Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut joskus rikki?

Vierailija
25.10.2025 |

Kyllä, täysin rikki. Siitä pikku hiljaa koonnut itseni ja rakentanut kaiken uudelleen. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitä ennen olin sulfaatti. 

Vierailija
22/29 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nyt tarvitsen vielä sen korjaavan ja turvallisen ihmissuhteen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää käyttää ihmisen kohdalla rikki -sanaa, tavarat menee rikki, ihminen sairastuu tai voi muuten huonosti.

No oisko paskana parempi?

Vierailija
24/29 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin paskana olen ollut. 

Vierailija
25/29 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikki jo vuodesta 2006

Vierailija
26/29 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Välillä pientä eheytymistä, mutta ....  Kuljen kriisistä kriisiin, Ismo Alangon sanoin.

Vierailija
27/29 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olen sitä myös nyt - niin sisältä kuin ulkoakin. En tiedä voiko ihminen edes olla ehjä, mutta rikki voi toden totta olla, totaalisesti. En ymmärrä miksi tällaista kärsimystä edes sallitaan, mikä jumalan tarkoitus voi olla tällaisella tietoisuudella ja olemassaololla? Ihan järkyttävää, ja niin _turhaa_!

Vierailija
28/29 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemminkin typpi.

Vierailija
29/29 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut lähiomaisen kuolemaa, läpi elämän erilaisia yleisiä itsekseen pärjäämiseen liittyviä ongelmia, mutta nuo ovat sellaisia, mitä kaikki joutuvat kohtaamaan ennemmin tai myöhemmin. Osa selviää niistä hyvin, toiset huonommin.

En kai ole muuten pysyvästi rikki, mutta ihmissuhteiden osalta en pysty enää sellaiseen normaaliin lämpöön ja intiimiin tunteeseen, vaikka toinen olisi luonteeltaan ja seksissä kuinka hyvä. Sen huomaa jo siitä, etten tunne halatessa ja suudellessa mitään kovin erityistä. Ja vika ei voi olla aina toisessa, vaan kyllä se on omissa itseinhon, kiusatuksi ja torjutuksi tulemisen sekaisissa muistoissa, mistä ei ole päässyt irti. Vaikka kuinka yrittää pitää kulisseja yllä, niin se rikkinäisyys vaikuttaa myös omaan käytökseen ja siihen miten sitten kohtelee muita ihmisiä. Haluaisin olla parempi ja levittää ympärille mieluummin hyvää oloa toisille, mutta ei vain pysty.