitään paria pitempään tai lyhyempään suhteeseen, jos siellä yksi tai toinen ei kiinnosta ollenkaan niin silloin ei mennä peuhaamaan. Mutta, jos kummatkin ajattelevat että tästähän voisi tulla meille yhteinen juttu, niin siinä tapauksessa on syytäkin peuhata kiihkeästi ihan heti, jotta joku kolmas osapuoli ei ehdi väliin.  Vaikka se jäisikin yhdeksi kokemukseksi, niin kummatkin ovat yhtä kokemusta rikkaampia.

Vierailija
47/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisillä treffeillä olin hieman pettynyt hänen ulkonäköönsä. Mutta ensi hetkistä kävi myös ilmi, että henkisesti olimme aivan poikkeuksellisella tavalla harmoniassa, oli kuin olisimme tunteneet toisemme iäisyyden. Ikimuistoiset treffit siinä mielessä. 

No, tapasimme vielä muutaman kerran, ja tapailu päättyi ensimmäisen seksikerran jälkeen, kun jouduin oikeasti myöntämään itselleni: tämä nainen ei vaan yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen minulle. Keksin tekosyyn miksi suhde ei voi jatkua, ja hän oli silminnähden hämmentynyt ja surullinen asiasta. 

Aika paska maku jäi suuhun koko hommasta. 

Mikä ulkonäössä oli vikana? Itselleni naisena ei tulisi mieleenkään tapailla saati harrastaa seksiä, jos mies ei ole hyvännäköinen. Ikävä kyllä en anna mahdollisuutta eikä tunnu sielujenkaan sympatiaa silloin. Olisitko kaivannut enemmän ystäviä tai kuuntelijaa kuin seurustelukumppania tästä naisesta ja nämä kaksi sekoittuivat? Ystävälläni on tämä ongelma. Hän asettuu heti kaikkien lepotuoliksi ja suhde muuttuu seksisuhteeksi.

Vierailija
48/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kuin wanharouva Tyhjäpään ulvahdus. Ja varmaankin tuhoaa myös tämän ketjun piakkoin.

Mitä tämä sinun deluusiosi oikein on. Olen huomannut sinun heittelevät tällaista kommenttia milloin kenellekin, kerran myös minulle. Ei hajuakaan kehen viittaat, mutta minä se en ainakaan ole. Oletko psykoosisairaudesta kärsivä henkilö?

Vierailija
49/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisillä treffeillä olin hieman pettynyt hänen ulkonäköönsä. Mutta ensi hetkistä kävi myös ilmi, että henkisesti olimme aivan poikkeuksellisella tavalla harmoniassa, oli kuin olisimme tunteneet toisemme iäisyyden. Ikimuistoiset treffit siinä mielessä. 

No, tapasimme vielä muutaman kerran, ja tapailu päättyi ensimmäisen seksikerran jälkeen, kun jouduin oikeasti myöntämään itselleni: tämä nainen ei vaan yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen minulle. Keksin tekosyyn miksi suhde ei voi jatkua, ja hän oli silminnähden hämmentynyt ja surullinen asiasta. 

Mikä ulkonäössä oli vikana? Itselleni naisena ei tulisi mieleenkään tapailla saati harrastaa seksiä, jos mies ei ole hyvännäköinen. Ikävä kyllä en anna mahdollisuutta eikä tunnu sielujenkaan sympatiaa silloin. Olisitko kaivannut enemmän ystäviä tai kuuntelijaa kuin seurustelukumppania tästä naisesta ja nämä kaksi sekoittuivat? Ystävälläni on tämä ongelma. Hän asettuu heti kaikkien lepotuoliksi ja suhde muuttuu seksisuhteeksi.

"Itselleni naisena ei tulisi mieleenkään tapailla saati harrastaa seksiä, jos mies ei ole hyvännäköinen"

Ei kai tuossa mitään ongelmaa ole, jos siis pystyy saamaan hyvännäköisiä miehiä.

Vierailija
50/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei lopahtaisi? Naiset ovat kaikkinensa hyvin usein tylsiä. Ainahan se on niin päin että treffeillä naiselle syntyy kovasti kiinnostusta miestä kohtaan, alkaa se loputon kysely koska tavattais taas olit tosi kiva. Naisethan jahtaa vuosikausia kysellen aina perään. Jos kerran sitten suostut treffeille joudut keksimään tekosyitä miksi ei ehdi enempää. Kahvilat, elokuvat, ravintolat jne. Ovat tylsää ajanvietettä, tarvitsen paljon enemmän. M41

Vierailija
51/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itselleni naisena ei tulisi mieleenkään tapailla saati harrastaa seksiä, jos mies ei ole hyvännäköinen"

Ei kai tuossa mitään ongelmaa ole, jos siis pystyy saamaan hyvännäköisiä miehiä.

Ei ole ei ongelmaa. Ja siitä näkökulmasta tuo oli itse hankittu ongelma tai epäselvyyttä siitä mikä on haussa.

Vierailija
52/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiset olivat aina naisen luona työpäivien jälkeen ja nainen oli kuin nukkuvan rukous joka kerta. Neljänsien treffien aikana päästiin jo rintojen hyväilyyn saakka. Sitten ajattelin että naisen on syytä vaan käydä nukkumaan ennemmin kuin viettää aikaa kanssani.

Vierailija
53/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli draama kuningatar ja minä se kaipaan rauhaa.

Vierailija
54/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paljasti että ei hakenut minusta kumppania vaan mahdollistajan ja orjan joka maksaa ja tekee kaiken niin kuin tämä nainen haluaa

Vierailija
55/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein ainakin niin, että nätisti sanottuna "annoin mahdollisuuden", eli jos nainen osoitti kiinnostusta, niin tapailin kyllä, vaikka varsinaista vetovoimaa ei heti aluksi olisi ollut. 

Tosin useinhan siinä sitten kävi niin, että lopulta homma ajautui seksiin asti, ja kun sitten senkään jälkeen ei sisimmässäni alkanut liekki lepattaa, niin lopetin tapailun.

Ehkä vastaavantyyppisistä kokemuksista johtuen monet naiset päätyvät harhaluuloon, että "kaikki miehet" ovat vain seksin perässä, vaikka totuus saattaa olla tavallaan täysin vastakkainen.

Vierailija
56/56 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri, mutta tunnistan tuon yllä esitetyn siitä että naisen ulkonäkö "ei sitten kuitenkaan riittänyt". Olen tavannut mukavia, sinänsä mielenkiintoisia ja lupaavan oloisia naisia, jotka eivät mitenkään erotu edukseen ulkonäköllisesti, mutta eihän se estä deittailua. Ajatuksella siis että katsotaan nyt josko tästä tulisi jotain. Ajatukset eivät ole olleet missään fyysisessä, vaan ihan siinä että on ollut mukavaa seuraa. Miehenä on myös helppo todeta haluavansa edetä hitaasti, sitä ei kukaan nainen koskaan kyseenalaista. Sitten kun jossain vaiheessa tullaan pisteeseen että pitäisi kokeilla miten fyysinen puoli sujuu, on joutunut ikäväkseen toteamaan että juu ei, ei se vaan lähde. Tilanteessa joutuu pinnistelemään kovasti ja yrittää ajatella jotain kiihottavaa, mutta siltikään ei homma lähde käyntiin. Sillon on pakko vaan todeta itselleen että ei tässä nyt kuitenkaan mikään määrä mukavaa luonnetta pelasta, jos ei vaan tee mieli toista.