Nuorempi mies, vanhempi nainen. Kokemuksia?
Ikäero toisinpäin on sosiaalisesti "normaalimpaa". Kiinnostaisi erityisesti miesten kokemukset vanhempien naisten kanssa olemisesta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jumankekka omanikäiset miehet (+50v) ovat suurin osa ihan pers...eestä. Ei mitään käytöstapoja, traumat ohjaa käytöstä ja laiskoja possuja, alkoholiongelmaisia. Siis suurin osa, mutta toivon, että he ottaa itteensä niskasta kiinni että haluavat kehittyä. Meanwhile olen tapaillut nuorempia ja heissä on vielä potentiaalia vaikka mihin!
Tuon ikäisillä on ylisukupolvisia sotatraumoja ja monet on aika kuplassa kasvaneita. Sama juttu 35-50v. Itse olen miesten suhteen luovuttanut, elämäni miehet on olleet todella perseestä kaikki. T. Vm-87
Mies 7v nuorempi, ikuinen teini, vaikka on jo 52 v. Välillä ärsyttää sen daijut jutut
Meillä ikäeroa, tykkää MILF, minä rakastuin joskus hänen tietynasteiseen elämänkokemukseensa, en olisi uskonut puheidensa perusteella ikäänsä, vaikutti vanhemmalta.
Menee aika vuoristoratamaisesti, mutta ketään en voisi kuvitella rakastavani enemmän, olemme toinen 3-kympin,toinen 4-kympin ikäluokkaa.