Kuinka usein miehet käyvät huorissa?
Kommentit (18)
Kukaan ei viitsi kysyä samaa naisilta. Kun ei ole mahdollisuuttakaan. Sais olla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei viitsi kysyä samaa naisilta. Kun ei ole mahdollisuuttakaan. Sais olla.
On mahdollista kysyä. On myös mahdollista käyttää kaupallisia seksipalveluja.
No itse olen käynyt 12 vuoden aikana yhteensä 24 kertaa eli keskimäärin 2*vuosi. Toki käytännössä välillä ollut pitkiä suhteita, jolloin ei ole tarvinnut ja välillä on käyty useammin.
Ei ole tarvetta käydä huorissa. Vaimo ja naapurikylän yh-äiti riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta käydä huorissa. Vaimo ja naapurikylän yh-äiti riittävät.
Ilmaiseksi voisi saada, jos olisi aikaa järjestää. Kaupallinen palvelu on vaan niin helppo.
Sexpon tilastojen mukaan keskimäärin noin 0,8 kertaa kuukaudessa. Ikä korreloi luvun kanssa negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sexpon tilastojen mukaan keskimäärin noin 0,8 kertaa kuukaudessa. Ikä korreloi luvun kanssa negatiivisesti.
Ilohuoneistoissa asiakkaat ovat. Lähes kaikki yli 50v. Aina.
Kysytäänkö tässä siis kuinka usein ne miehet jotka käy huorissa tekevät tätä? Itse kun en ole koskaan käynyt niin ainakin ajatus siitä että kaikki kävisivät ei ole totta.
Ja täällä miehet siis kommentoivat naisia ei-vaimomatskuiksi, ja huoriksi ja ties miksi.
Ovat silkkaa paskaa nämä miehet.
Ekan kerran v 2000 ja vikan 2023. Ei jaksa enää se skene on nähty. Pari kertaa kk kävin. Pirullinen kierre, hyvän panon haluu kokea uudestaan ja huonon kuitata hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran v 2000 ja vikan 2023. Ei jaksa enää se skene on nähty. Pari kertaa kk kävin. Pirullinen kierre, hyvän panon haluu kokea uudestaan ja huonon kuitata hyvällä.
Sinulla on täysi oikeus siihen. Anna mennä vaan.
En kertaakaan 55 vuoden aikana. En maksa seksistä, periaate. Naiset eivät ostotavaraa minulle. Sama se mitä muut tekevät.
Riippuu, miten vaimolta sattuu lohkeamaan. Kerran kuukaudessa ehkä.