Kuinka usein miehet käyvät huorissa?
Kommentit (39)
Ehkä ei kannata yleistää. Minulla on takana 33 vuotta aktiivista seksielämää, ehkä 6000 yhdyntää, mutta vain kolmen eri naisen kanssa. Eikä yhtään huorakokemuksia.
M50+
Kohta tässä on mentävä ku kotona ei irtoo..joskus kävin tampereella pellervonkadulla ryssää panemassa..200 euroo tunti..kaks siivua vedin..nätti tyttö mutta vähän "teollista".....376
Minä käyn kerran päivässä ja antavat aina ilmaiseksi, olenhan guru. 😘
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Kohta tässä on mentävä ku kotona ei irtoo..joskus kävin tampereella pellervonkadulla ryssää panemassa..200 euroo tunti..kaks siivua vedin..nätti tyttö mutta vähän "teollista".....376
Pistin akan kiertoon, kun seksi kävi liian epäsäännölliseksi. Onneksi oli avioehto, joten rahallinen menetys oli pieni. Ja sekin tulee muutamassa vuodessa takaisin säästettyinä "ylläpitokustannuksina". Mutta mikä tärkeintä, nyt on saanut taas pillua. Eikä vain yhdeltä naiselta vaan jo neljältä eri naiselta tänä vuonna.
M50+
Kuinka usein varattu nainen iskee baarista tai yökerhosta yhdenyön jutun?
Silloin kun hesarissa oli puolisivua näiden ilmoituksia, niin 2-3 kertaa viikossa. Nykyään harvemmin.
Johtuisikohan siitä kun vaimot alkaa nalkuttaa ja pihtaa tai jopa lähteneet eikä siinä iässä ole enää niin kuumaa kamaa markkinoillakaan. Ja mies on viisastunut eikä halua enää sitä uutta välttämättä.. Tämä ei koske kaikkia mutta osaa miehistä. Ja tuon ikäisillä miehillä rahakaan ei ole niin tiukassa.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan siitä kun vaimot alkaa nalkuttaa ja pihtaa tai jopa lähteneet eikä siinä iässä ole enää niin kuumaa kamaa markkinoillakaan. Ja mies on viisastunut eikä halua enää sitä uutta välttämättä.. Tämä ei koske kaikkia mutta osaa miehistä. Ja tuon ikäisillä miehillä rahakaan ei ole niin tiukassa.
Aika hyvin on tuntunut menekkiä olevan. Erosin vuosi sitten 30 -vuotisesta suhteesta ja ainakin tusinan verran on ollut treffikumppaneita sen jälkeen. Seksiä tosin vain kolmen kanssa, joista yhden kanssa olin 9 kk ja toisen kanssa ollut nyt 2,5 kk.
Se seksi ja läheisyys ovat juttuja, johon en pysty yksin. Kaikki muu sujuu helpommin yksin kuin parisuhteessa.
M52
En ole vielä ehtinyt, mutta ikää onkin vasta 60.
Vierailija kirjoitti:
Mistä naisille maksullisia miehiä? Jos haluan kokea sen
Veikkaisin, että internetin syövereissä on jopa sellainenkin ihme. Älä ole avuton. Kyllä ne miehetkin palvelunsa itse etsivät.
Kun olin nuori tyttö, ja ihastunut, en voinut edes käsittää että kukaan voisi seksiä harrastaa muutakuin "rakkaansa" kanssa.
No, vuodet menneet ovat avanneet silmät, ja todellakin, mies voi vaikka mitä tehdä ihan kenen kanssa vaan, ja vaikka väkisinkin.
No en minäkään enää vihkisormusta siihen tarvitse, mutta kuitenkin jonkun kiintymyksen tai halun tunteen, mikä hyvänsä mies ja sen kaädet tai kalu ei vaan toimi.
Ihmettelen silti yhä miten jotkut miehet pystyvät naimaan ketä vaan, ja nimenomaan ja vain naimaan.
En kyllä arvosta ko miehiä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori tyttö, ja ihastunut, en voinut edes käsittää että kukaan voisi seksiä harrastaa muutakuin "rakkaansa" kanssa.
No, vuodet menneet ovat avanneet silmät, ja todellakin, mies voi vaikka mitä tehdä ihan kenen kanssa vaan, ja vaikka väkisinkin.
No en minäkään enää vihkisormusta siihen tarvitse, mutta kuitenkin jonkun kiintymyksen tai halun tunteen, mikä hyvänsä mies ja sen kaädet tai kalu ei vaan toimi.
Ihmettelen silti yhä miten jotkut miehet pystyvät naimaan ketä vaan, ja nimenomaan ja vain naimaan.
En kyllä arvosta ko miehiä yhtään.
Juuri näin. Olen jo hyvään ikään päässyt mies, mutta olen laistanut suurimman osan otollisista tilaisuuksista, koska en lähde kertapanojen perään. Pitää olla usko tai vähintäänkin toivo, että suhteesta voisi tulla jopa se elämän mittainen rakkaus.
Eleena-Aleksaantra-Naatja-Tatiaana-Oliivia. Sbsoitaphulemilellha
Luuserit käy maksullisissa, miehet ei käy, kun naiset haluaa heitä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta käydä huorissa. Vaimo ja naapurikylän yh-äiti riittävät.
Kyllä minullekin vaimo ja salarakas riittävät, ei tarvitse huorissa käydä. Ei ehkä kuntokaan riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin akan kiertoon, kun seksi kävi liian epäsäännölliseksi. Onneksi oli avioehto, joten rahallinen menetys oli pieni. Ja sekin tulee muutamassa vuodessa takaisin säästettyinä "ylläpitokustannuksina". Mutta mikä tärkeintä, nyt on saanut taas pillua. Eikä vain yhdeltä naiselta vaan jo neljältä eri naiselta tänä vuonna.
M50+
Kyllä pihtaava akka pitää laittaa kierrätykseen, pillua saa sitten kyllä huomattavasti enemmän.
En käy huorissa enkä maksullisissa. Käyn naimassa yh-äitiä ja sponsoroin hänen elämäänsä 800€/kk.