Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näettekö te muutkin valkoista taustaa vasten silmissä koko ajan höytyviä jotka leijailee?

Vierailija
25.10.2025 |

Kertokaa myös ikänne, että voin suhteuttaa. Itse vasta 31, onko normaalia jo tässä iässä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä muuten ei kerrota kouluissa tai missään, vaikka jokaisella niitä on. Samanlainen tabu, kuin proput nielussa.

Tai se vihlaiseva kipu peräaukossa, joka iskee yllättäen ja kestää sekunnin murto-osan.

Vanha kunnon persevihlaisu, aivan todella ärsyttävä. Onneksi kestää vain silmänräpäyksen, ampuisin itseni minuutissa jos jäis päälle 😄

Varmasti näin, mutta epämiellyttävintä siinä on se yllätyksellisyys, jota ei voi parhaalla tahdollakaan liittää paikkaan, aikaan jne.

Vierailija
42/45 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä muuten ei kerrota kouluissa tai missään, vaikka jokaisella niitä on. Samanlainen tabu, kuin proput nielussa.

Tai se vihlaiseva kipu peräaukossa, joka iskee yllättäen ja kestää sekunnin murto-osan.

Olin kirjastossa selailemassa luettavaa hyllystä, kun tämä "käväisi". 

Ajattelin, että mulla on varmaan joku sairaus, mutta ei tuollaista oiretta ole kellään ollut. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat antaneet moniosaajien ruiskutella naamalle ja tässä on tulos. Silmäsankkeria pukkaa.

#naisvihanäkyväksi #rasisminäkyväksi

Vierailija
44/45 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo proput on kyllä ihmeellinen tabu. Olin 15-vuotias kun suussani maistui pahalta ja katsoin meikatessa kurkkuun.

Siellä oli vaalea pallura. Otin vanupuikon, se tarttui siihen ja HAISI.

Olin täysin varma, että minä olen ainoa ihminen maailmassa, joka moisia hajupommeja kantaa kurkussaan.

Vierailija
45/45 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kyllä kaikki nämä ketjussa olevat asiat ovat tuttuja ja oikein on pitänyt nolona kysyä. Tuota peräaukkovihlaisua en ole kehdannut kysyä.