Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa kun uusi työkaveri kyselee perheasiat ja kaikki yksityisasiat.

Vierailija
26.10.2025 |

Huomenna sanon etten halua perheasioista puhua. Piste.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole töissä.

Vierailija
2/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rajoittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtoverisi on tungetteleva ja sinun ei tarvitse kertoa asioitasi hänelle. Jos hän kysyy jotain, niin sano vaan että tämä on nyt sellainen asia jonka mieluiten pidän omana tietona. 

Vierailija
4/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten miehet ja ole vain hiljaa tai sano kuten miehet että vit tuako se sulle kuuluu.

Naisversio on että pidän yksityisasiat itselläni 🙂 Äläkä pahoittele liiaksi päälle tai tunne syyllisyyttä. Pidä sama linja käytöksessä työkavereita kohtaan toteamisen jälkeen.

Vierailija
5/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten miehet ja ole vain hiljaa tai sano kuten miehet että vit tuako se sulle kuuluu.

Naisversio on että pidän yksityisasiat itselläni 🙂 Äläkä pahoittele liiaksi päälle tai tunne syyllisyyttä. Pidä sama linja käytöksessä työkavereita kohtaan toteamisen jälkeen.

Luuletko oikeasti että miehet sanovat noin? Enemmän naisen suusta kuule tuota yläpuolista virkettä ja toisinpäin.

Vierailija
6/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ap:n pulma liittyy siihen kun on vaikea sanoa ei. Noin yleisestikin. Minä aloin opetella vuosia sitten ja kyllähän siinä menetti ihmisiä. Piti pysyä kovana ja olen kyllä tyytyväinen valintaani. Lopulta mikään ei muuttunut. Nyt voin vertailla tilanteita lampaan ja leijonan osista. Kunnioitus ansaitaan mutta asiallinen käytös on tietenkin pysynyt mukana.

Omalla vastuulla.

Vierailija
7/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mikään pakko ole vastata. Tai sitten voi sanoa että en keskustele näistä asioista töissä. Kyllä se lopettaa kun ei saa vastakaikua.

Vierailija
8/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti että miehet sanovat noin? Enemmän naisen suusta kuule tuota yläpuolista virkettä ja toisinpäin.

En luule vaan tiedon laitoin eteenpäin.

Vierailija
9/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä naisten ongelmia. Kaikki asiat pitää kälättää moneen kertaan.

Vierailija
10/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyselet kovasti hänen henk.koht. asioistaan, miten avoimesti suhtautuu? 

Vierailija
11/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä häneltä ole kysellyt yhtään mitään. ap

Vierailija
12/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jakanut työkaveri naiselle tarkempia syitä sinkkuuteen. Kerroin vain että rakkaus on harvinaista. Myöhemmin alkoi vihjailla homoudesta 😅 En sitäkään kommentoinut vaan pidin saman linjan.

Vierailija
13/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kyselevä työkaveri on suurella todennäköisyydellä seiskatyyppinen juorukello, olkaa varovaisia.

Vierailija
14/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tämmöinen yli-utelias kollega. Tuntuu, ettei ole uteliaisuudella mitään rajaa. Olen lopettanut kaiken omista asioista puhumisen töissä, koska tämä vaan aiheutti aina hirveän uteluripulin tälle kollegalle. 

Vierailija
15/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työnantaja sellainen utelija. Sille pitää vaan laittaa raja jollain tavalla, jos ei halua kertoa.

Vierailija
16/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tuollaisia "en puhu näistä asioista"

. Jotain ympäripyöreää liibalaabaa. Ja oikeana hetkenä sohaise takaisin, niin ymmärtää olla utelematta työhön liittymätöntä

Vierailija
17/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vastaukseksi vastakysymys. Sillä tavallahan vastaaminen on kautta aikojen vältetty.

"Mitä teit viikonloppuna?"

"No, mitäpä minä kummempia. Mitäs sinä teit?"

Vierailija
18/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se.

Vierailija
19/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa kysellä, ihan intiimejä asioitakin. Voi olla että lopettaa itse kyselemisen.

Toinen vaihtoehto on kertoa joka kerta eri tarina. Minä teen välillä näin kun uteliaat kyselee. Pään sisällä nauraa hekotan ihmisten ällistyneitä ilmeitä. Mulla on hyvä pokka.

Vierailija
20/39 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla salattavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme