Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EUTANASIA on laillistettava välittömästi!

Vierailija
25.10.2025 |

Ihminen ansaitsee edes inhimillisen kuoleman maassa jossa hyvinvointi on ollutta ja mennyttä.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hminen ansaitsee edes inhimillisen kuoleman maassa jossa hyvinvointi on ollutta ja mennyttä."

Tuo lause jos mikä, kertoo suomalaisesta sisusta ja periksiantamattomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hminen ansaitsee edes inhimillisen kuoleman maassa jossa hyvinvointi on ollutta ja mennyttä."

Tuo lause jos mikä, kertoo suomalaisesta sisusta ja periksiantamattomuudesta.

Miksi pitäis haluta kärsiä niin saatanasti ..

Vierailija
84/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hminen ansaitsee edes inhimillisen kuoleman maassa jossa hyvinvointi on ollutta ja mennyttä."

Tuo lause jos mikä, kertoo suomalaisesta sisusta ja periksiantamattomuudesta.

Miksi pitäis haluta kärsiä niin saatanasti ..

Älä nyt huoli tiedä vaikka tulisi ydinsota siinä ei tarvi kauaa kärsiä.

Vierailija
85/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hminen ansaitsee edes inhimillisen kuoleman maassa jossa hyvinvointi on ollutta ja mennyttä."

Tuo lause jos mikä, kertoo suomalaisesta sisusta ja periksiantamattomuudesta.

Miksi pitäis haluta kärsiä niin saatanasti ..

Älä nyt huoli tiedä vaikka tulisi ydinsota siinä ei tarvi kauaa kärsiä.

Inhottava oot 🤬

Vierailija
86/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasiaa vaativat vaahtosuiset fanaatikot, jotka määkivät kyllästymiseen asti vanhoja kuluneita argumentteja mutta eivät halua kuulla eivätkä puhua eutanasian väärinkäytön mahdollisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihminen ansaitsee edes inhimillisen kuoleman maassa jossa hyvinvointi on ollutta ja mennyttä."

Tuolla asentella sitä maata puolustetaan, veteraanit ovat varmaan ylpeitä jälkipolvista.

Vierailija
88/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jo kunhan ilmoittaa ettei kenelläkään eikä millään ole enää varaa hoitomaksuihin. Tieto kannattaa saattaa hallintoylilääkärin tietoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/102 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nämä eutanasian vastustajat sanovat että saattohoitoon pitää panostaa. Näitä panostuksia on nyt peräänkuulutettu varmaan jo 20 vuotta, mutta jokainen joka tietää mikä terveydenhuollon alasajo on nyt menossa, ymmärtää että tähän ei todellakaan ole panostettu eikä tulla panostamaan. Toki jossain saattohoitoon erikoistuneessa yksikössä, joita on lähinnä yliopisto sairaala paikkakunnilla, on osaamista, mutta eipä niihin juurikaan esim kärsiviä vanhuksia oteta. Vanhat ja kovista kivuista kärsivät makaavat yhä harvenemassa olevissa tk:n vuodeosastoilla tai hoivakodeissa joissa ei välttämättä ole edes sellaista henkilökuntaa ympärivuorokautisesti, joilla olisi lääkkeenanto luvat. Lääkäreitä ei noissa pikkupaikkakuntien paikoissa edes käy, joku puhelin kontakti voidaan ottaa. Suurin osa suomalaisista kuolee ihan jossakin muualla kuin saattohoito-kodeissa.  Ja iso viruu yksin kodeissaan  tuskissaan , koska lääkärit eivät uskalla en

Ymmärrä nyt että vahvat kipulääkkeet aiheuttavat riippuvuutta. 

Vierailija
90/102 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/102 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä suostuu tekemään?  Ei voida lääkäriltä vaatia.

Älä huoli. Kyllä löydetään sopivat lääkärit.

Antavatko käypähauta suosituksen potilaalle?

Ei vaan , eutanasia toteutettaisiin niille potilaille jotka ovat tahtoneet itse niin. Eutanasia on heille joilla ei ole toivoa parantumisesta ja heille joilla on epäinhimilliset kivut. Ei kukaan lääkäri siitä mitään suositusta tee. 

Ei vielä. Mutta siihen se oikeiston ideologia tulee johtamaan. 

Vierailija
92/102 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne? Eteneekö asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/102 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään estä oman elämäsi päättämistä. Kunhan teet sen itse.

Vierailija
94/102 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jäädä kenenkään armoille muistisairaana vanhuksena makaamaan. Eutanasia sallittaan eläimille, miksi ei myös meille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/102 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odotellaan lakimuutosta.

Vierailija
96/102 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset Juudas ja arabitaasia kyllä mielellään päästää kaikki maan päältä .  Vihanlapset.   

Vierailija
97/102 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä diagnooseja satelee tutkimatta lähetteitä satelee venäläinen ....

Vierailija
98/102 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä lääkäreitä jotka kunnioittavat potilaan omaa tahtoa. Pitäis puhua armollisesta ja inhimillisestä kuolemasta. On sairauksia joissa ihminen kuolee NS hiljalleen , ei eläimiäkään jätetä kitumaan , miksi sitten ihmisiä. Kuka oikeasti haluaisi jäädä vihannes lojumaan osastolle kun eletty elämä on selkeästi lipunut ohi🤔

Kerrankin upea mielipide. 

Vierailija
99/102 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua jäädä kenenkään armoille muistisairaana vanhuksena makaamaan. Eutanasia sallittaan eläimille, miksi ei myös meille?

Jos olisi mahdollista, niin tekisin välittömästi omakantaan kirjauksen, että tökättävä suoneen yliannos morfiinia siinä vaiheessa, kun olen pysyvästi kykenemätön ilmaisemaan, että ei saa laittaa.

Vierailija
100/102 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten väärentämään toisen puolesta lupa että saa nopeammin rahaa. 

Eihän niitä paperisena tehtäis. Vois olla jokin kohta omakannassa jonka vois itse laatia.

Yhtä perinnönjakoa tässä seuranneena olen sitä mieltä, että vaikkapa omaverossa saisi olla kohta, johon saisi laittaa oman testamenttinsa. Ei tarvitsisi tapella, mitä paperissa lukee tai onko paperi aito. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän