Jos sulta nyt loppuis vessapaperi niin lähtisitkö ostamaan vai odottaisittko
Kommentit (66)
Kun kauppa on noin lähellä, niin varmaan hakisin sieltä mitä tahansa ostoksia, joita olen unohtanut.
1. Ei lopu koska mulla on tapana merkitä vähissä olevat ostoslistaan. Mikään ei koskaan lopu.
2. Vessassa olevalla bideellä saa paskapersun puhtaaksi ja pyyhkeellä kuivaksi.
Kävisin vaan paketin häkkivarastosta koronavarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käsisuihku on vessassa ja talouspaperi kuivaamiseen
Talouspaperia voi käyttää myös per..n pyyhkimiseen mitä tolloja taas linjoilla, tiedän että ei suositella pönttöön laitettavaksi mutta hätä ei lue niin sanotusti lakia.
Hätä lukee kyllä lakia, kun putket menee tukkoon ja paskat nousee alakerran lattialle.
Ne mitään tukkoon mene satunnaisten käyttöjen takia mene hullu nukkumaan.
Mitä jos niitä satunnaisia toimijoita on useita samassa talossa.
No se kyllä voi olla pienin ongelma varsinkin kun sinne pönttöön tukitaan kaikenlaista muuta kamaa, talouspaperin satunnaiskäyttö tuskin on yleistä missään taloudessa jos tuota pönttöa ajatellaan.
Olisin ennen loppumista ostanut lisää. Riippuu päivästä, että lähtisinkö ostamaan lisää, jos huomaisin loppuneen. Kun yleensä on muutakin tekemistä ja menoa, niin nämä vessapaperit ostetaan isoissa säkeissä ja aina on. Nenäliinoja kotona aina monta pakettia niin kaippa niilläkin hyvin pärjäisi seuraavaan päivään. Jos ois joku isompi perhe, niin ehkä pitäs lähteä sinne kauppaan :D
Hakisin heti. Pikku lenkki tekee hyvää. Eikä ole kiva olla ilman vessapaperia.
Huikkaisin vessasta vaimolle että tuo siivoiskomerosta lisää paperia. Siellä sitä aina on isot säkit. Jos jostain ihmeen syystä sekin olisi loppu niin huikkaisin että voisko vaimo käydä kaupasta hakemaan lisää.
Tilaisin ukrainalaisen maanpetturin nuolemaan
Menisin maanantaina ostamaan. Mulla on nenäliinoja, kasvopapereita, talouspaperia, kosteuspyyhkeitä, käsisuihku ja pyyhkeitä - eiköhän niillä pärjäis.
Vierailija kirjoitti:
Menisin maanantaina ostamaan. Mulla on nenäliinoja, kasvopapereita, talouspaperia, kosteuspyyhkeitä, käsisuihku ja pyyhkeitä - eiköhän niillä pärjäis.
Miksi et käy heti, kun matka on vain 600 metriä eli kauppa vieressä?
Voi herran jestas sen perseen pyyhkii vaikka siivousräteillä jos tilanne on aktuelli, mitenkä ne ennenvanhaan ihmiset pärjäsivät kun tuli paskahätä eikä ollut paperia heti käsillä.Uusavuttomuus alkaa lähennellä sataa prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Voi herran jestas sen perseen pyyhkii vaikka siivousräteillä jos tilanne on aktuelli, mitenkä ne ennenvanhaan ihmiset pärjäsivät kun tuli paskahätä eikä ollut paperia heti käsillä.Uusavuttomuus alkaa lähennellä sataa prosenttia.
Minusta uusavuttomuutta, kun ei viitsi kävellä viereiseen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan kauppa ei ollut siinä nurkan takana. Ja jos olisi ollut, niin varmasti kaupassa olisivat käyneet paskapaperia ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tilanne voi olla se että paska jo kurkkii ja miettii että jos tulee housuun juuri kun tulen kaupan pihalle .Minä ottaisin käyttöön pari tiskirättiä ja menisin paskalle, taikka pöntöltä suoraan suihkuun, kyllä se paska valuu lattiakaivosta eteenpäin.Eli järjen käyttö on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Bidee ja alapään kuivaamiseen tarkoitettu pyyhe. Asun yksin eikä käy vieraita, joten ei ole pelkoa että joku Vierailija siihen kätensä tai kasvonsa pyyhkisi.
Mua ei kyl haittais jos joku tollomies niin tekisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tilanne voi olla se että paska jo kurkkii ja miettii että jos tulee housuun juuri kun tulen kaupan pihalle .Minä ottaisin käyttöön pari tiskirättiä ja menisin paskalle, taikka pöntöltä suoraan suihkuun, kyllä se paska valuu lattiakaivosta eteenpäin.Eli järjen käyttö on sallittua.
Otsikossa puhutaan, jos vessapaperi loppu eikä onko paskat tulossa ihan just housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään ei ole koskaan loppunut, älyän kyllä ostaa ennenku loppuu. Toiseksi mulla on nenäliinoja, serviettejä ja talouspaperia mitä voisi sitten käyttää. Ne sitten toki roskapussiin ettei pönttö tukkeudu. Ihmeellisiä ongelmia näillä nykyajan ihmisillä?
Minusta paljon helpompaa kipaista kaupassa 600 metrin päässä kuin alkaa käyttää servettejä ja talouspaperia ja laittaa ne roskiin. Miksi ihmeessä alan käyttää jotain servettiä, kun kauppa näkyy olevan ihan vieressä? Laiskuuden huippu, jos ei 600 metriä jaksa vaikka kävellä.
Voi lapsi kulta, kaikilla se kauppa ei ole 600 metrin päässä. Lue nyt iltasatu ja mee nukkuun, jookosta?
Persut vie leivän lasten suista.