Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hakenut viimeksi heinäkuussa töitä, kun ei vaan ole sellaisia paikkoja, jotka edes etäisesti olisivat sopivia!

Vierailija
25.10.2025 |

Uskomatonta mihin tää maa on menossa. Töitä ei vaan yksinkertaisesti ole.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs näitä epäsopivia työpaikkoja yhdistääkään?

Aivan, se olet sinä!

Nyt pää pois sieltä hanurista ja otat paikan kuin paikan.

Mistä näitä sikiää, jotka laittaisivat siivoojan kauppaan myyjäksi ja insinöörin hoitamaan sairaita. Tai kenet vaan siivoamaan toimistoja. Wc-rätillä pyyhittäisiin pöydät.

Minä olen tehnyt siivoustyötä päivän perehdytyksellä ja tiesin, millä liinalla ja millä puhdistusaineella mitäkin siivotaan. Kaupan aputyötkin opin päivässä, kassatyön toisessa.

Vierailija
22/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs näitä epäsopivia työpaikkoja yhdistääkään?

Aivan, se olet sinä!

Nyt pää pois sieltä hanurista ja otat paikan kuin paikan.

Mistä näitä sikiää, jotka laittaisivat siivoojan kauppaan myyjäksi ja insinöörin hoitamaan sairaita. Tai kenet vaan siivoamaan toimistoja. Wc-rätillä pyyhittäisiin pöydät.

En tiedä. Jonossa on koulutettuja ja osaaviakin, niin minkä ihmeen takia palkattaisiin joku, jolla ei ole minuuttiakaan kokemusta kyseisestä hommasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa vähän millaiset hommat olisivat etäisesti sopivia, ja missä asut.

Miksi? En kaipaa nyt apuja työpaikkojen löytämiseen. (Koska niitä ei ole tarjolla)

Ap

eli et osaa mitään, mutta haluat johtajan pestin (joita ei osaamisprofiilillesi ole tarjolla)

Ja s on jotenkin valtion (lue: hallituksen) syytä.

Vierailija
24/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et melkein tunnin matkat suuntaansa on liikaa ja liian aikaiset herätykset.

Itsekkään en ottaisi töitä jossa joudun istumaan palkatta autossa 2h päivä

Vierailija
25/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin työtön ja työkkäri korvausten viemisen uhalla pakottaisi hakemaan, minä lähettäisin vakiohakemukseni jotain edes etäisesti kokemustani vastaavaan ilmoitukseen. Hölmöä, mutta minä ottaisin rahat pois.

Okei. Miten tämä liittyy aiheeseen?

Ap

Ei kai sitten mitenkään. Jospa perustaisit yrityksen ja työllistäisit muita työttömiä itsesi lisäksi. 

Ja mikähän tällainen firma on? Ettei yhtäkkiä ole niiden tuhansien tänäkin vuonna nurin menneiden kanssa samassa tilanteessa. 

Kerro tai muuten vaan möliset. 

Jos kaikille jaettaisiin liiketoimintaudea joka on satavarma ei meillä olisi duunareita. Ootko tosissasi? Eikö oman alan työt eltä yrittäjänä?

Vierailija
26/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En kaipaa nyt apuja työpaikkojen löytämiseen. (Koska niitä ei ole tarjolla)

Ap

eli et osaa mitään, mutta haluat johtajan pestin (joita ei osaamisprofiilillesi ole tarjolla)

En hae johtajan paikkoja vaan niitä, jotka vastaavat mun koulutusta, kokemusta ja osaamista. Tai edes jotain osa-aluetta näistä, kaikkien kriteerien ei tarvitse täyttyä. Työmatka voi olla suuntaansa maksimissaan tunnin.

Ap

Vierailija
27/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En hae johtajan paikkoja vaan niitä, jotka vastaavat mun koulutusta, kokemusta ja osaamista. Tai edes jotain osa-aluetta näistä, kaikkien kriteerien ei tarvitse täyttyä. Työmatka voi olla suuntaansa maksimissaan tunnin.

Ap

Paitsi ettei sulla ole koulutusta, kokemusta, osaamista, tai muita ihmisiä tunnin ajomatkan säteellä (eikä edes autoa)

Vierailija
28/28 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Paitsi ettei sulla ole koulutusta, kokemusta, osaamista, tai muita ihmisiä tunnin ajomatkan säteellä (eikä edes a

Rauhoitu jo. Mulla on tunnin säteellä sekä Helsinki että Tampere. Kirjoitustyylisi perusteella myös ainakin sinua enemmän koulutusta ja osaamista.

Ap