Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meitä kokomuslaisia vihataan?

Vierailija
25.10.2025 |

Eikö keskiluokalla saisi olla oikeutta ajaa omalaistaan politiikkaa ja pitää huolta eduistaan?

Kommentit (328)

Vierailija
21/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te myytte ulkomaille pohjavedet ja oman mummonne, sekä olette aiheuttaneet kaksi suomen suurinta lamaa. 

Kolme.

Vierailija
22/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään keskiluokkaisen ei kannata äänestää kokomusta. Kokoomus ajaa vain eliitin asiaa.

Tienaan karvan alle 5000/kk, vasemmistolla ei ole minulle annettavana mitään muuta kuin veronkorotuksia ja omaisuuden vieminen. Miksi ihmeessä äänestäisin varkaita?

Mieti tuota sitten, kun sairastut, etkä saa mistään hoitoa, kun perskokkareet ovat pistäneet kaiken paskaksi, eikä tuollaisilla hiluilla mitään itse maksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kokoomus ei edusta keskiluokkaisia. Mutta antaa olla kun ethän sinä sitä ymmärrä. Lohdun sanana voisin sanoa että olette vasta toiseksi vihatuin puolue PS:n jälkeen Toivottavasti se antaa sinun keskiluokkaiselle egollesi vähän lohtua.

Vierailija
24/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te ootte ylimielisiä. Pidätte huonompina ihmisinä mm hoitajia, jotka teidänkin vaippanne vaihtavat, kun te ikäännytte.

Oikeassa ovat! Julkisen puolen demarikalkkunat (lähes 100% hoitelijoista) ei tee edes minimiä verovaroista kustannettavien palkkojensa eteen, ulisevat ja kitisevät joka välissä turhan perästä ja naukuvat jatkuvasti muiden selkänahoista itselleen lisää, vaikka eivät olisi oikeutettuja edes nykyiseen kuppaus-osuuteensa.

Oles ihan hiljaa vaan, Teemu.

Vierailija
25/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään keskiluokkaisen ei kannata äänestää kokomusta. Kokoomus ajaa vain eliitin asiaa.

Ja vasemmisto ajaa ainostaan tuennostajien asiaa. Ei se ole pitkään aikaan ollut enää mikään työväen puolue.

Koko maa on kukoistanut aina, kun kaikki pidetään mukana.

Vierailija
26/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kansa köyhtyy.

Emmekö me keskiluokkaiset opettajat ja juristit ole kansaa?

En oo kyllä ikinä ymmärtänyt opettajien kokoomuslaisuutta. Kunnan palvelusväkeä, ehkä hitusen parempi palkka kuin siivoojilla tai sihteereillä, mutta palvelusväkeä kuitenkin. Ainoa omistukseen liittyvä asia teillä on asunto/talo ja auto, jos oikein pitkään säästätte, niin ehkä kesämökki (tai siipeilette jollain suvun mökillä). Ette koskaan tule olemaan ison firman toimitusjohtajia, valtaosa teistä ei yllä edes rehtoriksi asti, saati sitten sivistystoimen johtajaksi edes pikkukunnissa.

Halveksu ihan vapaasti, mutta et sinä meidän mökkejämme ja sijoituksiamme tule saamaan tai tappamaan meitä verotuksella. 

Vierailija
27/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaan karvan alle 5000/kk, vasemmistolla ei ole minulle annettavana mitään muuta kuin veronkorotuksia ja omaisuuden vieminen. Miksi ihmeessä äänestäisin varkaita?

Miksi ihmeessä uskot kuuluvasi kokoomukseen? Tuollaisella palkalla ei mitään omaisuutta saa hankittuakaan. 

Oletko koskaan kuullut perinnöistä?

Vierailija
28/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskiluokkaisena 4500e/kk tienaava olen vain kärsinyt tämän hallituksen aikana. Ihmettelen miksi niin moni "köyhä" äänestää Kokoomusta vaikka se ei aja heidän asioitaan. Se on varmaan hienoa teeskennellä " rikasta" kun sanoo äänestävänsä Kokoomusta. 

Jos Kokoomusta äänestäisi aidosti vain heidän etuja ajavat niin äänestysprosentti olisi RKP:n tavoin muutaman prosentin.

Suomesta puuttuu puolue joka ajaa meidän keskituloisten elämää. Ei vai sellaista ole. Me suurimpana verojen tuojina kuitenkin pyöritämme käytännössä YKSIN tätä koko hevonhumppaa.

Vierailija
29/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elitismi on elitismiä.

