Mies, miksi kiinnostuksesi naiseen lopahti kun olitte
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesta näki, että hän yritti miellyttää ja muutti mielipidettä vastaamaan omiani.
Nainen puhui ikävästä exästään.Pyysi lainaksi rahaa.
Halusi lapsia.
Riittääkö nämä vai haluatko lisää?Eräs ryssätaustainen, joka on pari vuotta sitten Suomeen loisimaan? Yrittää hyvin toimeentulevia rikkaita miehiä. Naamaa koristaa jättikokoiset peräpukamahuulet. Lapsiakin on. Mies oletettavasti rintamalla.
Nämähän näyttää luonnossa ihan kamalalta turvotettuine huulineen ja koukkunokkineen. Käytös kylmää ja luontaantyöntävää ja miehen pitäisi olla näillehuorille kustantamassa heti sitä sun tätä. Kukaan täysipäinen ei koske noihin ellei halua vainpillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei antanut nuolla pilluaan, vaan halusi itse lämmittää itsensä ja vaati kaiken lisäksi kondomin käyttöä.
Todella törkeää.
Jos sillä oli joku tauti?
Kiinnostus lopahti eka treffeillä, muutamilla kävin. Ei ihan etukäteisesittelyt täsmännyt, eikä liity ulkonäköön tai painoon millään tavalla mistä täällä lässytellään.
Tapailtiin kolme kuukautta, ehdittiin näkemään noin kymmenen kertaa, ja seksiä harrastettiin useita kertoja.
Suhde loppui aika erikoisesti. Olin lähettänyt kolme kertaa hänelle whatsapissa viestiä, ja hän aina vastasi kyllä nopeasti ja keskusteli aktiivisesti, mutta hän ei minun suuntaani avannut keskustelua ns. vastavuoroisesti. Kokeilin että mitä tapahtuu jos minä en enää lähetä viestiä, ja seurauksena oli se että emme ole olleet enää yhteydessä viimeiseen kuuteen kuukauteen :D
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä olin hieman pettynyt hänen ulkonäköönsä. Mutta ensi hetkistä kävi myös ilmi, että henkisesti olimme aivan poikkeuksellisella tavalla harmoniassa, oli kuin olisimme tunteneet toisemme iäisyyden. Ikimuistoiset treffit siinä mielessä.
No, tapasimme vielä muutaman kerran, ja tapailu päättyi ensimmäisen seksikerran jälkeen, kun jouduin oikeasti myöntämään itselleni: tämä nainen ei vaan yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen minulle. Keksin tekosyyn miksi suhde ei voi jatkua, ja hän oli silminnähden hämmentynyt ja surullinen asiasta.
Aika paska maku jäi suuhun koko hommasta.
Tämä kuulostaa kyllä ihan surulliselta :( Oliko tuossa, ettei ulkonäkö riittänyt, kyse enemmän siitä että koet ettet viehäty hänestä (tarpeeksi) vai esim että hävettää esitellä totuttua rumempaa puolisoa? Kiinnostaisi ihan vaan uteliaisuuden vuoksi tietää. Ilmeisesti naisen ulkonäkö oli ihan siinä rajalla ettei riittänyt?
En sinua kyllä syyttele mitenkään, parempi kummallekin erota jos ei toinen sytytä tai vähän hävettää esitellä lähipiirille tai ylipäätään jos ei tunnu oikealta, oli syy sitten miten mitätön muille. Olisi kamalaa tällaista sielunkumppania kohtaan, kun oikeasti maailmassa todennäköisesti on joku, jolle hän riittää ja on enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei antanut nuolla pilluaan, vaan halusi itse lämmittää itsensä ja vaati kaiken lisäksi kondomin käyttöä.
Todella törkeää.
Jos sillä oli joku tauti?
Ei vaan ei halunnut ottaa riskiä, että saa mieheltä jonkun taudin.
Vierailija kirjoitti:
Asuin vanhempiensa naapurista, ja sinne olisi pitänyt mennä kahville toisten treffien jälkeen.
