Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko silikonit jos hinta olisi vain pari sataa euroa?

Vierailija
25.10.2025 |

Ihan oikealla klinikalla siis.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään omistani.

N58

Vierailija
62/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, vaikka minulle maksettaisiin. Minulla on pienet rinnat enkä toivo isompia. On kevyt olla ja liikkua enkä käytä rintaliivejä juuri koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tubulaariset rinnat korjaisin leikkauksella. Nuorempana oli langanlaiha ja harkitsin silikoneja, mutta en ottanut koska ei ollut varaa. Minulla oli vakavia vääristymiä kehonkuvassa, en tajunnut olevani laiha vaikka bmi oli 16. Oletin että minun kropassani pitäisi olla isot rinnat ja vertasin itseäni paljon painavampiin naisiin. Onneksi tajusin lopulta olevani laiha ja lihotin bmi 20. Rinnat kasvoivat ja muoto pyöristyi. Tajusin olleeni tosi laiha ja laihaksi ihmiseksi aika rintava. Olen tyytyväinen etten ole ottanut silikoneja. Uskon, että moni silikonit ottava kärsii vastaavista kehonkuvan häiriöistä ja yrittää korjata jotain mihin olisi tyytyväinen jos näkisi itsensä oikein.

Vierailija
64/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
65/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ottaisi. En halua vierasesineitä elimistööni. Se miellytänkö jotain random äijää enemmän pieni- tai isorintaisena on elämän kannalta tärkeysjärjestyksessä jossain listan ulkopuolella kokonaan. Sillä kun ei ole minkäänlaista merkitystä.

Vierailija
66/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään _vastaajista_ ei ottaisi.

Vierailija
67/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut jo kolmet.

Ensimmäiset räjähtivät aikojen myötä, ja rintakehäni oli täynnä epämääräisiä silikonimöykkyjä.

Niitä on sitten monessa leikkauksessa kaavittu pois, ja uudet pistetty tilalle. Näinkin voi käydä.

Vierailija
68/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut jo kolmet.

Ensimmäiset räjähtivät aikojen myötä, ja rintakehäni oli täynnä epämääräisiä silikonimöykkyjä.

Niitä on sitten monessa leikkauksessa kaavittu pois, ja uudet pistetty tilalle. Näinkin voi käydä.

Silikoni on myrkkyä, toivottavasti ei ole lähtenyt liikkeelle ja aiheuttaa esimerkiksi nivelissä ylläreitä tulevaisuudessa.

Oikein malliesimerkki miksi silareita ei tule ottaa harkitsematta pitkään. Niin moni asia voi mennä pieleen ja voi olla että korjausleikkauksia joudutaan tekemään useita eikä tilannetta saada silti korjattua. Katsokaa Botched ennen kuin edes harkitsette turhia operaatioita.

Vierailija
69/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Iso leikkaus, pitkähkö toipumisaika, komplikaatioriski leikkauksessa ja myöhemmin itse silikonien kanssa (esim kapseloituminen), ja ne silikonit joka tapauksessa pitäisi jossain vaiheessa uusia tai poistaa, mikä olisi toinen iso leikkaus päälle. 

Eikä välttämättä edes pitäisi lopputuloksesta.

Vierailija
70/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi mitään silikonipalloja ihoni alle, vaikka saisin ilmaiseksi.  Kaikkihan ne sitäpaitsi näkee, että ovat luonnottomat tekopallot, varsinkin laihassa kropassa.  

Vierailija
71/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Pienirintainen olen. En osaa kuvitella itselläni isoja rintoja enkä halua leikkaukseen ilman oikeaa syytä. Ei kiinnosta.

Vierailija
72/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset tajua että yksikään järkevä mies ei tykkää kumitisseistä. Luonnollinen on parasta.

Sarjassamme "koolla ei ole väliä", "raha ei tee onnelliseksi", "naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni"   :DDDD

Vierailija
73/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri menossa rintojen pienennykseen, en malta odottaa että saan B-kupin rinnat. Eli siis: en tosiaankaan. Miksi kukaan haluaisi isot rinnat? Itse aina haaveillut pienistä.

Jos olet aina haaveillut pienistä niin mikset a-kuppia ota?

Koska B-kuppi on koko hän haluaa, doh. Hittoako se sulle kuuluu.

Vierailija
74/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
75/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En ottaisi vaikka maksettaisiin 20 000 euroa. Rakastan kehoani.

Vierailija
76/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vierasesineitä kehooni. Tykkään pienistä rinnoista, sirosta siluetista, mahallaan nukkumisesta, juoksemisesta ilman että rinnat hölskyy ja kiinteistä roikkumattomista rinnoista.

Olisi ihan kamalaa jos kropassa olisi kaksi kumipalloa, turpea etumus, juostessa jotkut kivuliaasti ihoa nykivät nestapallot, niskakivut niiden kannattelusta, kapseloitumisen riski, mahdollinen imetyskyvyn menetys ja syöpäriski. Mahdollinen tunnonmenetys iholla tai nänneissä ja leikkausarvet. 

Terveitä kehoja ei tarvitse leikellä.

Vierailija
77/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
78/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vaikka saisin ilmaiseksi. Omat on aina omat.

Vierailija
79/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun ei tarvetta, liikaa kokoa rinnoissa nytkin.

Vierailija
80/80 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi edes ilmaiseksi mitään nykyistä asiaa, joilla kohennetaan ulkonäköä, kuten silikoneja, botoxeja tai muutakaan vastaavaa. En edes tekoripisiä ja tekokynsiä. Jos ei tavallinen ehostus, vaatetus yms. perinteiset ulkonäönparannuskeinot kohenna, niin sitten on tyytyminen rupsukkaan eli siihen, että on liian vanha ja siis näyttää vanhalta.