Tänään naiset vihdoin se treffikutsu sille nurkassa punastelevalle aralle miehelle
Olisiko jo aika? Kävelet onnesi ohi muuten ja elämä valuu hukkaan ikisinkkuna?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
MIES VALITSEE haluamansa naisen ja tekee aloitteen.
NAINEN PÄÄTTÄÄ suostuuko miehelle vai jääkö odottamaan parempaa.
Jos mätziä ei tullut, aloitetaan seuraava kierros.
Mies valitsee kaikki naiset eli on valmis tyytymään. Nainen sitten valitsee niistä kaikista joka tapauksessa tarjolla olevista miehistä sen, joka on parempi kuin yksinolo. Miehet eivät kilpaile keskenään vaan naisen elämänlaadun kanssa.
Miksi joku haluaa tyytyjämiehen?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä niillä ei lue se tyytyminen otsassa, vaan se näkyy vasta välinpitämättömänä kohteluna parisuhteessa.
Jos kohtelee ok niin mitä haittaa jos tyytyy?
Vierailija kirjoitti:
Tätä jo kokeilleena....Naiset: EI KANNATA!!!!! ÄLKÄÄ TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MÄ!!!
Miksi olet hysteerinen?
"Ei siitä välttämättä pari synny, vaikka nainen tekisikin aloitteen. Ei kaikki miehet kiinnostu kaikista naisista."
Totta, mutta tämä on ainoa tapa naiselle saada juuri se mies jonka haluaa tasapuoliseen suhteeseen. Toinen vaihtoehto on, että tyytyy mieheen joka nyt teki aloitteen, kun se unelmamies on alkuun liian ujo.
"Jos mies on äärimmäisen täydellinen, nainen tekee aloitteen, mutta sellaisia miehiä tavoittelee moni muukin nainen, eivätkä sellaiset miehet istu nurkassa odottelemassa, että joku nainen tekisi aloitteen."
Juuri he istuvat, koska heidän ei tarvitse tehdä aloitteita. Näin toimin itsekin ja yksin en ole jäänyt. Kaikille en ole lähtenyt.
Naiset ehkä yliarvioi tasonsa ja oottaa unelmien prinssiä.
Nämä mammanpojat haluavat sellaisen pirttihirmun, joka 1. Kaivaa ne esille sieltä pelikoneen äärestä 2. Rakentavat niille persoonallisuuden 3. Että mies voi sitten etsiä uuden nätimmän vaimon.
Eli etsivät itselleen korjaussarjaa, kun eivät itse osaa kehittää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
MIES VALITSEE haluamansa naisen ja tekee aloitteen.
NAINEN PÄÄTTÄÄ suostuuko miehelle vai jääkö odottamaan parempaa.
Jos mätziä ei tullut, aloitetaan seuraava kierros.
Mies valitsee kaikki naiset eli on valmis tyytymään. Nainen sitten valitsee niistä kaikista joka tapauksessa tarjolla olevista miehistä sen, joka on parempi kuin yksinolo. Miehet eivät kilpaile keskenään vaan naisen elämänlaadun kanssa.
Miksi joku haluaa tyytyjämiehen?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä niillä ei lue se tyytyminen otsassa, vaan se näkyy vasta välinpitämättömänä kohteluna parisuhteessa.
Jos kohtelee ok niin mit
Kukaan ei halua olla myöskään se, johon tyydytään. Mä törmäsin ehkä kaikkien aikojen tyytyjämieheen eilen ketjussa, jossa mies kertoi odottelevansa lasten aikuistumista ennen eroa ja sitä että vaimo jää kiinni baarimikon panemisesta lomareissulla. Kysyin, mitä odottelee, kun liitossa ei ole rakkautta eikä kunnioitusta, ja hän vastasi "mitä tekemistä niillä kummallakaan on lapsiperheliiton kanssa?". Kukin toki tyylillään, mutta mun korvaan tuo sitkutus on vaan molempien kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
"Ei siitä välttämättä pari synny, vaikka nainen tekisikin aloitteen. Ei kaikki miehet kiinnostu kaikista naisista."
Totta, mutta tämä on ainoa tapa naiselle saada juuri se mies jonka haluaa tasapuoliseen suhteeseen. Toinen vaihtoehto on, että tyytyy mieheen joka nyt teki aloitteen, kun se unelmamies on alkuun liian ujo.
"Jos mies on äärimmäisen täydellinen, nainen tekee aloitteen, mutta sellaisia miehiä tavoittelee moni muukin nainen, eivätkä sellaiset miehet istu nurkassa odottelemassa, että joku nainen tekisi aloitteen."
