Kaikki talvitakit on joko tikkitakkeja tai makakaratakkeja
Sileäpintaisia ei tahdo löytyä. Jää näköjään talvitakki ostamatta tänä vuonna.
Kommentit (15)
Käy katsomassa vaatekaupasta, on siellä muitakin.
Tikkiä ei kannata ottaa ellei tokkaa. Kamalia ne.
Näin eilen Vantaalla jollakin av-mammalla auki olevan nilkkoihin asti olevan makuupussitoppatakin. Mahtoi tällä av-mammalla olla kuuma. AV-mamma oli menossa Lindexiin.
suomalaiset niin läskejä ettei voi myydä ku säkkejä
ranskassa nähtyä- miksi suomessa niin paljon ylipainoisia ja plösöjä?
Kyllä ulstereita ja parkatakkeja on myynnissä paljon. Parkat oli kovaa huutoa jokunen vuosi sitten.
🇺🇦🇮🇱
Syksyt, talvet ja keväät nahkatakilla. Vain paita alla vaihtuu lämpötilan mukaan.
Mulla on 3 villakangastakkia, ei yhtään rahvaan tikkitakkia.
Mä haluaisin uuden parkatakin. Nuo nyt myynnissä olevat mitä olen löytänyt on vaan jotain kevytvanuhommia, ja mä haluaisin ihan kunnon toppatakin parkamallissa. Vanha Icepeak on just sellainen, mutta sen 10 vuotta vanha ja vaikka pinnaltaan täydellisessä kunnossa, on sisus jo niin linttaantunut ettei ole enää niin lämmin. Nyt myytävät parkat on just sellaisia kuin tuo nykyinen on linttaantuneena. Ottaisin saman takin jos uutena jostain löytäisin, oli ihan täydellinen.
Ainakin miehille löytyy takkeja jos minkälaisia. Miksei siis naisillekin?
Mua oksettaa, että harrastavat sänkypuuhia. Kuin isoisä ja lapsenlapsi.
No käytä viime vuotista. Tarviiko niitä koko ajan olla ostelemassa.
Ei ole kaikki. Täytyy olla jotain vikaa näössä, jos näkee vain makkara- ja tikkitakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin uuden parkatakin. Nuo nyt myynnissä olevat mitä olen löytänyt on vaan jotain kevytvanuhommia, ja mä haluaisin ihan kunnon toppatakin parkamallissa. Vanha Icepeak on just sellainen, mutta sen 10 vuotta vanha ja vaikka pinnaltaan täydellisessä kunnossa, on sisus jo niin linttaantunut ettei ole enää niin lämmin. Nyt myytävät parkat on just sellaisia kuin tuo nykyinen on linttaantuneena. Ottaisin saman takin jos uutena jostain löytäisin, oli ihan täydellinen.
Nykyän se uusi "littaantunut" on lämkin. On kato kymmennessä vuodessa vähän kehittynyt noi hommat. Itsellä ainakin lämmittää paremmin kuin untuvatakki.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa, että harrastavat sänkypuuhia. Kuin isoisä ja lapsenlapsi.
Ai talvitakit? Johan on sulla perversiot.
Makkaratakkeja*