Tänään naiset vihdoin se treffikutsu sille nurkassa punastelevalle aralle miehelle
Olisiko jo aika? Kävelet onnesi ohi muuten ja elämä valuu hukkaan ikisinkkuna?
Kommentit (110)
Minä olen parisuhteessa. Enkä ole nähnyt missään nurkassa miestä.
Tylsät treffit kun edelleen vaan punastelet etkä saa änkytettyä mitään suustasi. Miksi vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
MIES VALITSEE haluamansa naisen ja tekee aloitteen.
NAINEN PÄÄTTÄÄ suostuuko miehelle vai jääkö odottamaan parempaa.
Jos mätziä ei tullut, aloitetaan seuraava kierros.
Mies valitsee kaikki naiset eli on valmis tyytymään. Nainen sitten valitsee niistä kaikista joka tapauksessa tarjolla olevista miehistä sen, joka on parempi kuin yksinolo. Miehet eivät kilpaile keskenään vaan naisen elämänlaadun kanssa.
Miksi joku haluaa tyytyjämiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
Mies valitsee kaikki naiset eli on valmis tyytymään. Nainen sitten valitsee niistä kaikista joka tapauksessa tarjolla olevista miehistä sen, joka on parempi kuin yksinolo. Miehet eivät kilpaile keskenään vaan naisen elämänlaadun kanssa.
Miksi joku haluaa tyytyjämiehen?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä niillä ei lue se tyytyminen otsassa, vaan se näkyy vasta välinpitämättömänä kohteluna parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Njäh. Ne yleensä haluavat jonkun instababen. Saattavat tyytyä tällaiseen tavispläskiin, mutta ulisevat sitten vauvalla, miten vain pullukat lähestyy vaikka itse ovat 4000 kuussa tienaavia vakityössä olevia tavismiehiä.
Mutta olen mä treffipyynnöissä kunnostautunut! Pyysin erästä kranttuudestaan tunnettua miestä, puoliläpällä, mutta sehän lähti! Eikä ole ulissut vauvoilla sen jälkeen vaan jostain syystä tykkää just musta vaikken mikään babe olekaan.
Aika ristiriitainen viesti sinulta. Toki oikein, että olet itse lähestynyt, mitä täälläkin peräänkuulutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tylsät treffit kun edelleen vaan punastelet etkä saa änkytettyä mitään suustasi. Miksi vaivautua?
Ajan kanssa jos alkaa tulla enemmän juttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan kanssa jos alkaa tulla enemmän juttua
JOS😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en halua mitään punaista nurkkamiestä.
Varsinkin kun toiminnallaan osoittaa olevan joka naisen vietävissä joka vain osoittaa treffikutsun.
Mitä pahaa siinä on?
Niinpä. Miehillä on laaja maku eikä vain top 10% kelpaa niinku naisilla🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
Ei koulussa tollasta opetettu ja nykyään tasa-arvo ja me too kumoaa biologian
Arvoisa Metoo-jankkaaja: sinä valitset naisen ja teet ASIALLISEN aloitteen. Jos nainen kieltäytyy, sinä POISTUT etkä ryhdy jankuttamaan, haukkumaan tai uhkailemaan naista. Sitten aloitat seuraavan kierroksen jonkun UUDEN naisen kanssa ja teet ASIALLISEN aloitteen.
Kuka nainen haluaisi olla toisen saati kolmannen tai neljännen kierroksen valinta? Eiköhän se ole parempi, että nainen valitsee mieleisensä, tekee aloitteen ja a'vot, pari on syntynyt.
Kiitos vinkistä, otan tämän agendalle. T. Irmeli 73 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
Arvoisa Metoo-jankkaaja: sinä valitset naisen ja teet ASIALLISEN aloitteen. Jos nainen kieltäytyy, sinä POISTUT etkä ryhdy jankuttamaan, haukkumaan tai uhkailemaan naista. Sitten aloitat seuraavan kierroksen jonkun UUDEN naisen kanssa ja teet ASIALLISEN aloitteen.
Kuka nainen haluaisi olla toisen saati kolmannen tai neljännen kierroksen valinta? Eiköhän se ole parempi, että nainen valitsee mieleisensä, tekee aloitteen ja a'vot, pari on
Ei siitä välttämättä pari synny vaikka nsinen tekisikin aloitteen. Ei kaikki miehet kiinnostu kaikista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
Kuka nainen haluaisi olla toisen saati kolmannen tai neljännen kierroksen valinta? Eiköhän se ole parempi, että nainen valitsee mieleisensä, tekee aloitteen ja a'vot, pari on
a) ei nainen tiedä, monennenko kierroksen valinta hän on
b) Jos mies on äärimmäisen täydellinen, nainen tekee aloitteen, mutta sellaisia miehiä tavoittelee moni muukin nainen eivätkä sellaiset miehet istu nurkassa odottelemassa, että joku nainen tekisi aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njäh. Ne yleensä haluavat jonkun instababen. Saattavat tyytyä tällaiseen tavispläskiin, mutta ulisevat sitten vauvalla, miten vain pullukat lähestyy vaikka itse ovat 4000 kuussa tienaavia vakityössä olevia tavismiehiä.
Mutta olen mä treffipyynnöissä kunnostautunut! Pyysin erästä kranttuudestaan tunnettua miestä, puoliläpällä, mutta sehän lähti! Eikä ole ulissut vauvoilla sen jälkeen vaan jostain syystä tykkää just musta vaikken mikään babe olekaan.
Aika ristiriitainen viesti sinulta. Toki oikein, että olet itse lähestynyt, mitä täälläkin peräänkuulutetaan.
Ja sai miehen jonka halusi eikä tyytynyt punastelevaan aloittajaan.
Jos ei yritä, niin ei saa todennäköisesti mitään.
Kuulostaa kauhealta. Punainen nurkkamies ei ujouttaan saa sanottua, ettei kiinnosta, ja päätyy tyytymissuhteeseen, jossa on 2 onnetonta ihmistä. Ei kukaan halua olla sekään, joka tyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaadi instababea kuhan nätti, suht hoikka, kiva, terve, ei pahoja mt ongelmia
Nätti ja hoikka! Etkö tajua, että nätit ja hoikat ovat haluttuja? Et tule ikinä saamaan sellaista. Luulet itsestäsi liikoja. Istut nurkassa punaisena omien sanojesi mukaan. Ja nyt loukkasit tuota edellisen kirjoittajaakin! Sulla ei ole mitään käytöstapoja
Voin saada nätin ja hoikan. Alhaisen tason naiset saa pakit. En tyydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko bilsantunnilla?
Kuka nainen haluaisi olla toisen saati kolmannen tai neljännen kierroksen valinta? Eiköhän se ole parempi, että nainen vali
Eli nurkassa punastelevissa ei ole täydellisiä miehiä? Miksi hitossa niitä sitten pitäisi lähestyä?
Onko sillä moottoripyörä, jolla vie mut Alppiteille? Muuten en.
Tätä jo kokeilleena....Naiset: EI KANNATA!!!!! ÄLKÄÄ TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MÄ!!!