Juuri he istuvat, koska heidän ei tarvitse tehdä aloitteita. Näin toimin itsekin ja yksin en ole jäänyt. Kaikille en ole lähtenyt.
Eli sinä et uskalla itse tehdä aloitteita vaan tyydyt itsekin niihin naisiin jotka tulee tyrkylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä et uskalla itse tehdä aloitteita vaan tyydyt itsekin niihin naisiin jotka tulee tyrkylle?
Kyllä. Onneksi niitä tulee. Muuten olisin samasssa jamassa kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsät treffit kun edelleen vaan punastelet etkä saa änkytettyä mitään suustasi. Miksi vaivautua?
Ajan kanssa jos alkaa tulla enemmän juttua
Ei näin. Naisen ei ikinä kannata panostaa kuviteltuun potentiaaliin. What you see is what you get.
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan.
Ei. Olen itse sosiaalinen, puhelias ja nauravainen. Mulla on paljon ystäviä enkä ole koskaan ujostellut missään tilanteessa, en edes lapsena. Olisi ihan tuskaa raahata perässään jotain punastelevaa ja änkyttävää piimämiestä jota jännittää puhua edes kahvilan neidille, mun pitäisi tilata sen puolesta. Hell no.
Vierailija kirjoitti:
Poistoon.
...ttu hähääää😅
Joko läks?
Ei sinä ilmoisna ikänä, kuuna kullan valkeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä jo kokeilleena....Naiset: EI KANNATA!!!!! ÄLKÄÄ TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MÄ!!!
Miksi olet hysteerinen?
Varmaankin ton kokeilemisen johdosta. Ei vissiin ollut hyvä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ehkä yliarvioi tasonsa ja oottaa unelmien prinssiä.
Ei tarvitse odottaa. Mulla on hyvä ja toimiva parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Nämä mammanpojat haluavat sellaisen pirttihirmun, joka 1. Kaivaa ne esille sieltä pelikoneen äärestä 2. Rakentavat niille persoonallisuuden 3. Että mies voi sitten etsiä uuden nätimmän vaimon.
Eli etsivät itselleen korjaussarjaa, kun eivät itse osaa kehittää itseään.
Hitsi, mulle kävi muuten just näin. Ensin piti melkein puoliväkisin kampata mies matkaan ja viettää hänen kanssaan yhteiseloa melkein 20 vuotta. Vasta sitten se hyväkäs oli valmis iskemään itselleen naisen...
No, onneksi mullekin kävi sitten lopulta hyvin ja olen nyt tyytyväinen elämääni.
Kävelen onneni ohi? Siis miten? Miten joku tissiposki mammanpoika punastelija toisi kenellekään onnea? Tuskaa pikemminkin.
Ei kiitos. En halua mitään nurkassa punottavaa hyypiötä joka ei osaa puhua eikä pussata.
Kokeiltu ja ja oli elämäni suurin virhe. Kännikiimassa tarrasin pubin nurkassa punastelevaan tissiposkeen ja raahasin kämpälleni. No sehän laukesi kun laittoi kortsua. Ja aamulla luuli että ollaan parisuhteessa ainakin siitä "rakas" muminasta päätellen. Muuta ei saanutkaan sitten sanottua. Lähdin käymään kaupassa ja roikkui perässä kuin uskollinen koira. Ei sanonut mitään,ei ostanut mitään,käveli vaan perässä. Seurasi takaisin kotiini enkä jaksanut ajaa ulos vaan menin nukkumaan. Kun heräsin niin siellä se katsoi telkkaa pimeässä olohuoneessa.Ei edes kahvia ollut saanut keitettyä. Kysyin eikö sillä ollut suunnitelmia tai kotia mihin mennä. Ei se tajunnut vihjettä. Möllötti vain kuin muumio sohvalla. Lähdin käymään kaverilla ja koetti tunkea sinne mukaan,sanoin että et tule! Piti antaa komento kuin koiralle. Paikka! No se jäi sitten siihen kaverin pihaan istumaan räntäsateeseen ja odottamaan. Kaveri päästi minua lähtiessäni kellaritilaan jotta pystyin poistumaan takaovesta. Ei siitä jätkästä muuten päässyt.
Voin kuvitella miten hieno suhde olisi tullut, kun tyyppi olisi vaan kävellyt perässäni mykkänä perässävedettävänä leluna.
Ei paljon kiinnosta tuollaiset punastelevat makasiinirotat.