Liikennelentäjien tai hävittäjälentäjien vaimoja paikalla?
Häiritseekö se, että miestenne ammatti on naisten silmissä niin kuuma?
Kommentit (37)
Di tuo 3:ea eri leikettä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Di tuo 3:ea eri leikettä kaupasta.
Mun DI + lentäjämies 6:tta :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Miksi? Huomaako sen miten?
Olen liikennelentäjän vaimo ja tiedostan asian, mutta ei se suhdettamme häiritse.
Olen lentäjäkirurgin vosu.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lentäjäkirurgin vosu.
Ei mulla muuta.
En usko p
Nyt pää pois sieltä minne sen oletkaan tunkenut ja mene välillä ulos leikkimään. Minua ei ole ikinä erityisesti kiinnostanut joku pelkän ammatin takia, eikä rahan. Ehkä jopa päinvastoin, jos tietyn ammatin edustajat käyttäytyvät kuin omistaisivat koko maailman.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pää pois sieltä minne sen oletkaan tunkenut ja mene välillä ulos leikkimään. Minua ei ole ikinä erityisesti kiinnostanut joku pelkän ammatin takia, eikä rahan. Ehkä jopa päinvastoin, jos tietyn ammatin edustajat käyttäytyvät kuin omistaisivat koko maailman.
Mitä leikkimään? Olen jo aikuinen!
Vierailija kirjoitti:
No lentäjät ovat kyllä yleisesti otettuna vaatimattomia.
Porvoolainenhan tämä, mutta jos asia häiritsisi, kannattaisi vaihtaa lentäjä jätekuskiin tai vaikka teurastajaan, niin ongelma poistuu.
Isäni oli hävittäjälentäjä ja äitini haukkui sitä paskamajuriksi. Isä sitten lopulta ymmärsi lähteä, muttei äiti siitä sitten ilahtunutkaan. Outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen kiinnostaa?
Kiikarissa olisi yksi lentäjä
Vierailija kirjoitti:
Porvoolainenhan tämä, mutta jos asia häiritsisi, kannattaisi vaihtaa lentäjä jätekuskiin tai vaikka teurastajaan, niin ongelma poistuu.
Mikä Porvoo??
En ole ajatellut sen olevan mitenkään kuuma. Ammatti muiden joukossa. Terveisin kotimaisen yhtiömme lentäjän eukko
Mieheni on liikennelentäjä vaikka ei kyllä uskoisi.
Olenkin maininnut hänelle usein, vaikka kuinka persus maata viistää, ilmojen halki käy lentäjän tie.
Ei häiritse.