Ottaisitko silikonit jos hinta olisi vain pari sataa euroa?
Kommentit (80)
En ottaisi, vaikka minulle maksettaisiin. Minulla on pienet rinnat enkä toivo isompia. On kevyt olla ja liikkua enkä käytä rintaliivejä juuri koskaan.
Ainoastaan tubulaariset rinnat korjaisin leikkauksella. Nuorempana oli langanlaiha ja harkitsin silikoneja, mutta en ottanut koska ei ollut varaa. Minulla oli vakavia vääristymiä kehonkuvassa, en tajunnut olevani laiha vaikka bmi oli 16. Oletin että minun kropassani pitäisi olla isot rinnat ja vertasin itseäni paljon painavampiin naisiin. Onneksi tajusin lopulta olevani laiha ja lihotin bmi 20. Rinnat kasvoivat ja muoto pyöristyi. Tajusin olleeni tosi laiha ja laihaksi ihmiseksi aika rintava. Olen tyytyväinen etten ole ottanut silikoneja. Uskon, että moni silikonit ottava kärsii vastaavista kehonkuvan häiriöistä ja yrittää korjata jotain mihin olisi tyytyväinen jos näkisi itsensä oikein.
En tietenkään ottaisi. En halua vierasesineitä elimistööni. Se miellytänkö jotain random äijää enemmän pieni- tai isorintaisena on elämän kannalta tärkeysjärjestyksessä jossain listan ulkopuolella kokonaan. Sillä kun ei ole minkäänlaista merkitystä.
Olen ottanut jo kolmet.
Ensimmäiset räjähtivät aikojen myötä, ja rintakehäni oli täynnä epämääräisiä silikonimöykkyjä.
Niitä on sitten monessa leikkauksessa kaavittu pois, ja uudet pistetty tilalle. Näinkin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut jo kolmet.
Ensimmäiset räjähtivät aikojen myötä, ja rintakehäni oli täynnä epämääräisiä silikonimöykkyjä.
Niitä on sitten monessa leikkauksessa kaavittu pois, ja uudet pistetty tilalle. Näinkin voi käydä.
Silikoni on myrkkyä, toivottavasti ei ole lähtenyt liikkeelle ja aiheuttaa esimerkiksi nivelissä ylläreitä tulevaisuudessa.
Oikein malliesimerkki miksi silareita ei tule ottaa harkitsematta pitkään. Niin moni asia voi mennä pieleen ja voi olla että korjausleikkauksia joudutaan tekemään useita eikä tilannetta saada silti korjattua. Katsokaa Botched ennen kuin edes harkitsette turhia operaatioita.
En. Iso leikkaus, pitkähkö toipumisaika, komplikaatioriski leikkauksessa ja myöhemmin itse silikonien kanssa (esim kapseloituminen), ja ne silikonit joka tapauksessa pitäisi jossain vaiheessa uusia tai poistaa, mikä olisi toinen iso leikkaus päälle.
Eikä välttämättä edes pitäisi lopputuloksesta.
En ottaisi mitään silikonipalloja ihoni alle, vaikka saisin ilmaiseksi. Kaikkihan ne sitäpaitsi näkee, että ovat luonnottomat tekopallot, varsinkin laihassa kropassa.
En ottaisi. Pienirintainen olen. En osaa kuvitella itselläni isoja rintoja enkä halua leikkaukseen ilman oikeaa syytä. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset tajua että yksikään järkevä mies ei tykkää kumitisseistä. Luonnollinen on parasta.
Sarjassamme "koolla ei ole väliä", "raha ei tee onnelliseksi", "naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni" :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri menossa rintojen pienennykseen, en malta odottaa että saan B-kupin rinnat. Eli siis: en tosiaankaan. Miksi kukaan haluaisi isot rinnat? Itse aina haaveillut pienistä.
Jos olet aina haaveillut pienistä niin mikset a-kuppia ota?
Koska B-kuppi on koko hän haluaa, doh. Hittoako se sulle kuuluu.
No en. En ottaisi vaikka maksettaisiin 20 000 euroa. Rakastan kehoani.
En halua vierasesineitä kehooni. Tykkään pienistä rinnoista, sirosta siluetista, mahallaan nukkumisesta, juoksemisesta ilman että rinnat hölskyy ja kiinteistä roikkumattomista rinnoista.
Olisi ihan kamalaa jos kropassa olisi kaksi kumipalloa, turpea etumus, juostessa jotkut kivuliaasti ihoa nykivät nestapallot, niskakivut niiden kannattelusta, kapseloitumisen riski, mahdollinen imetyskyvyn menetys ja syöpäriski. Mahdollinen tunnonmenetys iholla tai nänneissä ja leikkausarvet.
Terveitä kehoja ei tarvitse leikellä.
En ottaisi edes ilmaiseksi mitään nykyistä asiaa, joilla kohennetaan ulkonäköä, kuten silikoneja, botoxeja tai muutakaan vastaavaa. En edes tekoripisiä ja tekokynsiä. Jos ei tavallinen ehostus, vaatetus yms. perinteiset ulkonäönparannuskeinot kohenna, niin sitten on tyytyminen rupsukkaan eli siihen, että on liian vanha ja siis näyttää vanhalta.
En, tykkään omistani.
N58