Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuvailisit unelmiesi seksiaktia?

Vierailija
25.10.2025 |

Nainen, jos saisit itse vapaasti päättää, mitä seksiaktissa tapahtuu, miten rakastelu etenisi?

Oletetaan, että mies lukisi ajatuksiasi, niin ettei häntä tarvitsisi ohjeistaa. Mutta mikä vain olisi sallittua ja mahdollista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guru, XU ja tupakkakoppi, tarvitseeko muuta enää sanoa.

Vierailija
2/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisit sä kieltämättä joskus kokeilla jotakin muutakin sanoa. Tää sun psykoosi varmaan olisi jossain muualla paremmassa hoidossa kuin tällä palstalla, jossa se lähinnä vain vituttaa meitä sivullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni kanssa kaikilta muilta osin on unelmaa mutta en saa suuseksiä. Olen puhdas aina. Ei ole yrittänytkään kanssani. Eikä asiasta voi puhua. Kiva että jään ilman siksi että joku muu ei ole ilmiselvästi ollut puhdas ja/tai terve. Minulta saa aina, en lähde kostamaan traumatisoituneelle.

Vierailija
4/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies laittaisi yksinkertaisen mutta maittavan päivällisen, jonka aikana juteltaisiin esim. teatterista tai kesän veneilystä. Sitten hän veisi minut kädestä johdattaen makuuhuoneeseen.

Suuteluiden jälkeen hän hoitaisi meiltä vaatteet pois päältä ja nostaisi minut vuoteeseen. Hän antaisi minulle rauhassa suuhoidon minkä jälkeen hän kysyisi haluaisinko minäkin tehdä samoin. Siinä kohtaa luultavasti haluaisin, mutta jos vastaisin kieltävästi hän ei siitä harmistuisi vaan kävisi selälleen sängylle ja ohjaisi minut päälleen. Ratsastusretken jälkeen hän asettaisi minut vuorostani vuoteelle, nostaisi jalkani ylös ja aloittaisi rauhallisesti työnnellen ja vähitellen lujempaa kuljettamaan minua kohti orgasmia tai useampaa. Kun molemmat olisivat lauenneet, makaisimme peiton alla iho ihoa vasten ja ehkä nukahtaisimme hetkeksi. Kun heräisimme, voitaisiin ottaa sama uusiksi.

Ei kovin monimutkaista, mutta kokematta on jäänyt.

Vierailija
5/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mies laittaisi yksinkertaisen mutta maittavan päivällisen, jonka aikana juteltaisiin esim. teatterista tai kesän veneilystä. Sitten hän veisi minut kädestä johdattaen makuuhuoneeseen.

Suuteluiden jälkeen hän hoitaisi meiltä vaatteet pois päältä ja nostaisi minut vuoteeseen. Hän antaisi minulle rauhassa suuhoidon minkä jälkeen hän kysyisi haluaisinko minäkin tehdä samoin. Siinä kohtaa luultavasti haluaisin, mutta jos vastaisin kieltävästi hän ei siitä harmistuisi vaan kävisi selälleen sängylle ja ohjaisi minut päälleen. Ratsastusretken jälkeen hän asettaisi minut vuorostani vuoteelle, nostaisi jalkani ylös ja aloittaisi rauhallisesti työnnellen ja vähitellen lujempaa kuljettamaan minua kohti orgasmia tai useampaa. Kun molemmat olisivat lauenneet, makaisimme peiton alla iho ihoa vasten ja ehkä nukahtaisimme hetkeksi. Kun heräisimme, voitaisiin ottaa sama uusiksi.

Ei kovin monimutkaista, mutta kokematta on jäänyt.

Kaunis kertomuksesi.

Kuin jatko miehen herätys..

Vierailija
6/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisit sä kieltämättä joskus kokeilla jotakin muutakin sanoa. Tää sun psykoosi varmaan olisi jossain muualla paremmassa hoidossa kuin tällä palstalla, jossa se lähinnä vain vituttaa meitä sivullisia.

Et ole selvästikään kokenut gurun kosketusta. Tehdäänkö treffit? 😘

M48, trueguru

Vierailija
7/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi suutelua seisaaltaan ja miehen kädet vaeltaisivat vartalollani, vyötäröllä ja pakaroilla. Lantiot olisivat niin tiukasti vastakkain, että tuntisin hänen kovenevan kalun itseäni vasten. Riisuisimme, mutta minulla olisi seksikkäät alusvaatteet, jotka jättäisin päälle.

Ottaisin häneltä suihin polvistuneena ja kuulisin hengityksestä kuinka hän nauttii ja kalu kovenisi entisestään. 

Menisimme vuoteelle, pyytäisin häntä selälleen ja ohjaisin hitaasti hänet sisääni. Ratsastaisin pitkään ja nautinnollisesti, laukeaisin siinä useamman kerran. Sitten hän ottaisi minut takaapäin kontallaan ja siitä maaten jatkaen kovemmin ja kovemmin. Lopuksi pyytäisi kääntymään selälleen, jolloin näkisimme nautinnon toistemme kasvoilta. Hän laukeaisi ja silittäisi lopuksi hiuksiani.