Soitin tänään ekaa kertaa metron hälytyskeskukseen
Joku hullu riehui metrossa.
Eilen samanlainen tilanne Hesburgerissa, joku hullu riehui siellä. Kaksi ahdistavaa juttua nyt peräkkäisinä päivinä tapahtunut julkisella paikalla.
Kommentit (17)
Oliko se luiden ja lihakimpaleen syöjä?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011559985.html
"Metrossa matkustanut nainen järkyttyi vieressä istunut mies kaivoi pussista raakaa lihaa ja alkoi syödä"
Vierailija kirjoitti:
"Metrossa matkustanut nainen järkyttyi vieressä istunut mies kaivoi pussista raakaa lihaa ja alkoi syödä"
Söi koiransa ruoat, kurja.
Mitä tapahtui metrossa? Minä en ole myöskään koskaan joutunut soittamaan metron hälykeskukseen. Vältän kyllä liikkumista kaupungilla iltaisin ja viikonloppuisin.
Hätänumeroon olen soittanut muutaman kerran. Pari kertaa pakkassäässä huonossa jamassa olevaa juoppoa tai vastaavaa varten, kerran pahoinpitelytilanteesta ja kerran satuin paikalle, kun nuori mies hyppäsi parvekkeelta. Parvekekeissi oli aika järkyttävä, niin henkitoreissa se ihminen.
Tuntuu, että nykyään kun menee ihan mihin kellonaikaan tahansa tuolla metrossa, niin löytyy vähintään yksi sekopää aina yhdelle vaunulle. Ihan vaikka arkipäivänä keskellä iltapäiväruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa kai vain korottaa ääntä ja vähän heiluu. Tosihullut on erikseen.
Äänenkorottaminen ei luo hyvää matkustusrauhaa. Menisi johonkin metsään ulvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että nykyään kun menee ihan mihin kellonaikaan tahansa tuolla metrossa, niin löytyy vähintään yksi sekopää aina yhdelle vaunulle. Ihan vaikka arkipäivänä keskellä iltapäiväruuhkaa.
Jep, porukka on aika sekaisin. Nabbi otsaan vain.
Peukku? Itsekin jouduin ekaa kertaa elämässäni soittamaan poliisit riehumisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänenkorottaminen ei luo hyvää matkustusrauhaa. Menisi johonkin metsään ulvomaan.
Ei saa mölistä metsässä! Eläimet pelkää ja minä telttaretkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söi koiransa ruoat, kurja.
Eikö kukaan enää välitä lasten vanukkaista?
Vierailija kirjoitti:
Peukku? Itsekin jouduin ekaa kertaa elämässäni soittamaan poliisit riehumisen vuoksi.
Ei varmaan kaikki häiriöt johdu siitä, vaikka lehdet on nyt innostuneet aiheesta. Metrot on olleet jo vuosia täynnä narkkeja, juoppoja ja hulluja.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä jatkuvasti noin levotonta ole. Olen matkustanut Itä-Helsingin päässä myöhään illallakin, enkä ole häiriöihin törmännyt. Mutta toki niitä välillä on keskellä.päivääkin.
Näin hesessä alikulkutunnelissa ihme ukkoja huput päässä keskenään kokoontuneena kuin salaliittolaiset. Yhdellä oli kumiletku suussa. Arkipäivällä päivänvalossa. Klo 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä jatkuvasti noin levotonta ole. Olen matkustanut Itä-Helsingin päässä myöhään illallakin, enkä ole häiriöihin törmännyt. Mutta toki niitä välillä on keskellä.päivääkin.
Sanoisin melkein, että tosihullut voi olla liikkeellä jo aamusta ja päivällä. Illalla voi sen sijaan olla rauhallistakin. T. Vuosia töissä steissillä