Siis asui vanhempiensa naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Näistäkin vastauksista näkee että miehet pelkäävät kun tajuavat löytäneensä rakkauden. Miksi pelkäätte tunteita ja juoksette heti karkuun? Pitäkää nyt hyvät miehet kiinni, kun löydätte tunnetasolla itsellenne sopivan naisten. Niitä ei noin vaan löydy. Vanhetessa vaikka ulkonäkö rapistuu, sisäinen tunne toiseen ei.
Missä näistä viesteistä näkyi rakkaus tai edes sinne päin meneminen? Minä en nähnyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistäkin vastauksista näkee että miehet pelkäävät kun tajuavat löytäneensä rakkauden. Miksi pelkäätte tunteita ja juoksette heti karkuun? Pitäkää nyt hyvät miehet kiinni, kun löydätte tunnetasolla itsellenne sopivan naisten. Niitä ei noin vaan löydy. Vanhetessa vaikka ulkonäkö rapistuu, sisäinen tunne toiseen ei.
Missä näistä viesteistä näkyi rakkaus tai edes sinne päin meneminen? Minä en nähnyt...
Samaa jäin itsekin ihmettelemään.
Enemmänkin tämän ketjun viesteistä mun mielestä paistaa läpi, että kommentoineet miehet nimenomaan eivät olleet ihastuneet (joko henkisellä tai fyysisellä tasolla) noihin naisiin, ja siksi lopettivat tapailun.
Vierailija kirjoitti:
Ei käsitykseni mukaan ollut uskova nainen. Saattoi toki ollakin, mutta tuon vuoksi en uskaltanut oikein jatkaa.
Sekö on tärkein asia ? Et ollut varma ja sitten päädyit hylkäämään. Olisiko pitänyt olla raamattu kainalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää.
Jos sillä oli joku tauti?Ei vaan ei halunnut ottaa riskiä, että saa mieheltä jonkun taudin.
Fiksu nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisillä treffeillä olin hieman pettynyt hänen ulkonäköönsä. Mutta ensi hetkistä kävi myös ilmi, että henkisesti olimme aivan poikkeuksellisella tavalla harmoniassa, oli kuin olisimme tunteneet toisemme iäisyyden. Ikimuistoiset treffit siinä mielessä.
No, tapasimme vielä muutaman kerran, ja tapailu päättyi ensimmäisen seksikerran jälkeen, kun jouduin oikeasti myöntämään itselleni: tämä nainen ei vaan yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen minulle. Keksin tekosyyn miksi suhde ei voi jatkua, ja hän oli silminnähden hämmentynyt ja surullinen asiasta.
Tämä kuulostaa kyllä ihan surulliselta :( Oliko tuossa, ettei ulkonäkö riittänyt, kyse enemmän siitä että koet ettet viehäty hänestä (tarpeeksi) vai esim että hävettää esitellä totuttua rumempaa puolisoa? Kiinnostaisi ihan vaan uteliaisuuden vuoksi tietää. Ilmeisesti naisen ulkonäkö oli ihan siinä rajalla ettei riittänyt?
En sinua kyllä syyttele mitenkään, parempi kummallekin erota jos ei toinen sytytä tai vähän hävettää esitellä lähipiirille tai ylipäätään jos ei tunnu oikealta, oli syy sitten miten mitätön muille. Olisi kamalaa tällaista sielunkumppania kohtaan, kun oikeasti maailmassa todennäköisesti on joku, jolle hän riittää ja on enemmänkin.
En vaan viehättynyt riittävästi hänen ulkonäöstään, ja seksuaalinen kemia kärsi siitä. En ajatellut hetkeäkään mitään sellaista että "mitä muut ajattelisivat, jos seurustelisin tämän naisen kanssa".
"Ilmeisesti naisen ulkonäkö oli ihan siinä rajalla ettei riittänyt?"
Ehkä näinkin voisi sanoa.
Todella huono yleissivistys ja paha alisuoriutuminen elämässä. Tuntui, että olisin ollut treffeillä lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi erittäin kiinnostavaa nähdä kuvasi. 🤭