Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on siinä että Tinder-profiilissa on eri ikä ja tekstissä kuitenkin mainittu oikea ikä?

Vierailija
21.02.2023 |

Ja ero 5 vuotta. Mitä kukaan voittaa tällä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja läpällä

Vierailija
2/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tehneet profiilin alaikäisenä ja valehdelleet olevansa aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ehdottelee tietyllä ikähaarukalla porukkaa. Kun valehtelee ikänsä nuoremmaksi niin pääsee näytille niillekkin, joille olisi liian vanha. Tosin en tiedä saako tuolla matcheja, kun kumminkin oikea ikä on siellä biossa. Ehkä joillain menee se kokonaan ohi ja tykkäävät, tai venyttävät kriteerejään jos muuten olisi sopiva.

Vierailija
4/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee, että esim. joku 25-vuotias jonka ikähaarukka on Tinderissä 20-30v, voisi sitten kuitenkin tykätä Juuri Hänestä vaikka hän onkin jo 35v. Ehkä kuvittelee olevansa erikoistapaus?

Vierailija
5/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ehdottelee tietyllä ikähaarukalla porukkaa. Kun valehtelee ikänsä nuoremmaksi niin pääsee näytille niillekkin, joille olisi liian vanha. Tosin en tiedä saako tuolla matcheja, kun kumminkin oikea ikä on siellä biossa. Ehkä joillain menee se kokonaan ohi ja tykkäävät, tai venyttävät kriteerejään jos muuten olisi sopiva.

Tämä.. eli yrittävät pelata tinderin algoritmiä.

Toki erikseen on ne, jotka valehtelee jo tuohon tinderin ikäkojhtaan ikänsä.. frendi esim. on 47 ja laittoi tinderiin iäkseen 42 (nainen). 

Vierailija
6/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä järkeä tuossa on, koska joka tapauksessa nuorissa on se osuus jotka tykkäävät vanhemmista miehistä/naisista, ja niiden kanssa voi matchata parhaiten juuri pitämällä oikean iän siellä. 

Vierailija
7/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli ikä tinderiin suoraan facebookissa, jossa olen omalla nimelläni, mutta muut tiedot eivät pidä paikkaansa. En saanut vaihdettua.

Vierailija
8/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli ikä tinderiin suoraan facebookissa, jossa olen omalla nimelläni, mutta muut tiedot eivät pidä paikkaansa. En saanut vaihdettua.

Miksi ikäsi on facessa väärin?

Vierailija
9/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ollut vaihtoehto, että poistat profiilin ja kirjaudut joko puhelinnumerolla tai google-tilillä? Suoraan vasemmalle menee tällaiset kädettömät urpåt..

Vierailija
10/10 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha teksti. Tinder laskee iän syntymäajasta, eli se on aina oikein mutta profiiliteksti voi olla viiden vuoden takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi