Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuvailisit unelmiesi seksiaktia?

Vierailija
25.10.2025 |

Nainen, jos saisit itse vapaasti päättää, mitä seksiaktissa tapahtuu, miten rakastelu etenisi?

Oletetaan, että mies lukisi ajatuksiasi, niin ettei häntä tarvitsisi ohjeistaa. Mutta mikä vain olisi sallittua ja mahdollista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on passiivinen muttei oikeasti passiivinen. Harvoin sitä nyt ihan liikkumatta "lahnana" makaa. Se nyt on vaan niin valtavan seksikästä kun mies on aivan kiimoissaan ja se vaan suutelee kosteaksi, kiihkoilee, puskee vartaloaan mua vasten, ottaa ja panee. Sille ei voi kuin antautua, tässä mua nyt viedään ja mä oon naaras ja toi on vahva uros. Haluaa antautua enemmän kuin mitään.

Vierailija
22/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Nainen ei mielestäsi tee mitään jos hän miehen toiveesta ottaa suihin ja ratsastaa. Tai sitten lukija ei osaa lukea viestiä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin mies laittaisi yksinkertaisen mutta maittavan päivällisen, jonka aikana juteltaisiin esim. teatterista tai kesän veneilystä. Sitten hän veisi minut kädestä johdattaen makuuhuoneeseen.

Suuteluiden jälkeen hän hoitaisi meiltä vaatteet pois päältä ja nostaisi minut vuoteeseen. Hän antaisi minulle rauhassa suuhoidon minkä jälkeen hän kysyisi haluaisinko minäkin tehdä samoin. Siinä kohtaa luultavasti haluaisin, mutta jos vastaisin kieltävästi hän ei siitä harmistuisi vaan kävisi selälleen sängylle ja ohjaisi minut päälleen. Ratsastusretken jälkeen hän asettaisi minut vuorostani vuoteelle, nostaisi jalkani ylös ja aloittaisi rauhallisesti työnnellen ja vähitellen lujempaa kuljettamaan minua kohti orgasmia tai useampaa. Kun molemmat olisivat lauenneet, makaisimme peiton alla iho ihoa vasten ja ehkä nukahtaisimme hetkeksi. Kun heräisimme, voitaisiin ottaa sama uusiksi.

Ei kovin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisin 50mm /11 aukolla ja diafilmille 1/60s luonnonvalossa.

Vierailija
24/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kuunnella makkarin oven takana kun vaimo sais vierasta miestä ja runkata äänille naisten vaatteet päällä

Vierailija
25/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että unelma on se, että ei tarvi osallistua mitenkään, eikä tehdä yhtään mitään.

Jos tavallisesti keskittyy siihen, että on kivan näköinen, vetoavasti pukeutunut ja hyvällä tuulella, jotta mies innostuisi ja sitten esileikiksi hyväilee suullaan kalua kymmenen tai kaksikymmentä minuuttia saadakseen sitten maksimissaan saman verran itse nautintoa, niin eikö ole ok, että edes unelmien tasolla saisi vain olla ja nauttia?

N-31

Vierailija
26/26 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies alkaisi suudella mua hellästi ja työntäisi mut vasten seinää, niin, etten pääsisi liikkumaan. Hänellä alkaisi seisoa ja hän hieroisi lantiotaan mun lantiota vasten. Kädet vaeltelisi mun pepulla, rinnoilla, selällä ja saisin suudelmia kaulaan ja niskaan. Työntäisin miestä etäämmäs ja riisuisin häneltä housut, boxerit saisi jäädä päälle. Samalla riisuisin myös itseni alusvaatteilleni.

Hieroisin miehen etumusta ja tässä vaiheessa olisin itsekin ihan märkänä. Istuisin sängylle ja laskisin boxerit ja alkaisin ottaa suihin. Nuolisin terskan alapintaa ja välillä ottaisin terskan suuhun ja imisin, välillä koko kulli olisi suussa ja välillä imisin pelkkä terskaa. Liikuttelisin kättä kullilla ja kuuntelisin äänistä, mistä mies tykkää. Jatkaisin, kunnes mies tulisi mun suuhun. Sen jälkeen riisuisin rintaliivit ja mies työntäisi mut sängylle makaamaan ja alkaisi nuolla mun rintoja ja vatsaa laskeutuen koko ajan alemmas. Tuntisin hänen kuuman hengityksensä pillussani ja alkaisin valua reisille. Mies riisuisi mun housut ja hetken päästä tuntisin, miten kieli liukuu emättimen aukolta klitorikselle. Mies nuolisi muutaman pitkän vedon, kunnes alkaisi nuolla klitorista ja sormeilla samaan aikaan. Tuntisin, kun halu kasvaisi koko ajan ja lopulta tulisin voimalla miehen suuta vasten. Sen jälkeen mies tulisi makoilemaan mun viereen, suukottelisi ja pitäisi sylissä. Pussailisi ja halisi ja levättäisi hetki ennen kuin jatkettaisiin nautiskelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä