Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorempi mies, vanhempi nainen. Kokemuksia?

Vierailija
24.10.2025 |

Ikäero toisinpäin on sosiaalisesti "normaalimpaa". Kiinnostaisi erityisesti miesten kokemukset vanhempien naisten kanssa olemisesta. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa, tykkää MILF, minä rakastuin joskus hänen tietynasteiseen elämänkokemukseensa, en olisi uskonut puheidensa perusteella ikäänsä, vaikutti vanhemmalta.

Menee aika vuoristoratamaisesti, mutta ketään en voisi kuvitella rakastavani enemmän, olemme toinen 3-kympin,toinen 4-kympin ikäluokkaa. 

Vierailija
22/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankekka omanikäiset miehet (+50v) ovat suurin osa ihan pers...eestä. Ei mitään käytöstapoja, traumat ohjaa käytöstä ja laiskoja possuja, alkoholiongelmaisia. Siis suurin osa, mutta toivon, että he ottaa itteensä niskasta kiinni että haluavat kehittyä. Meanwhile olen tapaillut nuorempia ja heissä on vielä potentiaalia vaikka mihin!

Tuon ikäisillä on ylisukupolvisia sotatraumoja ja monet on aika kuplassa kasvaneita. Sama juttu 35-50v. Itse olen miesten suhteen luovuttanut, elämäni miehet on olleet todella perseestä kaikki. T. Vm-87

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 7v nuorempi, ikuinen teini, vaikka on jo 52 v. Välillä ärsyttää sen daijut jutut