EUTANASIA on laillistettava välittömästi!
Ihminen ansaitsee edes inhimillisen kuoleman maassa jossa hyvinvointi on ollutta ja mennyttä.
Kommentit (102)
Sitä odotellessa.
Voin vain kuvitella, miten se tulee sujumaan, kun eivät kuulema voi vastata nykyään, onko läheinen saattohoidossa vai ei. Innolla odotan, mitkä perustelut keksivät tuon tiedon eväämiseen ihmisiltä, joille voivat muuten kertoa kaiken. Jos eivät tiedä, olisivat sanonut, eivät tiedä, tai jos saattohoitopäätöstä ei ole vielä tehty, sitten asia on niin, mutta tuollainen me ei voida vastata tuohon kysymykseen on aika paksua ja herää kysymys, mitä siellä oikein on meneillään. Tuli mieleen, onko tarkoitus saada läheiset ryntäämään hoivakotiin, jotta ovat sitten paikalla keräämässä henkilökohtaiset tavarat, jotta huoneeseen saadaan seuraava maksaja heti.
Riippuvuutta 🤔. Mikä merkitys sillä on enää silloin kun ihminen 95 vuotiaana joutuu kärsimään helevetillisestä kivuista 😪💔