Nainen, kelpaisiko maksullisilla naisilla käyvä mies?
Jos asia tulisi puheeksi ja mies olisi rehellinen niin haittaisiko asia?
Kommentit (6)
Yök. mun ex oli siis järkky, ja oli entinen rauhanturvaaja, Mikä hirveä sana! kertoi mulle, miten ottivat jonkun naisen jostain,pesivät ja kuurasivat, ja sitten panivat vuoronperään.
Luomakunnan kruunut!!
Ei kelpais. Miehen kaveri käy maksullisissa ja on sellainen naisten halveksuja. Parisuhteessa ollessaan sille tärkeintä on seksi ja että nainen passaa, ns perinteiset arvot. On eronnut usein ja siinä välissä sitten käy maksullisissa. Tämä mielikuva minulla on kaikista miehistä jotka maksullisia käyttää, yleensä halveksivat naisia ja nainen on vain reikä niille.
Olen 37 vuotiaaksi elänyt ilman fyysistä naiskosketusta niin siksi olisi suuri kiinnostus käydä maksullisella.Olisi kiva vaan ajatella löytävänsä vapaamielinen nainen jota asia ei haittaisi tulevaisuudessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yök. mun ex oli siis järkky, ja oli entinen rauhanturvaaja, Mikä hirveä sana! kertoi mulle, miten ottivat jonkun naisen jostain,pesivät ja kuurasivat, ja sitten panivat vuoronperään.
Luomakunnan kruunut!!
Joo, mutta ajattele, se on voinnut olla paikka missä paikallisilla ei ole edes pesuvettä, tämä nainen tuli sentään puhtaaksi.
Olen mies ja käynyt pari kertaa huvikseni. En sillä ettenkö olisi saanut muualta, vaan kokemuksen vuoksi. En tietenkään aio kertoa vaimolleni asiasta, koska todennäköisesti hänelläkin on ties mitä sperman nielemis-kokemuksia taustallaan ja muuta vastaavaa irstailua.
Enkä todellakaan ala katumaan tai miettimään tekemisiäni sen takia mitä ehkä joku joskus voisi ajatella. Minun elämänihän tämä on.
Enkä minä naisia halveksi, päin vastoin.
Ei kiitos. Rehellisyys tietty on kaiken perusta. En tiedä miten suhtautuisin jos kertoisi joskus harvoin aikaisemmin käyneensä, muttei meidän parisuhteen aikana. Ehkä se olisi ok, enhän voi muuttaa toisen historiaa. Jos olisi käynyt tiheään aikaisemmin niin tuskin katsoisin hyvällä. Jos suhteen aikana olisi käynyt niin saisi luvan jatkaa, vaikkakin ilman minua elämässään.