Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas outoa olla treffeillä itsevarman miehen kanssa, joka tiesi mitä halusi.

Vierailija
25.10.2025 |

Heti alussa hän vain laittoi kätensä lantiolleni, kun kävelimme ravintolaan ja ohjasi minut pöytään pitäen tuolia.

Sitten hän vain ilmoitti, että voin tilata ihan mitä haluan. Oli kyllä kauhean kallista ja vielä varmistin, että ihan mitä vaan.

Kyllä, nyt minua hemmotellaan. Oli kyllä hyvää. Sitten mies vain kuittasi laskun kortillaan kuin hänelle olisi kovinkin tavallista laittaa monta sataa johonkin ateriaan. Varmaan olikin.

Sitten hän saatteli minut taksiin jälleen kerran laittamalla käden lantiolle ja sitten avasi minulle oven. Sanoi sitten vaan taksille oman osoitteensa ja mietin hieman, että olisi kai siitä minultakin voinut kysyä, mutta olin vain hiljaa. Olinhan jo sen verran kiihottunut, että sitähän minä olisn halunnutkin.

Perillä mies maksoi taksin, avasi minulle oven ja saatteli kotiinsa. Eteisessä hän auttoi minulta takin ja kengät päältä.

Sitten tulikin yllätys, hän nosti käteni ylös ja veti myös paidan pois, sitten hän alkoi riisua housujani ja hämmentyneenä annoin sen tapahtua.

Sitten hän saatteli minut olohuoneeseen ja laitooi minut seisomaan siihen, hänen itsensä istahdettua tuolille. Sitten hän katsoi minua ylhäältä alas ja jäi tuijottamaan vyötäröni paikkeille. Kädellä hän näytti, että käänny ympäri. Käännyin ympäri.

Sitten kuulin, kun hän alkoi riisumaan itseltään housuja. Tunsin kuinka hän veti pikkuhousuni alas ja veti minua taaksepäin. Istuin alsapäin suoraan hänen ky*rpänsä päälle ja se tuntui niin hyvältä. Istuin siinä suu auki nauttien siitä tunteesta ja samalla mies alkoi hieromaan klitoristani, tulin niin nopeasti etten ole tullut ikinä ennen.

Sitten mies nousi ylös pitäen koko ajan ky*rpänsä sisälläni ja hän laitoi minut nojaamaan tuolin käsinojaa vasten ja alkoi panemaan todella kovaa, minä vain huokailin onnesta. Sitten hän tuli sisälleni.

Panimme vielä kolme kertaa, kunnes mies tilasi minulle taksin, antoi matkarahaa ja sanoi, että laita viestiä, jos haluat käydä uudelleenkin syömässä.

Nyt mietin vaan, että milloin pitäisi pyytää uusintaa? Pitäisikö odottaa pari päivää, ottaa vaan heti yhteyttä, vai pitäisi odottaa yli viikko? En halua näyttää liian innokkaalta, mutta en kyllä haluaisi missata uusintaa sen takia, että odotin liian kauan. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsin 

Vierailija
2/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu, soitto tullut seuraavan päivän iltana 

uusinta-astutukseen."Eikös tammakin uusita"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaanako nämä hörhöt liikkuu??

Vierailija
4/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pojat keksitte tällaisen tarinan tällä kertaa!  

Hiukan vielä harjoitusta niin saa siitä rattoon tms pikku pätkän!🤣😫🤡

Vierailija
5/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis edes kysynyt suostumustasi? 😯😤

Vierailija
6/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäinen seurustelukumppani ihana nuori mies kutsui kotiinsa (ite olin siis vielä tyttönen). Asui yhä vanhempiensa luona ja menin, koska en tiennyt miten kieltäytyä (lue: enkä oikeasti halunnut, ujostutti vaan). Ihastusta oli ilmassa ja flirttiä oli ollut jonkin aikaa. Menin ovesta sisään ja hän otti mut heti syliinsä. Sain kiihkeitä suudelmia samalla kun minua kannettiin sänkyyn. Tajusin, että olimme kahden talossa. Hän laski minut sängylle ja jatkoimme suutelua hän päälläni. Siitä sitten vähitellen sulimme seksiin. Kaikki oli niin tosi ihanaa ja mua vaan vietiin, koska mä annoin. Ylitin tavallaan ujouteni ja menin halujen mukana. Puhuttiinkin tosi vähän koko aikana, ei oikeastaan paljon mitään. Huomasin, että hän todella nautti roolistaan viejänä ja minä nautin olla vietävänä. Piti vaan päästä tavallaan oman pään sisältä pois ja unohtaa kaikki äidin neuvot, kuten "älä tyttö lankea, ole vahvempi kuin pojat" yms. Jos joku nyt saa tästä sekavasta selityksestä mitään selvää, mutta siis pointti oli että ap:n kokemus voi olla tottakin.

Vierailija
7/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
8/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla juuri niin itsevarma kuin nainen antaa hänen olla. 

Itsevarmuus perustuu ulkonäköön ja joskus vähän myös taitoihin ja perhetaustaan. 

Vierailija
9/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderluuskan satutuokio vol XVI. 

Vierailija
10/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli totta tai ei, kiihoituin. N

Vierailija
11/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin selvästi miehen näppikseltä ettei mitään rajaa

Vierailija
12/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko ihan kostumiseen asti ?

Vierailija
13/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, muistakaa, hyvät nuoret ja kauniit naiset, seksistä miehen kanssa menee pilalle ja muuttuu tinderluuskaksi, mitä se sitten lieneekin. Eli ei ikinä, ei ikinä, ei ikinä! Säilyttäkää korkea arvonne ja varjelkaa tarkkaan puhtautenne!

Eikä sitten seksiä avioliitossakaan, Siinäpä oppivat miehet teitä kunnioittamaan.

Vierailija
14/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko ihan kostumiseen asti ?

Tietenkin. Tämä oli ihan fantasia. 

Vierailija
15/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää mikä stoori. 0/5 

Vierailija
16/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku XU:n narsisti taas liikenteessä. Odotapa vaan

Vierailija
17/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä kömpelöä kerrontaa, voi itku sentään.

Vierailija
18/18 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo homoseksifantasiat hyviä.