Oli se sitten Pohjois-Koreassa tai jossain muualla.

Vierailija
30/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä uskot kuuluvasi kokoomukseen? Tuollaisella palkalla ei mitään omaisuutta saa hankittuakaan. 

Oletko koskaan kuullut perinnöistä?

Olen, mutta oletan, että olisit kertonut perinnöstä etkä keskiluokkaisesta palkastasi, jos olisit halunnut tehdä jonkun pointin.

Vierailija
31/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luvut puhuu puolestaan. Orpopurra nosti kokonaisveroasteen emmekä me 5000 tienaavat saa ensi vuonna enemmän käteen kuin aiemmin. Päinvastoin.

Jotenkin surkuhupaisaa, että väität niin. Mielikuvien perusteella? Faktat sanoo toisin.

Nyt sinulta on lisäksi viety perusturva. Talous on romahtanut ja ilmapiiri on karmea. Valtio velkaantuu ennemän kuin koskaan.

Vierailija
32/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luvut puhuu puolestaan. Orpopurra nosti kokonaisveroasteen emmekä me 5000 tienaavat saa ensi vuonna enemmän käteen kuin aiemmin. Päinvastoin.

Jotenkin surkuhupaisaa, että väität niin. Mielikuvien perusteella? Faktat sanoo toisin.

Nyt sinulta on lisäksi viety perusturva. Talous on romahtanut ja ilmapiiri on karmea. Valtio velkaantuu ennemän kuin koskaan.

Jää siitä toista sataa plussalle ja mikä tärkeintä, verotus ei ainakaan nouse. Perusturvaani ei ole koskettu mitenkään. 

Vierailija
33/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vasemmisto ajaa ainostaan tuennostajien asiaa. Ei se ole pitkään aikaan ollut enää mikään työväen puolue.

Koko maa on kukoistanut aina, kun kaikki pidetään mukana.

Velkarahalla.

Vierailija
34/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keskiluokkaisena 4500e/kk tienaava olen vain kärsinyt tämän hallituksen aikana. Ihmettelen miksi niin moni "köyhä" äänestää Kokoomusta vaikka se ei aja heidän asioitaan. Se on varmaan hienoa teeskennellä " rikasta" kun sanoo äänestävänsä Kokoomusta. 

Jos Kokoomusta äänestäisi aidosti vain heidän etuja ajavat niin äänestysprosentti olisi RKP:n tavoin muutaman prosentin.

Suomesta puuttuu puolue joka ajaa meidän keskituloisten elämää. Ei vai sellaista ole. Me suurimpana verojen tuojina kuitenkin pyöritämme käytännössä YKSIN tätä koko hevonhumppaa.

Minä keskituloisena äänestän vasemmistoliittoa. Sivistyneitä ihmisiä, joilla on perustelut tekemisilleen. 

Vierailija
35/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaiken negatiivisen raha-ahneuden lisäksi henk koht syy vihata kokoomuslaisia. Vuosi kymmeniä sitten olin 18,neitsyt,arka pienikokoinen ja aloin vakavasti seurustella ekan kerran.se tyyppi teki mulle vakavia seksuaslirikoksia.puhui myös alaikäisistä läskeinä horoina.ylisti minua koska olin neitsyt.lopulta erottiin.

Näin tuon tyypin viime vaaleissa kokoomuksem ehdokkaana,onneksi ei sentään valittu.van harva oli häntä äänestänyt. Ehkä ihmiset vaistosivat ettei kaikki ole hänessä kunnossa. Hymyilikin sairaaseen tyyliin kuvassa.

Vierailija
36/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Määräaikaisia työsopimuksia voi kohta tehdä ilman perusteltua syytä."

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011564515.html

Vierailija
37/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset  on  politiikassa pahimpia selkäänpuukottajia. 

Vierailija
38/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät normaalit ihmiset eivät luonnollisestikaan voi sietää globalisti-kommunisteja joka Kokoomus tänä päivänä on puolueena.

Teot ratkaisevat eivätkä lässytykset ja valheet.

Vierailija
39/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehyn juristi: Määräaikaisuuksien helpottaminen lisää raskaussyrjintää.

Hallitus aikoo helpottaa määräaikaisuuksia sillä, että työsopimuksen voisi tehdä ilman perustetta vuoden ajaksi."

https://www.tehylehti.fi/fi/uutinen/tehyn-juristi-maaraaikaisuuksien-he…

Vierailija
40/328 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."

https://yle.fi/a/74-20145910

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän