Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoistyötä nuorelle aikuiselle?

Vierailija
25.10.2025 |

Sattuisiko täällä kenelläkään olla suositella jotain vapaaehtoistyötä täysi-ikäiselle nuorelle naiselle? Olen mielenterveyskuntoutuja melko rankalla taustalla, mutta minulla on iso motivaatio paranemiseen. Siksi uskonkin että parasta terapiaa (näin ihan oikean terapian alkamista odotellessa) olisi sopivan täyteläinen arki, johon kuuluisi jotain, jonka kokisin merkitykselliseksi. Rikosrekisteri on puhdas. 

Erityisesti kiinnostaisi jokin lasten ja nuorten hyvinvointia tukeva työ. Vahvuuksiini kuuluu ainakin musiikki, jota olen harrastanut koko elämäni. Olisi mahtavaa, jos sitä pystyisi työssä mahdollisesti hyödyntämään! Luonteeltani olen melko kovaääninen ja sosiaalinen (alkujännityksen väistyessä, yleensä todella nopeasti) :D. 

Kaikki mahdollinen työ laidasta laitaan kiinnostaa, mutta yllämainitut asiat olisivat ehdottomasti plussaa!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen Risti tarjoaa monenlaisia auttamismuotoja meille vapaaehtoisille. Itse olen ollut mukana ystävätoiinnassa. Iäkäs ystäväni kuoli viime kesänä. Otan uuden tapailuystävän, kunhan ensin olen toipunut käveleväksi.

Vierailija
2/4 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR llä on paljon lapsi ja nuorisojuttuja laidasta laitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kautta voisi löytyä.

Vierailija
4/4 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustolta vapaaehtoistyo.fi löytyy vaikka mitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän