Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaisin joulupuu- keräykseen. Kuusessa oli lappu: Tyttö 14v, ilman lahjatoivetta.

Vierailija
25.10.2025 |

Oottekste laittaneet lahjoja vähävaraisille?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin nuorison vaatekauppaan olisi hyvä lahja 

Vierailija
122/127 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti tavarataloon tuo paljon iloa , voi itse valita mitä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ollut lahjatoivetta, jos nimenomaan lahjoja sai toivoa?

Haluaa että lahja on yllätys. Itse olin samanlainen enkä koskaan toivonut mitään joululahjaa. Tosin nautin niin villasukista kuin piirustusvälineistäkin eikä huonoa lahjaa tullut.

Vierailija
124/127 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paikkakunnalla on Lidl, lahjakortti. Tai S-ryhmän. Harjoittaa lapsen harkintaa kun saa itse päättää mitä ostaa.

Tuollaisen lahjan saattavat vanhemmat ottaa omaan käyttöönsä ja ostaa sillä vaikka ruokaa. Tai päihteitä, jollei ole rajattu lahjakortti. Ennemmin vaikka vaatekauppa, tai Normal, joka on tuon ikäisten suosikki. Teinitytölle löytyy sieltä niin kosmetiikkaa kuin hygieniatarvikkeita, ja herkkujakin.

Tämä , 14 - v tuskin löytää lidlistä tai s- marketista mitään mieluista .

Vierailija
125/127 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paikkakunnalla on Lidl, lahjakortti. Tai S-ryhmän. Harjoittaa lapsen harkintaa kun saa itse päättää mitä ostaa.

Tuollaisen lahjan saattavat vanhemmat ottaa omaan käyttöönsä ja ostaa sillä vaikka ruokaa. Tai päihteitä, jollei ole rajattu lahjakortti. Ennemmin vaikka vaatekauppa, tai Normal, joka on tuon ikäisten suosikki. Teinitytölle löytyy sieltä niin kosmetiikkaa kuin hygieniatarvikkeita, ja herkkujakin.

Tämä , 14 - v tuskin löytää lidlistä tai s- marketista mitään mieluista .

Ei täällä meillä ainakaan ole mitään kauppa- tai ostoskeskuksia, Ärrää, Lidliä, Normalia tai mitään muitakaan nuorten suosimia liikkeitä, elokuviinkin pitäisi mennä bussilla joita ei iltaisin ja viikonloppuisin mihinkään kulje. Jos laittaisin keräykseen lahjakortin, se olisi juurikin S- tai K-kaupan koska ne täällä vielä ovat ja lahjansaajat käsittääkseni valitaan saman paikkakunnan sosiaalitoimen kautta.

Vierailija
126/127 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne puutarha välineet on ihan ok lahja jollekkin keski ikäiselle-ehkä vaihtunut paketoitu lahja?

.miksi marista jos saa esim-käyttötavaraa esim.sakset joka on musta ok käyttötarvike. opettakaa lapsille kiitollisuutta!niin on oikea asenne lahjaan. lahja on hieno ele, sen ei tarvi aina olla joku muotitavara.jos et tykkää lahjoista.älä ilmottaudu lahjan saajaksi.huijauksia on paljon.

.lahjoittajat on usein itse köyhiä tai tavallisia ihmisiä.rikkaat ei useinkaan anna mitän,eivät osallistu.tietokone tai ökylahjat ei kuulu hyväntekeväisyyteen.jos lapsi toivoo ökyä ei ole oikeasti hyväntekeväisyys kohde vaan hemmoteltu tyyppi.kehittävät lahjat kuten piirrusturtarvike,tai joku koottava palapeli voi kehittää lasta enemmän kun joku öky shampoo.

Vierailija
127/127 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattu päästä ja kumarrus teille, jotka olette epäitsekkäitä ja ajattelette muita; annatte lahjoja vähävaraisille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä